HVA HAR VI EGENTLIG LOV TIL INNE PÅ HOTELLET?

Categories Paradise Hotel

Kan vi sove så lenge vi vil?
Nei, så langt i fra. Vi blir vekt til faste tidspunkter hver eneste dag. Det er noen ganger de er snille å lar oss sove en halvtime lengre, men da har du dårlig tid til du skal på frokost. 

Kan vi legge oss når vi vil?
Vi fikk telefon hver kveld ” nå er det tid for å legge seg”. Når vi måtte legge oss varierte veldig fra dag til dag, men om jeg ikke husker feil la vi oss alltid mellom 01.00 -02.00. Etter festene var det nesten en umulig oppgave å få oss til å legge oss, de måtte ringe utrolig mange ganger, haha. 

Kan vi ringe hjem?
Nei, det kan vi ikke. Jeg tror nok at om vi virkelig hadde behovet for å ringe hjem så hadde vi fått lov. Det var et par ganger jeg virkelig følte for å ringe mamma, men jeg er glad jeg ikke spurte. Jeg tror det hadde blitt mye tyngre å være der om jeg hadde fått høre stemmen hennes igjen. 

Får vi ha mobilene våre?
Nei, vi blir fratatt mobilene våre med engang vi ankommer Mexico. 

Får vi drikke så mye vi vil?
Nei, HELDIGVIS!! Det var utrolig irriterende der inne at noen skulle bestemme hvor mye jeg skulle drikke, men nå er jeg bare veldig takknemlig for at de har sånne regler. Jeg regner med at de fleste kan si seg enig i at man kan si og gjøre ting man ikke mener i beruset tilstand, og dere kan tenke dere fylleangsten når du vet dette har blitt filmet. Det er noen tilfeller jeg ble alt for full, og sa ting jeg ikke mente. Utrolig ubehagelig følelse når man våkner opp igjen. 

Får vi spise når vi ønsker det?
Det er frokost, lunsj og middag til faste tider. Utenom dette har vi fri tilgang på verdens beste sandwicher og vann/brus. 

Får vi fri?
Nei, vi blir filmet 24//7 hver eneste dag så lenge vi befinner oss på hotellet. 

Kan vi fortalte hotellet?
Vi forlot kun hotellet om vi skulle på utflukter. Utenom dette måtte vi være inne på hotellet. Vi fikk helt sikkert lov til å komme ut av hotellet om vi følte behovet, men det var aldri aktuelt for meg.  

15 kommentarer

15 thoughts on “HVA HAR VI EGENTLIG LOV TIL INNE PÅ HOTELLET?

  1. Trodde egentlig ikke de var sååå strenge der inne.
    syntes du noen ganger at det var for strengt??

  2. Hvordan er det å se episodene sammen med andre deltagere? Antar at du og Andrea hvertfall ser dem sammen, og de andre også når dere er sammen. Blir det kleint når man snakker om hverandre på synk eller ser situasjoner der de/den andre ikke er til stedet?

  3. Er det trist nå i ettertid å tenke tilbake på den enorme opplevselen dere har vært med på og så innse at nå er det over, det skjer mest sannsynlig m aldri igjen…😭

  4. Jeg har et litt “morsomt” spørsmål, det handler ikke om paradis tho.
    Det er veldig mye snakk om kroppspress blant jenter generelt i dagens samfunn. Og folk (jenter) klikket i vinkler over modeller som ikke var innenfor ideal (hva nå det enn er), derav kom plus size modeller. MEN, hva tenker du om at absolutt ingen av disse såkalte feministene bryr seg om at det bare er slanke/veltrente gutter som promoterer klær. For har du noen gang sett en lubben/overvektig gutt reklamere for dressmann f.eks? Nei. Men med en gang de ser ei litt for tynn jente i deres øyne promotere noe fra bikbok, DA er det ramaskrik.
    Haha jeg henger meg kanskje oppi mye rart, men jeg er så forbanna lei av denne jentebølgen at vi til slutt ikke kjemper for guttene heller. Ordet feminist har mistet sin betydning og jeg syns det er synd at det bare er masse mas og bråk om å “løfte jenter opp/girlpower”. Likt skal Være likt, klager vi over slanke jente-modeller, skal vi da vel også ta for oss guttene og

  5. Du har jo sagt før at av og til ble det for mye for deg, så du gikk ut for å snakke med noen? Mens nå sier du omvendt?

  6. Når ble dere vekket om morgenen? Hvor mange timer sov dere?
    Hvem er “de” som dere ble vekket av?
    Hvem bestemte hvor mye dere fikk drikke og hva tok de utgangspunkt i? Eller sa de bare feks. Maks 10 driker per person

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *