EN UFORVENTET KVELD + ET SLAG PÅ BRYSTET

Categories Reise

Morten og jeg har akkurat våknet, det vil jeg virkelig kalle å utnytte dagene her i Roma. Vi har gått glipp av frokosten, og vi skal snart levere tilbake scooteren. Kanskje ikke så rart at vi ikke våknet før nå da vi ikke la oss før klokken 06.00. I går kveld gikk vi ut for å spise, og maten vi bestilte oss smakte virkelig ikke bra. Det endte med at vi drakk drikken vi hadde bestilt for å så dra videre til en ny restaurant, der vi kjøpte ny mat og drikke. Vi satt på bordet ved siden av noen nordmenn som var på firmatur. Jeg vet ikke hvordan dette skjedde, men vi endte opp med å dra på NATTKLUBB med disse menneske. 

Det er utrolig lenge siden jeg har hatt en så morsom kveld, til tross for at en mann slo meg og hun ene som var med. Vi dro først på feil utested, og vi endte opp utenfor en strippeklubb. Vi sto selvfølgelig å banket på døren og ville inn, uvitende om hvilken dør vi banket på. Mennene som driver slike steder er jo gale, og det fikk virkelig vi oppleve. Han slo oss ikke i ansiktet, men hardt på brystet. Vi fant heldigvis riktig utested til slutt, så nå har Morten og jeg fått testet utelivet i Roma også, haha. En liten oppsummering, kun Italiensk musikk, de danser salsa på dansegulvet og bartenderne er ikke spesielt god til å lage drinker. Likevel, VELDIG morsomt. 

5 kommentarer

5 thoughts on “EN UFORVENTET KVELD + ET SLAG PÅ BRYSTET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *