DETTE ER TRIST

Categories Reise



Herregud så fort disse dagene har gått, skal vi virkelig hjem til Norge… allerede? Det føles ut som om vi kom hit i går, men vi har altså vært her i nesten 5 dager nå. I morgen reiser vi hjem igjen, og jeg vil ikke akkurat påstå at jeg gleder meg. Jeg blir lei meg av å tenke på det, jeg vil ikke hjem enda. Det er trist å tenke på at jeg skal tilbake til kalde Norge, blææ. Det skal bli godt å se min kjære hund og Andrea igjen da, det gleder jeg meg til ♥ Jeg trengte virkelig å komme meg bort, og det hjalp mye med en tur til Roma. Det er ikke alltid bare bare, og da kan presset hjemme i Norge bli for mye noen ganger. Det har vært så godt å ikke ha så mye fokus på alt som skjer hjemme nå, og heller være her å spise masse pizza og is 😉

Roma er en helt fantastisk by, og jeg vil anbefale alle å reise hit om dere vil oppleve noe bra. Jeg elsker kulturen, byggene og maten. Jeg liker hvor gjennomført denne byen er, den er såå vakker. Roma kan ikke beskrives med ord eller bilder, den må oppleves. Ta med deg kjæresten eller en god venn, så kan jeg garantere deg at du får en fin tur. Nå skal vi ut å spise vår siste middag i Roma 🙁 Vi snakkes imorgen ♥

18 kommentarer

18 thoughts on “DETTE ER TRIST

  1. Såå glad for at dere koste dere ❤️❤️❤️ Kos dere resten av tiden som er igjen 🌸

  2. Håper dere rekker en tur til spansketrappen før dere drar hjem, verdt ett besøk. Legg gjerne ut bilder;) Savner vakre Roma <3

  3. Hei, Sofie❤️ Jeg synes du er så fantastisk flink til å skrive fine og spennende blogginnlegg! Jeg ble veldig lei meg når du røk hjem fra Paradise, men jeg er veldig glad for at dere har så mye kontakt med hverandre i Norge❤️ Spesielt du, Morten og Andrea❤️ Kos deg siste kvelden i Roma!

  4. Hei, har sykt lyst til å reise til Roma med samboeren min du kunne ikke laget et innlegg om hotell og steder vært å se og ting å gjøre? Vi jobber mye så vi prøver å rekke mest mulig på få dager 🙈

  5. Blir Roma og Capri på oss i sommer også, så gleder meg til å høre alt dere har opplevd 😀 <3 Hører rykter om en tur hit neste helg!! hinthint

  6. Du var min favoritt spiller inne på hotellet kommer til å savne deg inne på hotellet😭♥️
    Klem Jenny🍓

  7. Hvordan klarte du å svikte Kevin slik du har gjort. Da du satt han i usikkerhet med tele. du kunne ikke garantere at tele valgte Kevin. Så ikke bruk kortet at du aldri satt han i fare. Der satt du Kevin i fare selv om du nekter for det. Kevin sier jo selv at han er blitt sviktet av deg fordi du heller vil stå med Morten. hvorfor syter du nå at Kevin var din beste der inne å blablabla å at han sviktet seg. Og det ville du aldri trodd osv. Du sviktet jo han først. Skjønner godt at han måtte gjøre slik på torsdagens episode for å kunne redde seg selv. Det ville du selv å gjort. Og både han og alle andre skjønner jo at du hadde sviktet han om du fikk han å Morten bak deg en gang. Da ville du vært rotten å valgt Morten. Sant? Håper du kan manne seg opp og svare for seg Sofie.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *