MINE TANKER OM DENNE UKA PÅ PARADISE

Categories Paradise Hotel


Jeg har fått mange spørsmål om jeg kan skrive et innlegg om denne uken på Paradise. Grunnen til at jeg ikke har skrevet et innlegg er rett og slett for at jeg ikke har følt behovet. Jeg kunne skrevet mye, men jeg velger å ikke gjøre det. Det som skjedde inne på hotellet er ikke virkelighet for noen av oss nå lengre. Spør du meg så føles det ut som en fjern drøm, og en virkelighet jeg aldri vil oppleve igjen. Jeg vil ikke kalle det en virkelighet engang, for det som skjer der inne er så langt fra et normalt liv som du får det. Vi har meldt oss på et spill, og det er akkurat det det er. Jeg føler enkelte glemmer dette, og dømmer oss som personer for måten vi spiller på inne på hotellet. 

Jeg tror ingen av oss lyver og backstabber venner til hverdags, men inne der MÅ du gjøre det. Du kan ikke alltid være ærlig, du kan ikke alltid tenke på alle andre og til syvende å sist må du være egoistisk å tenke på deg selv. Du kan selvfølgelig velge å ikke gjøre noen av disse tingene, men da er det jo mest sannsynlig du som kommer til å forlate hotellet. Jeg har fått høre at Andrea og jeg er manipulerende og kontrollerende, og jeg er helt enig. Vi var manipulerende og kontrollerende inne på hotellet, for det et spill. Vi ville komme lengst mulig, og da gjorde vi alt vi kunne for å få det som vi ville. Vi var ikke de eneste inne på hotellet som prøvde å kontrollere og bestemme bare så det er sagt, for alle vil ha kontroll og føle seg trygg. Hadde dere møtt oss i virkeligheten ville dere hatt et helt annet inntrykk av oss, for selvfølgelig manipulerer vi ikke mennesker til hverdags. Jeg skal innrømme at jeg er utrolig sta, samtidig som jeg liker å få viljen min. Likevel klarer jeg å ta et nei for et nei, jeg manipulerer ikke mennesker for å få det som jeg vil. 


Jeg tror de fleste ville gjort alt for å redde seg selv om man sto i fare, og det var akkurat det vi gjorde. Jeg ville absolutt ikke hjem, og jeg prøvde alt jeg kunne for å bli på hotellet. Det er nok vanskelig å forstå for dere som ikke har vært i samme situasjon som oss, men jeg ville vært litt forsiktig med å anklage andre for ting man egentlig ikke vet noe om. Det er helt greit å ha sine meninger, og det er helt greit å ikke være enig i alt som blir sagt og gjort. Det dere likevel må huske er at dette er reality program, og de gjør ALT for å skape spenning og drama for dere seere. Om du mener dette er en unnskyldning så anbefaler jeg deg å melde deg på selv, så skal se selv hvor mye de kan klippe og lime for å få skape TV 🙂

Noen er fornøyd med at jeg røk ut av Paradise Hotel, og andre synes det er kjipt. Noen synes Andrea og jeg oppførte oss dårlig, mens andre synes at resten av gjengen var slemme mot meg. Jeg har lest kommentarer både jeg og de andre har fått, og jeg vil si at jeg reagerer kraftig på hva andre mennesker klarer å skrive til noen de ikke kjenner engang. Jeg vet at hverken jeg eller noen av de andre er slemme grusomme mennesker, og det er akkurat derfor det er så merkelig å lese så mye stygge ting om mennesker jeg bryr meg om. Den gjengen som har vært med i år er virkelig en gjeng med fantastiske mennesker, og jeg er så takknemlig for at jeg har fått møtt alle disse menneskene. Ingen av oss er uvenner den dag i dag, og vi var heller ikke det inne på hotellet. Ja, jeg og Kevin er fortsatt venner. Kevin er min bestevenn den dag i dag, og ingen av oss tenker på det som skjedde inne på hotellet. Ja, jeg og Martine L er også venner. Jeg er utrolig glad i henne, og jeg er så takknemlig for at jeg fikk møte en så fin jente.

Til slutt så vil jeg kommentere en ting, og det er dette med at jeg sviktet Kevin i vikinguken. Jeg er utrolig lei av å høre akkurat dette, for det er så langt fra sannheten. Kevin sa selv på starten av uka at Morten skulle få låne meg noen uker til, for det var en avtale mellom Kevin og meg. Han sa selv den torsdagen at han stilte seg bak Teele for å få ut Andre, dette var noe vi var enig om. Han gjorde akkurat det samme den uken som jeg gjorde da jeg stilte meg bak Morten. Det var også en plan vi hadde, og jeg ble også satt i en usikker posisjon den gangen. Vi er en allianse, og da må vi ta sjanser for å redde hverandre. Jeg sviktet Kevin med at jeg ikke visste hvem av han og Morten jeg hadde valgt, ikke for at jeg ” ofret” han i vikinguken. 

Nå er vi heldigvis ferdig med denne uken, og det er snart klart for en ny uke på Paradise. Jeg vil takke alle dere som har skrevet så mange fine kommentarer til meg etter utsjekken min, dere er virkelig best. Jeg skal svare dere alle i løpet av kvelden ♥

47 kommentarer

47 thoughts on “MINE TANKER OM DENNE UKA PÅ PARADISE

  1. Jeg synest det er ikke snillt at folk sir Sant om deg da dem ikke vet Kordan det e og være der inn og at dem ikke kjenner deg i virkelig heten

  2. Vær helt ærlig. Ærlighet varer lengst. Du hadde valgt mroten ovenfor kevin. Så det var drit genialt av kevin…..

  3. Hvorfor kunne ikke Morten f.eks stelt seg bak Teele da? Ja, vi får ikke se alt så skal absolutt ikke dømme. Men utfra at dere valgte at Kevin skulle stå i en utrygg posisjon istedenfor Morten, er det ikke rart det virker som du valgte Morten fremfor Kevin 🙂

  4. Silje: For vi spurte Teele hvem hun ville stå med, hun sa Kevin 🙂 hadde hun sagt Morten hadde han gått bak henne. Da valgte jo Kevin Andrea foran meg, siden jeg måtte bak Morten og ikke Andrea 🙂

  5. Virker som om du kun prøver å få deg selv i bedre lys ved å gjenta deg selv med å bortforklare hvorfor du valgte å utsette kevin. Når du først vier et innlegg til dette er det kanskje lurt å tenke over hva du skriver. Lær av Lunde, slutt med dette ´stakkar meg´oppleget.

  6. Du er helt super du, Sofie! Synd du måtte sjekke ut, men makan for en god og fin jente du er!!

  7. Dere ovenfor: Poeng​et er jo at det som ble gjort/ikke gjort der inne var jo et spill der og da,Reality tv!!!

  8. VELDIG bra skrevet! Er helt enig. Folk bør tenke over at det er et spill og at det er en reality serie slik som du skriver. Synes det er fælt hvordan folk kan skrive så utrolig mye stygt og at de ikke tenker over at dere må spille og at dere ikke gjør sånt i virkeligheten, og dømmer på den måten de gjør.
    Synes du er super og du virker som en veldig snill og herlig jente ♡ Krysser fingrene for at du sjekker inn igjen på PH ♡

  9. Fyyy søren! Du e heilt fantastisk og eg syntes ikkje noken andre enn deg fortjena å stå i finalen, grunnen til det e enkelt: du va deg sjølv, alle visste dei kunne komme til deg om alt og du var ein av dei få som faktisk såg ut til å bry seg om at alle hadde det bra heile tiden! Sjukt dumt at dei andre ikkje såg det, dei kjem til å angre på det dei gjorde:)) e ein grunn til at alle lika deg!

  10. Hei Sofie
    Æ synes du en super hyggelig jente og veldig snill!❤️ Du gjorde de rette valgene inn på hotellet. Og æ ening i dæ det du skriv på bloggen din nå😊 Æ synes det er dumt at du får så mye hat på det du gjør inne på hotellet og det du skriver på bloggen din. Æ ble sikkelig lei mæ når du ryk ut av pH siden æ ble så sykt glad i deg når hva inne på ph og nå også. Også håper at du sjekker inn igjen på pH da blir æ kjempe glad!😻💖 så får du stå på videre å bare være det sjøl og ikke bry dæ ka dem andre sier om dæ og at du gjør feil men du e et godt menneske og det e du synes æ!💖💛💙❤️ i love you so much Sofie!!!!😻💕💝

  11. Synes synd på de som har det så fælt med seg selv at de må kommentere stygge ting til fremmede for å selv føle seg bedre. Du fortjener virkelig ikke all den dritten du får!! Og hvis man tenker seg om 2 ganger skjønner man at paradise er en helt annen virkelighet, som man ikke kan forestille seg før man har vært med på det. Men likevel synes jeg det var utrolig synd at du gikk ut, likte deg kjempegodt <3

  12. Håper du sjekker inn igjen 🙂 Personlig synes jeg du virket som den mest reflekterte og oppegående der inne. Lykke til videre!

  13. Utrolig bra skrevet!! Du fortjener alt det beste og ikke kast bort tiden på hatere, de er jo bare sjalu på fantastiske deg!!
    Ps: elsker bloggen din <3

  14. Jeg syns absolutt folk burde holde seg for god til å lire av seg mange direkte stygge kommentarer som bare er helt upassende. Dere som var på hotellet vet selvfølgelig best hvordan ting egentlig var. Jeg føler dessuten at du hele tiden blir likestilt med Andrea i å vise “dårlig oppførsel” inne på PH, og selv om dere var bestevenner og et team, så syns jeg det blir urettferdig. Skal ikke si noe stygt om Andrea heller, men syns oppførselsmessig (utifra det vi har fått sett på TV) så var det hun som kunne virke litt “bitchy”, hensynsløs, barnslig og egoistisk- og ikke du på samme måten i det hele tatt. Ja, dere styrte mye sammen, men dere er jo likevel to forskjellige mennesker, og jeg syns til syvende og sist at det var hun som var litt ufin i kommentarene og væremåten og ikke du. Det er min mening, og det er ikke vondt ment mot Andrea. Jeg skjønner at ting kan bli heftig der inne, at man hele tiden går på tå hev og at man selvfølgelig lett kan ta avgjørelser/ si ting om andre som man kan angre på i ettertid. Når det er sagt så syns jeg du virker som en god og snill person, og at du aldri var direkte frekk eller slem med noen inne på hotellet. Vi må alle få ha våre meninger, men det går an å være saklig. Håper jeg har klart å være det med dette innlegget, hvis ikke så beklager jeg. Dette var ikke ment som hets hvertfall. Ha en fin dag videre 🙂

  15. Det jeg reagerte mest på når jeg så denne ukens episoder var at jeg synes det var råttent gjort å spille et slikt dobbeltspill mot deg. Jeg er helt enig i at det er slikt man må gjøre for å holde seg på hotellet, men samtidig synes ikke jeg personlig at du og/eller Andrea har spilt særlig “skittent”, og derfor synes jeg det var dumt at du røk på den måten. Jeg synes du og Andrea har spilt utrolig bra. Jeg forstår godt at Lunde ville redde seg selv, det ville alle gjort, men at så mange kunne trosse deg på den måten var vondt å se. Du var min soleklare favoritt inne på hotellet, og krysser både fingre og tær for at du kommer inn igjen! Hadde så lyst til å se deg og Morten i finalen. Men uansett, well played til både deg, Andrea og Martine!

  16. Du e e så nydelig Sofie! Digger deg :)))
    Hva har du på leppene dine på bilde du la ud nederst?<3

  17. bra skrevet, du virker som en sikkelig flott jente <3 og jeg synes også martine og henote virker så snille også,men likte ikke hva de gjorde mot deg, så derfor heier jeg ikke på de lengre,men liker dem 🙂 du,Andrea,Morten og petter er best inne på hotellet,så håper a&p vinner eller Morten alene nå,hvis du ikke kommer inn igjen,noe jeg håper på <3

  18. Emilie: Jeg tror det kan være litt lett å misforstå Andrea, og som veldig mange andre så har hun veldig sterke meninger. Andrea sier ting rett ut som det er, og noen synes det er kult og andre ikke. Jeg personlig digger Andrea, hun er en super god venn og har en herlig personlighet 🙂 jeg tror de fleste hadde synes det samme som meg om de hadde møtt henne!
    Ellers må jeg bare takke for veldig fine komplimenter, det betyr kjempe mye <3

  19. Jeg tviler ikke et sekund på det du sier om Andrea, at hun er en flott person og en super venn! Ser jo ut som dere trives veldig godt med å bo sammen, så alt tyder jo på at hun er en et godt menneske 🙂 Jeg ville bare få frem at de ikke alltid skal ta dere to under en og samme kam i alt som skjer på hotellet, fordi dere faktisk er to enkeltindivider. At Andrea sier ting rett ut og har sterke meninger, det syns jeg er tøft. Jeg er så motsatt av det som man kan forbli og har alltid misunnet folk som har guts til å si det de virkelig mener. Men sånt kan jo skape reaksjoner, og da får jeg bare så vondt inni meg når jeg ser at det går ufortjent utover deg. De store, uskyldige øynene dine er ikke til å ta feil av, du er en god jente 🙂 Og det vil jeg at du skal holde fast ved neste gang noen prøver å tråkke deg ned for å heve seg selv. Altså come on, vi er faktisk ikke ti år lengre 🙂 Ønsker deg alt vel i tiden fremover!

  20. Emilie igjen: Ser hva du mener, de virker som at enkelte tror at Andrea og jeg er samme person. Jeg har fått mye kjent for ting jeg ikke har gjort, haha!
    Det betyr mye å få høre så fine ting som dette 🙂 Jeg elsker når dere tar dere tid til å komme med tilbakemeldinger, for det er alltid veldig hyggelig <3

  21. Det som jeg syns er litt rart er hvor mye kjeft og kritikk du, Morten og gjengen fikk den uka med alt med Soph, mens når de kjører dobbeltspill mot deg så er de nesten helter, og plutselig kanon gode spillere? Det viser bare at det er mye sjalusi og tull i kommentarene du får😊
    Hadde håpet du og Kevin vant, dere var det ultimate paradise hotel paret. 😊 Men plutselig er det innsjekk for deg, skal bli spennende å se fremover hva som skjer 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *