VI ER I TRONDHEIM

Categories Sponset

//Inneholder annonselenker


Da har vi endelig ankommet Trondheim etter en ekstremt lang reise fra Oslo, hehe neida. Det tar vel ikke mer enn 40 minutter med fly hit, men det er likevel slitsomt å reise. Vi begynte ikke å pakke før 01.00 i natt, så jeg har ikke sovet mer enn 3 timer. Energinivået mitt er heldigvis på topp, mens Morten og Andrea har sovet hver eneste biltur vi har hatt. Nå gleder jeg meg til en helg der vi skal slappe av, spise god mat og være med masse fine mennesker. Jeg begynte allerede med forhandlinger i uke 2 for jeg ville at Paradise gjengen skulle være med hit en helg. Alle sa selvfølgelig at de skulle bli med, men dere ser jo hvor mange jeg faktisk fikk med meg, haha. Bedre lykke neste gang. 

Vi har snakket om å lage en vlog denne helgen. Jeg angret skikkelig på at jeg ikke gjorde det når vi var i Roma, derfor tenkte jeg at det kunne vært morsomt å gjøre det nå mens vi er i Trondheim. Roma og Trondheim er jo nesten det samme så. 


I helgen bor vi på Comfort Hotel Trondheim. Vi har fått et utrolig fint hotellrom, og en såå koselig hilsen på sengen til oss. Hotellet ligger i sentrum, noe som er perfekt for oss som ikke har bil. Jeg er jo så heldig å ha min bestevenninne her som kjører oss dit vi trenger, men det er likevel godt å ha gåavstand til absolutt alt. Jeg er kjempe fornøyd med rommet, så nå krysser jeg bare fingrene for at frokosten er like bra. Hotellfrokost har virkelig alt å si, da det er høydepunktet med å sove på hotell. Nå skal Andrea og jeg dra for å fikse vippene våre, jeg viser dere bilde senere. Ha en fin dag alle sammen ♥

13 kommentarer

13 thoughts on “VI ER I TRONDHEIM

  1. Dere MÅ spise på Super Hero burger når dere bor rett ved! Beste burgeren i byen (den beste jeg har smakt ever), og det ligger rett bak hotellet deres, i Olav tryggvasons gt. Kos dere med Trondheimshelg!

  2. Kan dere komme til byen i morgen slik at vi kan ta bilde med dere????!!!! Bor i trondheim

  3. Jeg lurte på en ting hvor lenge ska dere hver i byen Trondheim på søndagen blir dere hele dagen på søndagen eller drar dere tidlig på mårran? 😊

  4. Håper dere får en fantastisk bra helg i Norges fineste by. <3
    Artig at dere 3 drar på tur ilag. Fine folk! <3

  5. Er du og Morten forelska? Ser at Andrea skriver at dere er nyforelska på bloggen sin 😉 <3
    KOSELIG <3

  6. Hvor i Trondheim fikser dere vippene? Og kan du pose et innlegg med resultatet? Har så lyst å ta vippeextensions men aner ikke hvor i Trondheim jeg burde gjøre det 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *