ROME BY NIGHT

Categories Reise







I går hadde vi en skikkelig fin kveld her i Roma. Vi dro ut ganske tidlig for å spise middag, sånn at vi kunne se litt mer av byen. Jeg blir bare mer og mer forelsket I Roma, herregud for en fin by. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har reist hit før, så utrolig mye jeg har gått glipp av. Dette er faktisk min første tur til Italia, så det er vel på tide at jeg begynner å utforske Italia og generelt resten av Europa mer. Når jeg først skal ut å reise har jeg alltid lyst til å reise langt vekk, og jeg har derfor prioritert USA og Thailand istedenfor Europa. Det er utrolig mange fine steder i Europa som jeg har lyst å se, så det er vel bare å begynne å reise mer. 

Det er utrolig trist å tenke på at vi skal hjem om 2 dager 🙁 Tiden går alltid så fort. Noen ganger er det bra, men denne gangen suger det. Det er så utrolig mye jeg har lyst å se her i Roma, men jeg har skjønt at vi ikke rekker alt. Jeg får vel dra tilbake hit snart, kanskje etter sommeren? Da har jeg allerede planlagt en annen tur, så vi får se hva som skjer. 


kliss klass <3 

I dag skal vi leie oss scooter for å kjøre rundt da vi vil se mest mulig mens vi er her. Trafikken her er ganske crazy, så jeg er virkelig spent. Taxien vi satt på med i går kjørte i 80KM!!!! i en liten gågate. At de ikke er redd for å kjøre på noen er helt utrolig, jeg var iallfall livredd der jeg satt, haha. Nei mamma, du trenger ikke å ringe meg. Det kommer til å gå helt fint ♥

19 kommentarer

19 thoughts on “ROME BY NIGHT

  1. Dere er så utrolig fine sammen! Jeg heier på dere, både i kjærligheten og på ph. Hvis du ryker ut idag så klikker det for meg. Du er den mest verdige vinner-kandidaten noensinne. Nyt hverandre og di siste dagene i Roma❤️

  2. Så fine dere er sammen! Så dere Trevi fontenen om kvelden? Den er nydelig på dagtid og enda koseligere og romantisk på kvelden <3

  3. Sofie da! Legg fra deg mobilen når du er på ferie og nyyyyt det! både du og morten! Dere er serr goals, føler dere har vert sammen i evigheter 😍

  4. Kan du fortelle litt om uken som gikk på paradise, dine tanker om at de gikk i mot deg og dobbelspillet dems? Forstår du avgjørelsen til de andre?

  5. Åh, dere er nydelige! Heier på dere på paradise, klikker hvis du ryker i kveld 😩 Jaa dere har mest makt der inne og spiller (eller manipulerer) mest, men halloo det er jo det man må gjøre for å vinne? Folk må chille, haha.. Håper du ikke tar til deg for mange av de fæle kommentarene, de er helt ufortjente!

  6. Hvordan de oppførte seg denne uken? Haha må bare le av den kommentaren. Det er ikke de som oppfører seg dårlig, det er jo faktisk de personene som lyver og svikter Sofie som har oppført seg dårlig denne uken. Du må virkelig ikke ta deg nær av hva folk sier til deg, for du er bare helt fantastisk! Og hvis du ryker i dag blir jeg veldig sur og lei meg for du og Morten fortjener og vinne så mye! Hvis du ikke ryker så håper jeg at du gjør akkuratt det samme som de andre gjør nå mot deg!

  7. Dere er så fine sammen ❤️😍 Likte bilde der dere nesten kysset 👍 Alle sier at Lunde og Alexander er goals da har de virkelig ikke sett dere 2🔥🔥🔥

  8. Haha rome by night bildene lignet på Bergen by sine gater 😂
    Dere er super skjønne sammen😍Håper dere holder sammen for alltid!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *