BILDEDRYSS ROMA

Categories Reise













Se så fint vi har der her i Roma ♥ I går var vi ekte turister å tok hop on hop off buss, haha. Jeg hadde aldri i mitt liv trodd at jeg kom til å ta en sånn buss, men da vi fikk anbefalt det måtte vi prøve. Som jeg har nevnt tidligere bruker jeg aldri pengene mine på typiske turistattraksjoner da det som oftest er overpriset og ikke spesielt imponerende. Jeg synes det er gøy å utforske de stendene ikke alle andre drar, jeg føler også at det er da man får oppleve mest. Roma er helt klart motsatt, og her må du virkelig besøke de stedene alle andre drar. Bussen var ikke overpriset, og den kjørte rundt på veldig mange steder som er verdt å se. 

Vi hadde allerede sett mange av plassene, men det var et par av attraksjoner vi enda ikke hadde sett. Jeg vet jeg allerede har sagt dette alt for mange ganger, men Roma imponerer. Alt her er så gjennomført, og det er så utrolig mye historie overalt. Jeg tror aldri jeg har sett så mange fine bygg og steder før. I går var vi å så på Vittorio Emanuele II monumentet ( bildene over), og det var ikke noe annet enn imponerende. Vi besøkte også en kirke som lå rett ved som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på, sorry 🙁

Jeg får masse spørsmål om forholdet til Morten og meg. Jeg nevnte det i et innlegg for et par dager siden, men da jeg fortsetter å få masse spørsmål velger jeg å si det igjen. Dere kan lese innlegget om forholdet vårt HER

33 kommentarer

33 thoughts on “BILDEDRYSS ROMA

  1. Hei!
    Så du etterlyste reisetips og ettersom dere skal være i Roma til søndag vil jeg virkelig anbefale å leie bil og kjøre nedover Amalfikysten. Dra innom Pompeii (askeby fra vulkanutbruddet), og nedover mot Sorrento og Positano (verdensarv listen), så ut på Capri øyen 🙂
    Roma får man sett på noen dager, og det er virkelig verdt å bruke en av disse dagene på å dra ned dit (dere kommer ikke til å angre!), da det er såpass nærme. Dra tidlig morgen og kom hjem om kvelden ☺
    Kos dere på reise!

  2. Har dere vært i spansketrappen enda? Hvis ikke anbefaler jeg en tur dit 🙂 Herlig å sitte i trappen der hvis sola titter frem, og kjøp dere en nutella gelato i den lille sjappa til høyre for spansketrappa <3 Koselig å bare nyte solen og se alle folkene som traver forbi!

  3. haha for en latterlig oppførsel, og du sier det er dårlig av lunde og ville ha deg ut? se på hvordan du reagerer da når du blir satt i skuddlinjen(?) du begynner jo og lyve og fortelle alle ting som er blitt sagt negativt etc om alle. De bare er lattis åsså atpåtil prestere og si at lunde og aleks og de er falske er det mulig lsm, er jo du som er falsk og oppfører dere som fjortiser……hahah mista du 1 fan

  4. ærlig, hvem tror du at du er? Du oppfører deg så jævlig inne på hotellet, d er kvalmt å se på

  5. jeg kom først over bloggen din for noen få dager siden og jeg elsker bloggen din! plutselig er du min favoritt blogg <3 nå har jeg lagt til bloggen din som bokmerke på macn og jeg kommer til å titte innom ofte. btw,endelig en naturlig vakker blogger som ikke er full av plastikk og som har spennende innhold! u go girl <3 :-*

  6. Dere er så nydelige sammen 😍😍 herlige bilder 👍 Håper du ikke tar deg nær av det noen skriver , du spilte et spill på Paradise ,hva så ? Er jo hele vitsen 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *