DETTE ER SKUMMELT

Categories Reise


I går bestemte Andrea, Morten, Julie og jeg oss for å dra en liten tur ut. Vi skulle egentlig ha en avslappende kveld med taco, men fant fort ut at vi ikke kan sitte inne når vi først er på besøk i bartebyen. Vi dro på Søstrene som ligger på Solsiden, et sted jeg virkelig anbefaler om du har lyst på en god drink. Nå som jeg har flyttet fra Trondheim er det veldig hyggelig å være her, spesielt det å møte kjente igjen.

Da Andrea kun har vært i Trondheim en gang for mange år siden bestemte Julie og jeg at vi skulle være skikkelig turister, og tok derfor med oss Morten og Andrea til Tyholttårnet for å spise lunsj og se på utsikten over byen. For dere som ikke vet hva Tyholttårnet er så det en Egon restaurant som ligger i et tårn (utrolig nok) der du har utsikt over hele Trondheim. Gulvet snurrer rundt, så på en time har du sett Trondheim fra alle kanter og vinkler. Det snurrer så sakte at du ikke merker det, så man blir ikke kvalm eller svimmel for dere som er bekymret for det. Det er absolutt verdt turen for dere som har lyst å se Trondheim fra høyden. 


Akkurat nå befinner jeg meg i frisørstolen for å gjøre en veldig stor endring med håret mitt. Jeg har vært veldig frem og tilbake om jeg egentlig har ønsket å gjøre dette, men jeg bestemte meg i dag for å være litt yolo, haha. Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes dette er kjempe skummelt, men jeg tror virkelig det kommer til å bli fint. Jeg må nok bare venne meg til en veldig annerledes look, ææh så spent jeg er på å se resultatet.

11 kommentarer

11 thoughts on “DETTE ER SKUMMELT

  1. Hvilket kamera bruker du for å ta bilder til bloggen, og ville du ha anbefalt det?
    (Håper du svarer på kommentaren denne gangen!)
    🙂

  2. 👀👀👀👀👀 lurer på hvordan håret vil se ut 🙆🏼🙆🏼🙆🏼🙆🏼 hils Morten og Andrea ❤️

  3. Sara K: Hei 🙂 får endel kommentarer så ikke bare bare å svare på alle, så det beklager jeg. Jeg bruker Sony 5000. Kjøpte meg en annen linse som jeg bruker til outfit bilder. Veldig fornøyd !

  4. Jeg elsker det nye håret ditt!!❤️😍 Og jeg diggeer deg og bloggen din! Jeg lurere på hvilken tid spørsmåls-videoen med deg og Morten kommer ut? Og er du og Morten sammen? (Hadde vær såååå kjempe kjekt om du hadde svart!) Hils til Morten og Andrea! Og si at jeg digger de også!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *