ETTER ET ÅR BORTE FRA HVERANDRE

Categories Ikke kategorisert


I går fikk jeg besøk av min kjære bestevenninne Julie som jeg ikke har sett på nesten et år. Julie har bodd i USA i så mange år at jeg har mistet tellingen på hvor lenge hun har bodd der, så det sier vel sitt. Hun er ENDELIG ferdig med skoleårene i USA, så nå har hun flyttet hjem igjen. Julie har vært min bestevenn i 7 år, og forholdet vårt har alltid vært det samme. Vi har et sånn vennskap der man ikke må snakke sammen hver dag, det kan faktisk gå måneder mellom hver gang vi snakker. Likevel er ingenting forandret, og det er så godt. Dere kommer nok til å se mye til denne jenta framover, for vi har masse planer i sommer. Jeg krysser fingrene for at Julie snart flytter til Oslo, sånn at jeg slipper å dra helt til Tønsberg for å besøke henne ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “ETTER ET ÅR BORTE FRA HVERANDRE

  1. Jeg har også en sånn venninne. Det kan gå måneder mellom vi ses eller snakkes, men når det skjer er det som om det var dagen før og alt fortsetter der det slutta sist. Fantastisk med sånne venner😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *