UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

HVEM ER SONDRE?
Etter at jeg skrev et innlegg om tatoveringene mine (HER) fikk jeg utrolig mange spørsmål om hvem Sondre er. Sondre er hans om ligger i midten av Victoria og meg. Han mistet vi dessverre 22.07..

Hvor i Trondheim fikser dere vippene? Kan du poste et innlegg med resultatet? 
Jeg tar vipper på Beauty Stop som ligger på Heimdal, du finner nettsiden HER. Jeg har skrevet et innlegg om vippene tidligere, det kan du lese HER. 

Hva syntes Morten om den nye hårfargen?
Morten var vel den som maset mest på meg for å få meg til å farge håret mitt brunt. Jeg var først veldig usikker, men etter mye mas bestemte jeg meg for å gjøre det, haha! Jeg er veldig glad for at han pushet meg litt, for jeg er utrolig fornøyd!

Kan du skrive ett innlegg om Utøya?
Jeg har allerede skrevet et innlegg om Utøya som du kan lese HER. Jeg tenkte kanskje jeg skulle lage en videoblogg etterhvert der jeg snakker mer om dette 🙂

Hvor lenge skal dere være i Trondheim? Hvor kan jeg møte dere?
Vi skal være i Trondheim til imorgen 🙂 Dere må nesten bare følge med på hvor vi er på snap, så om du er i nærheten er det bare å komme for å si hei. Det er alltid veldig hyggelig. 

Hva drømmer du om å jobbe med i fremtiden?
Akkurat nå vil jeg bare få til denne bloggen. Jeg jobber hver dag for å gjøre denne bloggen bedre, så får vi se hvor den tar meg 🙂 Etterhvert når jeg blir eldre så har jeg lyst å hjelpe hjemløse dyr, kanskje flytte noen år til utlandet for å starte opp et shelter. Jeg vil også lage mitt eget sminkemerke etterhvert. 

Blir dere såret og sure på hverandre når dere nå ser hva andre har sagt om dere på sync osv? Dere kan jo ikke ha visst om alt som ble sagt på forhånd.
Vi skjønner at det er et spill, og det vi sa inne på hotellet tar vi ikke med oss på utsiden. Det er ingen som blir sure på hverandre, så vidt jeg vet 🙂

Når kommer spørsmålsrunden med deg og Morten?
Jeg får spørsmål om dette hver dag, haha! Jeg har ikke lovet når denne videoen skal komme ut av en grunn, rett og slett for at enkelte blir så sure om jeg ikke rekker å få den ferdig til da jeg lovet. Jeg har utrolig mye å gjøre, så det er ikke alltid jeg rekker å gjøre alt jeg ønsker. Jeg kan si så mye at vi skal begynne å svare på spørsmålene i morgen, så kanskje den kommer i løpet av uken 😀 Jeg skjønner dere har lyst å se den, så jeg skal virkelig prøve å forte meg. ♥

Hva er ditt forhold til Martine Lunde idag?
Mitt forhold til Martine er veldig bra. Hun var en av de jentene jeg gikk best overens med inne på hotellet, og det er hun enda. Martine er jo veldig forelsket om dagen, så jeg ser henne ikke så mye da hun er mye med Aleks og jeg er opptatt med mitt. Hun er likevel en veldig god venn, og jeg kan alltid ringe Martine om det er noe. Det som skjedde der inne tar vi ikke med oss på utsiden. Martine er en veldig flott jente, og jeg er veldig glad for å ha møtt henne. 

Hvem passer Celine når du er borte så lenge?
Gabriel passet hun da jeg var i Mexico. Gabriel og jeg var samboere i 2 år, så Celine ser på han som eieren sin vil jeg nok tro 🙂 Ellers har Andrea passet hun, så hun er alltid i trygge hender. 

Hva synes dere om alle spørsmålene og “maset” rundt deg og Morten? Er det litt slitsomt eller synes dere bare det er veldig koselig?
Skal jeg være helt ærlig så synes jeg det kan bli litt mye til tider. Jeg har gått ut med at vi er mer enn bare venner, men noe mer utdypende enn det trenger jeg ikke å være. Vi får se hva som skjer i fremtiden, og jeg skal fortelle dere om vi plutselig gifter oss 🙂 haha neida. Jeg skjønner dere er nysgjerrige, men litt privatliv må man ha. Veldig hyggelig at det er så mange som engasjerer seg da. 

Hvem feiret du 17. mai med?
Jeg feiret sammen med kompisene til Morten og kjæresten deres + Kevin og Andrea. 

15 kommentarer

15 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Var Sondre en god venn, kjæreste eller familie? Veldig trist å høre at dere mistet han da han var så ung! Han er sikkert i et bedre sted i dag <3 RIP Sondre <3

  2. Forstår godt at du blir litt lei av alt maset rundt deg og Morten, men samtidig synes jo mange at dere er veldig kule og hadde dere to som favoritter inne på PH, og da er det litt gøy at dere har funnet hverandre på utsiden 😉
    Håper dere får litt fred og ro, etterhvert. Det fortjener dere. <3

  3. For et sjarmerende vesen du er. Fikk virkelig sansen for deg tidlig, og nå håper jeg du kommer inn igjen! 😉
    Kos dere siste dagen i Trondheim;)

  4. Var du sur på Martine når du skjekket ut, eller tenkte du hele tiden at det var et spill? ❤❤

  5. kan du skrive et innlegg om Sondre? ble også veldig nysgjerrig! håper ikke det er for personlig

  6. Når og hvordan døde faren din? Pappaen min døde for ikke lenge siden, og lurte på hvordan du kom deg gjennom det.. Du er en veldig flink blogger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *