JEG FØLER MEG SOM EN ANNEN

Categories Ikke kategorisert

// inneholder annonselenke


Jeg får seriøst sjokk hver gang jeg ser meg i speilet, det er så utrolig uvant. Jeg trodde helt ærlig ikke at noen kom til å kjenne meg igjen, så jeg ble like sjokkert hver gang noen ropte “Sofie” etter meg, haha. Selv føler jeg meg som en annen, og jeg synes virkelig ikke at jeg er lik meg meg selv. Jeg har vært veldig opp og ned om jeg har likt denne hårfargen eller ikke, men jeg har kommet frem til at jeg elsker den. Jeg er jo mørk av natur, så det er vel sin naturlige hårfarge man kler best, er det ikke?

En av tingene som er utrolig kjipt med å ikke bo her lengre er at jeg har frisøren og vippe-dama mi her. Vippe-dama er en god venninne av meg vel og merke, haha. Zelia er så utrolig flink med hva hun gjør, så jeg drar faktisk hele veien til Trondheim for å fikse vippene mine. Dere finner nettsiden hennes HER


BODY – H&M

Akkurat nå ligger jeg i sengen mens Morten sover ved siden av meg, og Andrea ligger på gulvet å blogger. Vi er ganske slitne etter gårsdagens festligheter, så vi prøver egentlig bare å slappe av før vi skal på nye festligheter. I dag er det cavasøndag på Barmuda, som er hovedgrunnen til at vi dro til Trondheim. Det høres kanskje litt rart ut, men jeg har mast i evigheter på pærra gjengen at vi må dra på cavasøndag. Det er noe av det morsomste jeg vet, og det er alltid god stemning. 

18 kommentarer

18 thoughts on “JEG FØLER MEG SOM EN ANNEN

  1. Fin på håret! I det siste har medier, bl.a. Nrk, tatt opp problematikk rundt det leger og påtalemyndighet omtaler som “paradise-bolere”. Dette er unge menn, flere av dem angivelig paradise-deltakere, som bruker anabole steroider av typen som ikke gir deg kjempekropp, men muskler ala det man ser flere av deltakerne på paradise har/hatt. Kroppene ser vanlige ut med klær på, men uten ser man en kropp som man ser ikke er mulig å trene seg til – i flg leger og forskere. Har du noen tanker om dette?

  2. Utrolig peen! Spes med litt mørkere hårfarge. Øynene dine og ansiktet blir mye finere! Du ser lksom renere og bedre ut! Å ha sin naturlige hårfarge er det 90% av frisører anbefaler, i hvert fall noe i nærheten av det. Det er det en oftest kler. Du er døds pen! Misunnelig 😜babe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *