ER DET NOE DU SAVNER?

Categories Ikke kategorisert

Hei alle sammen ♥ Jeg får utrolig mange spørsmål om jeg kan skrive innlegg om forskjellige ting, og jeg tenkte derfor at det kan være smart å ha alle forslagene og ønskene samlet på et sted. Jeg setter utrolig pris på alle dere som leser bloggen min hver eneste dag, derfor jeg tenkte at det var viktig å skrive innlegg som dere savner på denne bloggen. Til syvende og sist er dette min blogg der jeg kommer til å skrive innlegg etter mine behov og tanker. Det er likevel viktig for meg å skrive om det dere ønsker også. Så om du/dere har noen ønsker så er det bare å legge igjen en kommentar ♥

33 kommentarer

33 thoughts on “ER DET NOE DU SAVNER?

  1. Kanskje ha et innlegg der du skriver om du har forandret deg noe særlig mye etter oppholdet på paradise, om du kan fortelle nærmere om det, for eks uvaner du har fått etter og om det er noe du savner som har endret seg etter du var med❤️ Vet ikke om har skrevet ett innlegg om noe lignende før men..

  2. Syntes du skriver kjempebra, så jeg er veldig glad i sånne “mening”-innlegg du for eksempel skrev om plastiske operasjoner 🙂
    Liker også veldig godt bloggere som skriver innlegg med “fakta” eller “innrømmelser”. Føler at man blir bedre kjent, og det er jo utrolig masse vi lesere ikke vet om deg som du ser på som ubetydelig 🙂 bare f.eks tidligere hobbyer, skole osv kan være interessant å høre om!

  3. Kanskje du kan skrive “min første gang” innlegg? Sånn typ fortelle om den første gangen du gjorde noe litt spesielt, feks ordentlige kyss, fest, første gang du drakk alkohol, da du fikk mensen osv? Det synes jeg hvertfall er ganske morsomt å lese 🙂

  4. Min første gang!
    Tips som hårtips, sminketips, hverdagstips, pengetips, ja tips om alt mulig.
    Ting man må se/gjøre/oppleve/spise i roma!
    Innlegg om deg og morten, hva dere føler om hverandre, hva dere gjør sammen, hva som skjer mellom dere

  5. Dine erfaringer med silikon, hvor du tok, når, hvor mye, hva du har vært plaget med, fordeler, ulemper osv.

  6. innlegg om deg og morten og hva dere er <3 <3 Digger dere to masse og håper dere er kjærester for dere er så søte sammen:*

  7. Challenges!
    Det er alltid gøy. Gå inn på Kristin og Dennis sin YouTube bruker for inspirasjon.

  8. Hva er ditt forhold til Martine Lunde idag ?
    Henger du mye med Lunde, Isabelle, Aleks og de? (for det virker ikke sånn at du og Sofie henger med noe med det i det hele tatt nesten)
    Åsså lurer jeg på hva du tenker om #Maleks ?

  9. Det hadde vært interessant å høre om din opplevelse på Utøya, eller en storytime på videoblogg. Jeg forstår om du ikke ønsker dette fordi dette er helt klart en hard opplevelse. Men jeg tenker at det er viktige budskap, og noe som faktisk har skjedd med vårt gode Norge. Men om du skriver et innlegg om dette, kanskje det er viktig å få fram hva som er viktig i en sånn situasjon, hva man må gjøre til tross for alle tankene og skrekken som dukker opp, hvordan du kjempet i mot dette i ettertid osv. Dette innlegget er ikke ment slemt på noen måte <3

  10. Ikke noe og si på bloggen din, nesten den eneste bloggen jeg vil lese<3
    Bloggen er smækkers;)
    Bare fortsett❤️❤️

  11. En ting jeg har lurt på ganske lenge, de som ryker ut av Paradise og kommer inn igjen noen uker senere, hvor oppholder de seg i mellomtiden og hva gjør de eventuelt på? Dagene må være utrolig lange og kjedelig om de sitter på ett annet hotell og ikke har noe å gjøre på

  12. Hva drømmer du om å jobbe med i fremtiden?
    Har du alltid hatt så langt og fint hår? Har du bare alltid spart?
    Ble alle som var inne på Paradise enige om at alle er venner på utsiden, til tross for svik og løgner på innsiden?
    Blir dere såret og sure på hverandre når dere nå ser hva andre har sagt om dere på sync osv? Dere kan jo ikke ha visst om alt som ble sagt på forhånd.

  13. Hei!
    Jeg ønsker at du og Morten kanskje kan ta å lage en sånn spørsmålsrunde som Martine og Aleksander gjorde? D hadde vært veldig kult🙈

  14. kan du ha video m martine L?
    og si litt om hvorfor du tok silikon? mener du ikke dette øker et kroppspress?

  15. Jeg bare lurte på om du kunne snakke om din opplevelse på utøya? Vet d kan være vanskelig så forstår om du ikke vil snakke om d!!!

  16. Jeg vil vite mer om utøya og tiden etterpå, om din fat og Sondre. Vi har så mange skrytetoppbloggere og da spesielt Sofie Elise. Det er noe “sjult” skryt i hvert eneste innlegg.
    Du har en god blanding og mye mer personlige innlegg enn noen andre bloggere. Fortsetter du sånn kommer du til å holde deg oppe på topplisten. Håper ikke det blir mye sminketips, hårtips osv, men skjønner du må ha det innimellom for å tjene penger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *