JEG HAR BLITT BRUNETTE

Categories Sponset

// sponset



I dag gjorde jeg noe jeg aldri hadde trodd jeg kom til å tørre, nemlig å farge håret mitt brunt igjen. Jeg er mørk av natur så det burde vel egentlig ikke være noe problem å farge håret mørkt, men jeg var livredd. Jeg har vært blond i over et år nå, og da er det veldig skummelt å plutselig skal farge håret brunt igjen. Skal jeg være helt ærlig så kjente jeg meg selv nesten ikke igjen da jeg så den nye hårfargen min. Det tok noen minutter før jeg klarte å venne meg til å være brunette igjen, men nå elsker jeg det. Jeg kommer nok til å bli blond igjen etterhvert da jeg liker å variere. Nå er jeg bare glad for at jeg slipper blåshampoo og slitt hår. 

Dette er ikke tull, men jeg drar faktisk helt til Trondheim for å fikse håret mitt. Jeg har brukt Gøril som jobber på HÅR som ligger på Sirkus shopping så lenge jeg kan huske. Hun er enda ikke ferdig utlært, men hun er fortsatt den flinkeste frisøren jeg har hatt. Det er hun som fikset håret mitt da jeg var blond også, siden så mange har spurt ♥ Dere finner nettsiden til HÅR her

59 kommentarer

59 thoughts on “JEG HAR BLITT BRUNETTE

  1. Du har brukt hun så lenge du kan huske men hun er enda ikke ferdig utlært? Tar jo bare 2 år å få svennebrev…

  2. heey! hahaha så jeg så litt rundt på lefdals rideskole på youtube, så tror jeg at jeg så deg på en av videoene! hehehe, så lurte egenklig bare på om du red der før? ❤ Du kledde hårfargen skikkelig godt btw!❤

  3. Åå så vakker du er, du kler hvilken som helst hårfarge❤️ Det ble nydelig❤️ Kos deg i Trondheim

  4. Waaaooo😍😍😍 nydelig😍 vakker før, vakker nå❤🌸
    Liker bloggen din kjempe gode😊 de fleste bloggere skriver masse om trening og kost hold å bla bla bla, hehe missforstå meg rett, men kanskje du har noen gose tips til oss (meg) som har lyst å legge på meg å ikke trene😂
    Ha en fortsatt fin kveld🌸🌸

  5. Når du er så naturlig pen som du er sofie så kler du alt 😍 du er å blir vakker uansett 😍 du kledde dette også,virkelig 😍 Morten er heldig som har kapret ett så vakkert vesen fra innsiden å ut 😉

  6. Hei!
    Det må jeg ærlig innrømme at du kledde så mye bedre enn å ha blondt, slitt hår med ettervekst.
    Ansiktet ditt, spesielt dine blå øynene og tennene dine blir fremhevet på en utrolig mye penere måte når du har brunt/mørkt hår.
    Det er som oftest den naturlige hårfargen man kler best, men nå syns jeg du var onklig nydelig!
    Ellers vil jeg si at jeg liker stilen din.

  7. Åh så utrolig fin du ble <3
    Jeg syns det er så morsomt at da jeg begynte å se på paradise så jeg på de som voksne, og nå de siste årene så er jo alle yngre enn meg! Haha hvor ble tiden av..

  8. Hahah ble SÅÅÅ glad da jeg fikk ta bilde med deg og Andrea på Lerkendal idag! Ble så gira at jeg skalv😂❤ 😂❤smiler enda jeg❤❤❤😂

  9. Åh dette kledde du så utrolig bra! Jeg synes du var mye finere nå:) ble inspirert til å få håret mitt litt mer brunt igjen også

  10. Hei!❤️
    Eg lurte på om hvordan du fikk obre hår og hvor gikk du får å få det?💁🏽 Er desp😅. PS:forbilde😍!

  11. Åå, så fin du er😍 Kan du og Morten lage en “My boyfriend does my makeup video” på youtube?

  12. Du kledde den fargen veldig godt! Synes du er SÅ bra Sofie og digger å følge med bloggingen din! Stå på! 😉
    Digger deg, Morten og Andrea også <3

  13. Virker ikke som du og Andre henger noe spesielt med Rebecka, Isabelle og Lunde og de så mye? Er det fordi dere ikke blir annsett som ”kule” nok eller pene nok?
    Hvordan er ditt forhold til Lunde idag og hva tenker du om hun og Aleksander?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *