JEG ER HELDIG

Categories Reise


Selv om dette er en veldig kjip dag i og med at vi skal reise hjem, så føler jeg meg likevel så heldig. Jeg er heldig som får oppleve ting som dette, med mennesker jeg bryr meg om. Jeg har hatt en så utrolig fin tur, og jeg er så takknemlig for at vi valgte å reise. Jeg elsker når jeg møter like spontane mennesker som meg, som plutselig er med på å bestille neste fly til Roma. Det har vært utrolig godt å komme seg litt vekk fra Norge og alt som skjer der, så denne turen trengte jeg virkelig. Jeg er også veldig heldig som har Morten som blir med meg når jeg trenger en liten miljøforandring, you’re the best ♥

Jeg skal helt klart tilbake hit en gang i framtiden, for det er enda mye vi ikke har sett. Jeg føler likevel vi har fått sett de viktigste tingene, men jeg vil bli bedre kjent med Roma. Jeg vil bli bedre kjent med Italia, for dette er virkelig et vakkert land. Dette er første gangen min i Italia, det er nesten litt flaut å innrømme. Jeg som har reist så mye har aldri vært i Italia før, heller ikke Frankrike, hehe.



Nå skal vi snart komme oss til flyplassen, vi snakkes hjemme i Norge 

21 kommentarer

21 thoughts on “JEG ER HELDIG

  1. Du både skriver og fotograferer godt! Deilig med en PH- dame som ikke bare er opptatt av makeup, ekstensions, shopping, (briefing med) penger, posering og seg selv seg selv seg selv seg selv! Ikke tilfeldig at du får lite hat – det er fordi du fremstår som et sympatisk, oppegående, godt menneske med selvinnsikt og interesser også utenfor deg selv – du er lett å like!

  2. God tur hjem! Foresten bør du virkelig ta turen til Nice i Frankrike! Det er en skikkelig fin by!

  3. Du sier du har reist mye? Hvilke land har du vært i? Kunne du fortalt om alle landene eller eventuelt hvor mange?

  4. Titti: Veldig hyggelig å høre 🙂 Dette gjør meg bare mer motivert til å gjøre det enda bedre, så tusen takk 😀
    ååh, så koselig <3 Det gjør meg alltid så glad av å høre ting som dette, du er god!

  5. Du og Morten er skikkelig smashing sammen.
    Blogger din er smashing, ingenting og si på det:)
    Liker og høre om dit liv, digger og høre om ting som er normale for deg.
    Aner ikke why, men man kan si at jeg har blitt en type of fan.
    haha jaja, ville bare legge igjen noe hyggelig for og vise at ikke alle vil være dumme…
    Du er ikke bare heldig som har fått deg en spontan person og reise med, fordi jeg tenker at de som får reise med deg også er jærskla heldige.
    elsker og lese bloggen din Sofie.
    byeeee
    haha avslutter som sist.
    Digger navnet ditt<33333

  6. Flott innlegg. Takk til deg Sofie. Vi TV-seere er på vår side utrolig heldige som er blitt kjent med slike fantastiske og behagelige mennesker som deg, Martine L, Morten, Kevin, Andrea osv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *