NÅR NOEN ANDRE TAR ANSVAR

Categories Anbefalinger


Når jeg er mer opptatt av å feste og ha det gøy så er det alltid noen andre som er flink til å ta bilder. Jeg fikk nettopp tilsendt disse bildene av Thea og Sebastian, så de har virkelig reddet blogginnlegget mitt, hehe. Jeg føler meg skikkelig loner som ikke har lagt ut noen bilder etter 17 mai som resten av verden. 17 mai og julaften er de to dagene ALLE legger ut bilder på insta,snap og blogg, utenom meg da 🙁 

Andrea og jeg dro faktisk hjem til oss midt på dagen i går. Vi bestilte flybilletter I FYLLA, så i morgen reiser Andrea, Morten og jeg til Trondheim, haha. Ikke nok med at vi brukte opp Morten sine cashpoints (hehe sorry) så bestilte vi flybillett klokken 08.00. Jeg vet virkelig ikke helt hva vi tenkte med, for vi bestilte oss retur klokken 09.00. Hadde det ikke vært for at vi skal ut på søndag så hadde det vært helt greit, haha uff. Jeg gleder meg iallfall kjempe mye til å dra til Trondheim med gjengen allianse. Andrea kommer til å være tredje hjulet på vognen, men det er vel hun vant med nå 😉 hehe neida… joda





Nå skal jeg begynne å pakke litt, så skal Kevin og jeg ta litt sol. Nå som jeg først er så heldig med å være litt brun må jeg virkelig bli flinkere til å vedlikeholde på brunfargen min. Vi snakkes i morgen, ha en fin kveld alle sammen ♥

24 kommentarer

24 thoughts on “NÅR NOEN ANDRE TAR ANSVAR

  1. Ææææææ du er prinsesse 😭❤️❤️ Love u 😍 Hils Morten også, love him too ❤️❤️ Men omg jeg dør av latter 😂😂😂 bestilte dere i fylla HAHAHHA dagens

  2. Hei sofie 🙂 først vil jeg bare si utrolig fin blogg du har 🙂
    Mitt spørsmål til deg er og jeg håper du lager et innlegg eller svarer på det sikker mange andre også lurer på:
    Er du og Morten kjærester ? 🙂

  3. Åh, kyssebilde av deg og Morten, utrolig koseliiig! <3
    Synes forresten du skriver veldig bra! Liker å lese bloggen din! 😀

  4. Dere sa på direktesendingen din at dere skal på Rosenborgkamp, skal dere på den jubileumsfesten på the mint etterpå også?

  5. du og morten er så skjønne, GOALS <3!! har forsattt håp på at du kommer inn igjen og vinner med Morten <3 ellers må Andrea vinne 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *