BYE PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel


Jaa, hva skal jeg si ? Bra spilt folkens, dette hadde jeg aldri trodd. Det var absolutt på tide at det skjedde noe inne på Paradise Hotel, og det var vel bare et spørsmål om tid før vi måtte begynne å ta av hverandre. Vi klarte oss i 8 uker før spillet virkelig startet, det må vel være ny rekord inne på PH? haha. Det var selvfølgelig veldig kjipt akkurat der og da, for det er aldri gøy å føle at alle går i mot deg. Jeg forstår det likevel, for Morten og jeg var sterke sammen. Man er veldig utsatt med engang man blir sett på som sterk, og denne gangen var det min tur. 

Grunnen til at jeg var så lei meg de siste episodene var for at jeg visste at Lunde var hjernen bak denne planen, og det gjorde veldig vondt. Lunde og Andrea var mine bestevenninner der inne, og at vi plutselig skulle spille mot hverandre var utrolig rart. Så til dere som sa at jeg ville sende ut Lunde, jeg var vel en av få som ikke ville sende henne ut under Mrs & Miss Paradise, så det var aldri min plan å sende henne ut. Når jeg fikk høre at Lunde prøvde å spille meg ut, kjempet jeg selvfølgelig tilbake, og det er vel naturlig. Jeg visste heller ikke på daværende tidspunkt at Kevin var så delaktig i få meg ut som det han var, og det er jeg egentlig ganske glad for nå. Kevin var uten tvil min nærmeste der inne, og det hadde gjort ekstra vondt om jeg hadde visst at han var med på å få meg ut. Jeg skjønte at noe ikke stemte, men det der kunne jeg aldri gjettet meg til. 

Til syvende og sist så er det et spill, og jeg synes gjengen allianse spilte utrolig bra denne uken. De lurte oss trill rundt, og vi gikk fra å ha masse kontroll til å plutselig ikke ha noe kontroll. Nei, jeg er ikke sur på hverken Kevin eller Lunde. De var mine nærmeste der inne, og de har blitt mine nærmeste på utsiden også. Jeg forstår godt hvorfor de gjorde som de gjorde, FOR DET ER ET SPILL. Det som skjer der inne, forblir der inne 🙂





Det som er mest trist med å se dette nå er at Kevin og jeg ikke er #dreamteam mer. Jeg skal ta på meg store deler av den skylden, da jeg ikke klarte å styre følelsene mine når det kom til Morten. Det var også utrolig vondt å se når Andrea og jeg sa hade til hverandre #bff  Stakkars Andrea som er all by her self på hotellet nå. Klemmen til Kevin og meg var også veldig tung å se, og jeg husker enda hvor vondt det var å si hade til han. Jeg må bare si tusen takk til alle som har gjort oppholdet mitt perfekt, dere er en fantastisk gjeng. TUSEN TAKK til alle dere som har heiet på meg, og støttet meg hele veien. Dere er fantastiske ♥


Vi kom oss gjennom 9 uker sammen. Tusen takk for alt du gjorde for meg denne uken, you’re the best ♥ 

115 kommentarer

115 thoughts on “BYE PARADISE HOTEL

  1. Du skal inn igjen å stå i finalen mot Andrea, hvis ikke har seriøst pH gjort noe dårlig. De har sendt inn så mange fra La familia, grunde 3 fuckings ganger så da skal du inn igjen også! PH blir ikke det samme uten deg og Andrea som styrer 🙁

  2. Vært gøy å sett deg på skjermen! <3 vet du hva sangen som ble spilt på "oppsummeringen" av tiden din inne heter?:)

  3. En mer fantastisk person enn deg skal man lete lenge etter! Krysser fingrene for at du kommer tilbake! Håper å se deg og Morten i finalen! Du er rå <3

  4. Du sa at du hadde støtta Kevin hele veien, men hva med da du valgte hans største konkurrent foran han, slik at han ble utrykk og måtte stå med Teele? Hadde du vært lojal mot Kevin hadde du sikkert stått i finalen. Kevin ville aldri gjort det mot deg.

  5. Har aldri grått så mye av en ph episode😭 Du å Morten er mine favortter inne på Ph❤ Kos dere videre på tur❤

  6. Gud det var tungt å se på.. Jeg er ikke en person som gråter lett og har heller aldri grått av ph før. Men nå silte tårene. Jeg følte skikkelig med deg, og det var skikkelig vondt allså. Skjønner veldig godt at det er et spill og skal ikke komme med noen idiotiske usaklige kommentarer mot de andre. Vil kun si at du er ei skikkelig kul jente, rett og slett et vakkert menneske både på innsiden og utsiden. Elsker at du har en så sterk personlighet og at du står får det du sier. Ønsker deg all lykke videre og håper selvfølgelig du kommer inn igjen. Klem❤️

  7. Drøyt dårlig hvordan du valgte bort kevin som du gjorde. utrolig vondt å se hvordan du i alt du både gjør og sier setter Morten først. Kevin var der fra start, ikke Morten og du bare valgte han bort

  8. Herreguud, jeg ble helt flau over meg selv der jeg satt og grein mens jeg så på utsjekken din. Det var søren meg vondt. Har blitt så glad i deg bare av å se deg på skjermen, jeg. Nå håper jeg du og Morten koser dere masse i Roma!

  9. Har aldri sett noen gjøre så god figur inne på paradise hotel før, så hatten av for deg. Du har uten tvil, for meg, vært høydepunktet i denne sesongen.

  10. Beste episoden! Endelig skjer det noe, har vært den dølleste sesongen til nå, men morsomt uansett med så sarkastiske klippere og produsenter 👏🏼

  11. Herregud… Jeg satt faktisk og fossgrein når du røyk ut idag. Det er ingen andre på hotellet (bortsett fra Morten og Andrea) som fortjente/fortjener å vinne mere enn deg og jeg har heia på deg fra starten. Du MÅ komme inn igjen og gruse alle sammen ned i støvlene og stå i finalen!! Du er rå og den eneste som fortjenwr å vinne( sammen med Morten). Du er fantastisk Sofie, båd einne og utenfor hotellet.
    PS: Det bilde av deg og Morten er såååååå søtt. Dere er så goals. Heier på dere inne på PH og utenfor <3

  12. Synes du ikke at du oppførte deg litt kvalmt der inne siste uka? Du snakket dritt om Teele på en måte ingen andre gjorde om noen i løpet av Paradise, du prøvde å gi alle dårlig samvittighet ved å si at du hadde gjort alt for dem som om du var en edel ridder, du hånlo av (de påstått urealistiske) planene om sende deg ut som om du var dronningen der inne mens de andre ikke var verdt noe særlig.
    Syntes du gjorde en god figur ellers i programmet, men oppførselen siste uka var ikke god. Når det er sagt blir også jeg kvalmende høy på meg selv innimellom, det kan skje den beste 🙂

  13. Ble så glad for at du røk. Har ventet på det siden dag 1.
    Ikke personlig ment men spillemessig

  14. Endelig er du ute. Egentlig ville jeg ha andrea ut før deg. Men godt at en av dere røyk ut. Lei av å se på dere to styre hotellet og tror dere er dronninger. Bye bye !!!!!!!!!!! Hurra:)

  15. Var så trist at du dro idag, du er helt klart en av de beste jentene der inne , likte deg,Andrea og Martine J fra dag en, håper du virkelig kommer tilbake og står i finalen mot Andrea , er dere 2 som fortjener det 💚 Skjønner også på en måte at du valgte Morten fremfor kevin etterhvert , og det kevin gjorde mot deg var mye verre synes jeg,men glad dere alle er venner idag ❤️ Kos deg vidre med Morten i Roma 💛

  16. Det er dessverre din feil alt sammen, kevin gjorde det eneste riktige, da du hadde valgt morten fremfor han. så uten tvil har du deg selv å takke, selvom jeg liker personligheten din. men kevin måtte gjøre det.

  17. Deilig at du røyk ut:) gledet meg til det. Du er ikke noe dronning inne på ph…… ikke du eller andrea…. måten dere snakke om teele på er stygt den siste uka.. Trodde du var ganske moden. Siste uka oppfører du deg nogenlunder barnslig. Synes du var mye snillere de første episodene:)

  18. Neeei, ikke noe kjekt at du dro i dag! Blir ikke det samme uten deg på hotellet. Krysser fingrene og håper på at du på en eller annen måte kommer inn igjen! ❤ Og at du og Morten står i finalen sammen ❤

  19. Snart 40 og gråt..Du har vært min favoritt fra dag 1.Synes du virker så utrolig ålreit! At folk hele tiden har kritisert for hva som blir gjort/ikke gjort irriterer meg. Tross alt et spill og reality TV.

  20. Årh, irriterer meg nesten grønn altså (!!!) Har du en anelse om hvilke sang som spiller da du sjekker ut? Der du forteller hva dere har gjort. Den er sånn “ill be the one to held your heart, to kiss you in the morning light”
    Finner den ikke, århhhh

  21. Jeg satt med like mange tårer nå som under Titanic… Heia virkelig på deg og Morten, men likevel er det noe med hvordan spillet er lagt fram i episoden. Det virker som alle er imot en person (bortsett fra Morten, Petter og Andrea såklart) – og det er så vondt å se på! Trodde folk var gale som gråt av paradise før, men man blir jammen revet med… Krysser fingrene for at du sjekker inn igjen og vinner hele greia med Morten! Heia heia!

  22. vet ikke hvorfor jeg tar med tid til å lese gjennom alle kommentarene engang, men tror folk glemmer at alt dette er klipping og liming. Vi får ikke se 1/4 av alt som skjer der inne engang, men synes produsentene har gjort noe bra om folk klarer å sitte å irriterer seg over enkelte mennesker inne på hotellet. Folkens, det er meningen. Håper dere er klar over det. Håper dere skjønner at de klipper slik at det skal være både spennende, gøy, irriterende og plagsomt sånn at akkurat DU fortsatt vil følge med på programmet? Ikke døm noen før du kjenner dem. Hvorfor gidder dere å bruke energi og krefter på å klikke inn på bloggen til Sofie og legge igjen en kommentar hvis dere ikke liker ho engang? jeg sitter å ler av dere som snakker dritt om Sofie når det er dere som er patetiske som sitter bak en skjerm og skriver dritt fra en anonym bruker. Ble plutselig veldig skummelt om du du ble tvunget til å legge ditt fulle navn med? Du kunne aldri tenkte å skrive noe slik fra Facebook profilen din? Nei akkurat, tenkte meg det.
    Til Sofie. Kjære snille og søte Sofie.
    Leste at mange var i tårer i dagens episode, helt ærlig? jeg var en av dem. Har fulgt både deg og Morten som om dere var de eneste personene i verden. Det er ganske sykt, men ønsker virkelig kun det beste for dere to. At jeg, en 20 åring fra Kristiansand sitter her å beundrer deg så mye uten at du vet hvem jeg er – er ganske rart. Tror ikke du engang kommer til å lese denne kommentaren heller, men hvis du gjør. Du er modig og tøff. Stå på med alt du gjør, du fortjener alt det gode i livet. Jeg heier på deg og Morten sammen. Kos dere i Roma, og pass på hverandre. Flere direktesendinger på Instagram hadde vært koselig ;)))
    Klem fra ei jente fra det glade Sørlandet (Kristiansand)
    – kom til Palmesus 2017, kan være guiden din :)))

  23. Det var jo snakk om at Lunde skulle ut denne uken, så der var du ikke helt uskyldig. Men det er morsomt å se hvordan dere reagerer på ting! Da Morten ble redda sa dere jo selv at det var et dårlig taktisk valg av Petter og at nå må folk begynne å spille. Så blir man altså så irritert når noen gjør det.
    Ingen på PH ser seg selv oppi alt sammen. Alle lyver til noen hele tiden, hvis ikke ville alle visst at de røk når de røk. Det er et spill. Bra du er gode venner med alle i dag 🙂

  24. Neeeeei. Det var trist å se deg ryke ut fra paradise hotel i dag. Nå blir det ikke noe gøy å se på siden jeg hadde deg som favoritt. Håper virkelig du får komme inn igjen. Kommer til å savne latteren din og ditt gode humør. Sender deg en klem

  25. Du skulle holdt deg til Kevin! Men det ser du nok nå 😊 Har vert utrulig gøy og følge deg og Kevin! Nå håper eg Kevin vinner… men det skulle vert med deg 😒

  26. Anonym Kl 01:54 det er ett spill men det skjønner jo ikke du .å ho var neste som skulle dra derfor gjorte lunde som ho gjorde

  27. Wow kan ikke tro att du er ute du var en av de siste av jentene som jeg trodde skulle dra du var en veldig stor konkurrent der inne så ikke så rart men en av dere to måtte sjekke ut hadde håpet på Andrea men så blei det deg men tror du kommer inn igjen 😊😊

  28. Gikk du ned i vekt i løpet av paradiseoppholdet? Jeg synes du ser tynnere ut enn i starten, men kan være jeg innbiller meg det!
    Uansett, kjipt at du røyk ut i går. Du var definitivt den som lagde best tv!

  29. Farsken at du røyk! Det var det siste jeg ville. Håper og tror du kommer inn igjen og at du og Morten vinner hele dritten! 😀
    Men, du, du som er så vakker jente. Kan du please slutte med trutmunn på bilder? haha! Vil heller se det pene smile ditt 🙂

  30. Tusen takk for at for at du står med hodet hevet og ikke skriver noe stygt om de andre, RESPECT. Jeg synes du tar det veldig bra, spesielt sammenlignet med Andrea.. synes det var kjipt at de sendte ut deg og ikke henne.

  31. Håpe virkelig ikke Lunde vinner skiten , for da kommer jeg aldri til å orke å se flere pH episoder mer.

  32. Jeg syns måten du og Andrea oppførte dere på hoteller den siste uken var direkte kvalmende. Jeg har full forståelse for at produksjonen klipper og fremstiller ting slik de vil, men i dette tilfellet syns jeg enkelthendelsene i seg selv var fæle å se på. Måten dere pratet om Teele og Ida er på ingen måte greit. Det som stakk mest hos meg var utpressingen med Henote. Jeg har opplevd å bli mobbet i flere år selv og jeg satt og gråt da jeg så hvordan dere behandlet henne. “Mine” mobbere oppførte seg nemlig på samme måte. Jeg heide på deg og Andrea der inne og hadde virkelig fått øynene opp for bloggen din. Nå har jeg mistet en del respekt, og eneste grunnen til at jeg er inne her nå er for å se om du har lagt deg flat. Unge gutter og jenter ser på dette på tv, og tror at dette er en oppførsel som er ok, når forbildene deres går så langt som å mobbe. Det skulle bare mangle å be om unnskyldning, så unge fans ikke kopierer dette. Vet ikke hva mer jeg skal si, har alltid hatt inntrykk av at du er en fornuftig jente, så jeg håper du tar fornuften til deg i denne situasjonen også.

  33. Shady å prøve å ofre din beste venninne Andrea for å bli. At du hadde blir sur hvis Petter valgte deg er jo bare latterlig, bare for å virke snill. Du snakket jo med Kevin for å legge det over på Andrea, og du strøk sånn på ryggen til Petter like før han skulle ta valget.
    Har sett langt verre oppførsel på PH, men kvalmende oppførsel siste uken.

  34. Syntes dette var et modent og fint svar på utsjekkingen din Sofie! Jeg syntes det er kjempe positivt at du holder deg så “rolig” til det nå, selv om du selvfølgelig var lei det da, og det må ha vært tungt. Virker i tillegg som at du har mye forståelse for hvorfor det skjedde og ikke bærer noe nag; du var jo en sterk spiller der inne så forståelig at de ville ha deg ut. Det har vært mye drittslenging de siste dagene på bl Andrea sin blogg, og jeg må bare si jeg respekterer deg veldig for uttalelsen din her på bloggen, og at du ikke tok en andrea ved å henge ut Lunde!

  35. Tragedien er jo først André sin feil. Dotten brente sjansen sin til å sende ut Morten da han valgte den andre Morten som uansett ville blitt sendt ut. Kjempetabbe for ham selv og for dere andre.
    Din store feil er at du lot følelsene for Morten komme foran avtalen du hadde med en bunnsolid partner. Kevin sto i avtalen helt til det ikke lenger var noen realistisk mulighet for at du kom til å holde din del. Du kunne reddet deg i siste liten ved å *vise* hvor din lojalitet lå. Snakk har ingen betydning, det er hva du gjør som teller.
    Av det som har skjedd kan du faktisk lære noe du har bruk for resten av livet, nemlig å skille fornuft og følelser. Det kan du lære av Morten i den tiden dere får sammen. Han sendte ut sin beste kompis. Så sendte han ut partneren sin.

  36. Endelig en uke hvor de nye tør å ta vanskelige valg. For en gørrkjedelig sesong det har vært. Spesielt Mr og Mrs Paradise var så antiklimatisk at man nesten ikke gadd å se på mer. Hvem bruker makta på å sende ut de som kom for 2 dager siden? For noen nek.
    Godt spilt av deg Sofie, men du og Morten ble altfor cocky den siste uka. Når dere gikk ned trappen og sa at dere var så safe at denne uka skulle dere ikke gjøre NOEN TING. Koste meg maksimalt mens de nye + Kevin spilte dere trill rundt.
    Alex som den løken han er fortalte alt til Morten da så blir vel ekstra mye drama neste uke.

  37. Ble så lei meg da du måtte gå, var kjempetrist. Fikk skikkelig vondt av hvordan de andre backstabba deg og du fikk all skylden for det.
    Sykt unødvendig av de som kjefter på deg. Er egentlig Henote og Lunde de burde være sure på, var de som gikk bak ryggen deres. Greit nok at det er et spill, og at det er sånn folk gjør, men du oppførte deg så mye bedre enn dem.
    Håper Morten kommer til finaleuken og får mulighet til å bytte ut partneren han har da, mot deg, sånn at dere kan vinne :))

  38. Håper så inderlig du kommer inn igjen! <3
    Når begynte du å merke interessen, eller fikk øynene opp for Morten der inne? Var det når dere først ble partnere at du begynte å bli betatt og dermed kom følelsene for han?

  39. Likte virkelig ikke denne uka her:( Du og Lunde var de to jeg likte best på hotellet, så det var ganske kipt å se dere spille imot hverandre! Hehehe, fikk noen tårer i øynene da du gikk ut❤

  40. Såå trist at du røyk i går. Satt med tårer i auga når du begynte å gråte. Håper så at du kommer inn igjen, for du er en så utrolig fin person! 🙂 Kos deg på ferie <3

  41. Det var da som pokker..
    Da årets sesong ble presentert med fokus på selvstendige damer, ble forventningene skrudd til nye høyder da dette indikerte sterke personligheter som dominerte spillet slik Nina var med å gjøre i fjord. -Dette ble det desverre ikke noe særlig av da du vel var den eneste som hadde det som trengtes ‘to pull it off’, muligens ved siden av Soph. Hele sesongen hittil er i det hele tatt merkelig. Av guttene har Kevin & Morten vist både vilje & evne til å spille spillet, så det blir helt absurd å se hvordan det blir umulig for dem å spille når det ikke finnes noen som tør spille mot dem!.. Får i det minste håpe dette her trigget frem litt action her, -og ikke minst at de sender deg tilbake for å fyre opp ordentlig.. -Ut fra tidligere returer ser det jo lovende ut, da folk som utgår som følge av ting de ikke har noen kontroll over, -hvilket i praksis vil si andres makt stort sett får en ny mulighet..

  42. Var trist å se deg ryke på torsdag 🙁 Det er bra du tar det fint og skjønner at det er et spill og derfor skjønte hvorfor de ville sende deg ut 🙂 Ha en fin dag videre!

  43. Satt me tåra i øyan når du måtte sjække ut 😔Hadde så lyst at du og Morten skulle vinne!❤håpe du kommer inn igjæn!

  44. Ville ikke at du skulle ryke Sofie….
    Hadde sett for meg deg og Morten stående i finalen med kulen i henda helt til tiden var ute<3
    Jeg syntes du var sterk der inne og at du gjorde det syyykt bra, syntes helt seriøst ikke det er verdt og se på paradise nå, men kommer til og fortsette og heie på Morten og håpe att du kommer inn igjen:)
    Hvis du kommer inn igjen må du vise alle at du er den beste:)
    Digger foresten navnet ditt<3
    Digger også og følge med på dine sosiale medier, digger med andre ord hele deg som person<333333

  45. Håper du kommer inn igjen, og vinner sammen med Morten!!
    Om du ikke gjør det håper jeg at Morten og Andrea vinner!

  46. Ville ikke at du skulle ryke Sofie….
    Hadde sett for meg deg og Morten stående i finalen med kulen i henda helt til tiden var ute<3
    Jeg syntes du var sterk der inne og at du gjorde det syyykt bra, syntes helt seriøst ikke det er verdt og se på paradise nå, men kommer til og fortsette og heie på Morten og håpe att du kommer inn igjen:)
    Hvis du kommer inn igjen må du vise alle at du er den beste:)
    Digger foresten navnet ditt<3
    Digger også og følge med på dine sosiale medier, digger med andre ord hele deg som person<333333

  47. Hadde ikke du gjort som du hadde gjort mot Kevin hadde kanskje folk vært på din side, å ikke minst Kevin. Synes ikke litt synd i deg engang, du backstabba din beste venn mot Morten, hva faen liksom? Greit, ingenting er galt med Morten, men unnskyld meg, hvor mange ganger redda ikke Kevin ræva di? Synes bare du kan holde deg ute av hotellet nå, tror det blir bra framover. Som du og Andrea sa; vi sender de ut, de kommer bare inn igjen” – å det er så irriterende. Samme gjelder deg, de sender deg ut, folk vil fortsatt gjøre alt for å få deg ut igjen 🙂

  48. Eline: Haha, hva har jeg gjort for å backstabbe Kevin? Kevin har ikke reddet meg en eneste gang, er vel heller motsatt. Jeg valgte han i parsplitten med Petter. Jeg valgte også han når jeg hadde to andre gutter bak meg 😉

  49. Anser meg selv (Yvonne) som din aller største fan, grunnen til det er fordi jeg har lest bloggen din i mange år nå. Tror faktisk jeg begynte å lese den når du begynte å blogge… Og det at du var med i PH har ikke forandret synet på deg i det hele tatt! Heiet på deg fra dag èn og var virkelig så sikker på at du skulle vinne hele greia sammen med Morten! Men det som skjedde på torsdag var så ufortjent og det var så trist at jeg tror jeg aldri har hylt og skreket så mye som jeg gjorde den kvelden…. Terje måtte til og med få meg til å roe meg ned for jeg begynte å hyperventilere og var virkelig helt ute… Ja, vet det Sofie. Høres ut som jeg er helt sinnsyk ut, men jeg var så sint på Lunde og jeg var så lei meg på Andrea og Morten sine vegne og det at du dro var jo helt katastrofe!!! Du må seriøst komme inn igjen, du må! Hvis ikke så er hele PH teamet idioter…. Kommer til å savne deg de siste episodene, og har vurdert om jeg skal slutte å se på PH nå. Men så innser jeg jo det at jeg må heie på Morten, selv om ikke du er der… Okey, nå ble denne kommentaren bare sykt lang og det kan nok hende at du mener at dette var litt creepy…. Men hva kan jeg si, jeg er en Sofie fan og har alltid stått på #teamsofie uansett hva venner og andre har ment… Digger deg, ditt herlige vesen & ditt gode hjerte <3 Love you!

  50. Såå trist å se deg ryke!! Håper virkelig at de sender deg inn igjen og at vi får se deg og Morten vinne hele greia!! Paradise er ikke det samme uten både deg og Andrea der sammen og klemmen deres ved utsjekken var så rørende😍😢
    Elsker bloggen din, du er så flink til å skrive. Digger at du er så åpen, også med så mange lesere. Gleder meg masse til mange nye innlegg fremover. Heier på deg❤❤

  51. Yvonne & Terje: ååh, dette var en veldig hyggelig kommentar å lese. Jeg elsker når noen faktisk tar seg tid til å skrive fine ting til meg, det betyr utrolig mye. Du høres absolutt ikke sinnsyk ut, så det må du ikke tenke på 🙂 Som jeg sa så setter jeg virkelig pris på når dere tar dere tid til å skrive til meg, for det gjør virkelig dagen min bedre. Vi får bare krysse fingrene for at jeg sjekker inn igjen, ellers så får vi håpe at Morten og Andrea tar seieren sammen 😀 <3 <3

  52. Gry: Ja, det skal absolutt ikke stå på at jeg har sterke meninger. Er ikke alle som liker det da, og mange kan kanskje synes det blir litt too much. Jeg er litt mer som deg som synes det er kult med mennesker som tør å si i fra å stå opp for seg selv 🙂 Det er veldig hyggelig å høre at du synes jeg går under den kategorien, det tar jeg som et kompliment <3

  53. Jenny: Tusen takk for en veldig fin kommentar 🙂 Jeg har full forståelse for det som skjedde der inne nå, det er jo et spill. Jeg var en sterk spiller så det var absolutt et smart trekk av de andre 🙂 Tror nok ikke Andrea mener det slemt med det hun skriver på bloggen, for hun og Lunde er gode venner 😀

  54. Paradiso: Jeg visste ikke på det tidspunktet at Kevin var med på planen. Ja, det var veldig dårlig gjort av meg å si det jeg sa. Jeg var rett og slett irritert for at jeg fikk skylden og skulle bli sendt ut for at Andrea prøvde å sende ut Lunde, da jeg aldri var med på den planen.

  55. Barmen: Finn et klipp der jeg sier at Lunde skal ut, for det vil du ikke finne 🙂 Andrea og Kevin snakket om det, og Lunse ville ha meg ut i uke 7 allerede. Da var jeg den eneste som ville ha hun inne på hotellet framfor Isabell. Jeg sa aldri noe om Petter sitt valg da han ikke valgte Morten, så du snakker nesten til feil person 😀

  56. QFS: Tusen takk for en super hyggelig kommentar <3 Det er godt å vite at det finnes mennesker der ute som klarer å skille på spill og virkelig, for det er overraskende mange som ikke klarer det, haha!
    Det er veldig hyggelig å høre at du har fulgt oss, det betyr kjempe mye <3 Det er ikke noe som gjør meg mer glad en å ha flotte lesere som velger å bruke tiden sin på å skrive en kommentar til meg 🙂
    Jeg vurderer kanskje palmesus, jeg skal si ifra om jeg drar 🙂

  57. Karoline: hahaha ååh, så herlig du er <3 De hadde virkelig fått til å gjøre denne episoden trist, så tro meg jeg gråt mye selv! Vi får krysse fingrene å håpe at produksjonen vil ha meg inn igjen <3

  58. Sofie, du MÅ inn igjen! Ville se deg og Morten i finalen:'(
    Du er uten tvil årets kuleste jente inne på hotellet👍🏻😍 btw, jeg elsker latteren din!😅

  59. Du snakka aldri babyspråk før du plutselig skulle være så lik din nye bestevenninne. haha. hører også rykter om at du har kutta ut dine egentlige venner, hva er grunnen til dette? 2 cool now?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *