ALENE PÅ 17 MAI?

Categories Ikke kategorisert


God 17.Mai alle sammen ♥ Jeg er egentlig på vei til champagne frokost, men jeg vet rett og slett ikke om jeg kan være med. Som jeg nevnte i gårsdagens innlegg så sliter Celine med innbilt graviditet. Hun er veldig deppa og oppfører seg absolutt ikke som seg selv, og jeg føler meg som verdens verste eier om jeg forlater henne? Jeg har aldri opplevd at hun har hatt dette før, så jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal håndtere det. Jeg skal ordne meg litt nå, så skal jeg se hvordan formen hennes er når jeg er ferdig. Veldig kjipt om jeg må sitte alene på 17 mai, det var ikke akkurat sånn jeg så for meg at denne dagen kom til å være.

Det viktigste er uansett at Celine har det bra, så da får jeg kose meg alene med kake, cava og godteri hehe. Ha en fin dag alle sammen ♥

9 kommentarer

9 thoughts on “ALENE PÅ 17 MAI?

  1. Hei!
    Har selv en chi tispe med innbilt svangerskap for tiden. Vi fikk tips om å fjerne alle leker hun adopterer til seg som babyer og mye mosjon. Kutt gjerne ned på maten, men hvis hun ikke spiser i det hele tatt kan du legge tørrfôr i bløt. Det virker supert på min. Du bør også unngå å stryke/kose ved puppene, fordi da kan du stimulere til melk.
    Blir det skikkelig ille kan du få galastop hos veterinær. Det er noen dråper som hjelper på hormonbalansen og hunden blir kjappere “normal” igjen.
    God bedring til lille 🙂

  2. Hunden min hadde innbilt svangerskap hver gang hun hadde løpetid før vi steriliserte henne, men hun ville helst være alene! Hun unngikk oss skikkelig, ville bare ligge i fred og ro og “ruge” 🙂

  3. Hvilket kamera bruker du til å ta bilder til bloggen og på insta, og er det er kamera du vil anbefale?

  4. Synes at det er fantastisk at du ofrer festen for din firbente venn, det er det ikke mange som hadde gjort på en slik dag som dette! Supert 🙂
    Ha en god 17 mai videre!

  5. Dra til veterinær og få galastop. En hund kan bli skikkelig syk av å ha gjentatte innbilt svangerskap. Snakker av erfaring. Du bør vurdere å sterlisere hunden vis hun ikke skal ha valper, /da slipper du at hunden kan få gjentatte innbilte svangerskap, livmorbettenelse og kreft da det kan være en utløsende effekt av slikt. Lykke til, håper hun blir bedre:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *