UKENS SPØRSMÅL

Categories Om meg

Hvem hadde du valgt av Kevin og Morten om du hadde fått begge bak deg?
Godt spørsmål. Skal jeg være helt ærlig så kan jeg ikke svare på det. Det er utrolig vanskelig å skulle ta stilling til noe som ikke har skjedd, og jeg er evig takknemlig for at jeg aldri måtte ta det valget. Kevin og Morten var de to guttene jeg gikk best overens med, så jeg tror nok jeg heller hadde sendt meg selv ut enn å måtte velge en av de. Det er ingen hemmelighet at jeg var veldig betatt av Morten på dette tidspunktet, men Kevin var likevel min bestevenn. Jeg tror kanskje Morten, men det er helt umulig å si. Med engang følelser kommer inn i bildet blir alt mye vanskeligere, og det tror jeg de fleste vet.

Hva jobber du med?
Akkurat nå er dette jobben min og jeg føler meg så heldig. Det er virkelig en drøm som har gått i oppfyllelse, og jeg skal gi alt for å gjøre denne bloggen bedre. Senere vil jeg lage mitt eget sminkemerke, kanskje skrive en bok? og hjelpe hjemløse dyr i utlandet ♥

Går du alltid uten BH?
Ja, nesten. Etter at jeg tok silikon føler jeg ikke behovet for å bruke BH rett og slett 🙂

Hadde du og Morten sex i presidentuken? 
Jeg har allerede skrevet et innlegg om det, men jeg får likevel spørsmål hver eneste dag, haha. NEI, vi hadde ikke sex. 

Er du og Henriette uvenner?
Så absolutt ikke. Jeg er ikke sur på Henriette for at hun var med å spille meg ut, det var et spill å noen måtte dra hjem. 

Hvor er toppen din fra?
Det er en body, og den er fra BikBok 🙂

Angrer du på at du ble med på Paradise?
Både ja og nei. Det å være en offentlig person er absolutt tøffere enn hva jeg forventet. Jeg synes også det er skummelt at så mange skal se mine gode og dårlige sider å dømme meg utifra det. Likevel har jeg fått en opplevelse for livet, denne bloggen og masse gode venner. Så alt i alt så angrer jeg ikke

Er du og Kevin fortsatt venner?
Kevin og jeg er fortsatt venner. Jeg digger Kevin over alt på denne jord, og føler meg så heldig som har en så fin venn som han 

Hvor er solbrillene dine fra?
De er fra BikBok. 

13 kommentarer

13 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Har ikke mye med innlegget å gjøre, men må bare si at da jeg fant ut at du hadde vært på utøya, så ble jeg litt lei meg over meg selv. Jeg så til folk at du er en kontrollfreak osv og egoistisk, men alvorlige traumer som det kan føre til at man blir ekstra opptatt av å ha kontroll, og det kan være lenge, evt. Hele livet. Lærte meg at man aldri skal dømme noen, alle har sin historie! Stå på!

  2. Hva heter egentlig hotellet, liksom navnet på paradise hotel, for det er jo ikke det det egentlig heter? 🙂

  3. Hmm… du sier at du vil hjelpe hjemme løse dyr, og det virker som om du bryr deg veldig mye om dyr.
    Men hvorfor spiser du kjøtt?
    Kjøtt og pels/skin industrien er jo det verste man kan støtte og gi penger til hvis man er glad i dyr.
    Du er med på å ta livet til dyrene og du støtter samtidig den bransjen.

  4. Bra at æ ikje e aleina me og gå uten bh, haha 🙂
    Æ hate det 😮
    Ubehagelig og gå me..
    Syns du også det ? 🙂

  5. Hei. Jeg har ikke vært på bloggen din før, men følger ivrig med på Paradise Hotel. Jeg tenkte derfor å ta turen innom. 🙂 Det første som slår meg ved et raskt blikk over bloggen er en del skrivefeil. Har oppdaget særskrivingsfeil, og/å-feil og at du har mellomrom mellom anførselstegn og første ord for å nevne noe. Jeg anbefaler deg å terpe på dette og annen generell rettskriving da du skriver i innlegget at du vil gjøre alt for å gjøre bloggen bedre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *