JEG HADDE EGENTLIG IKKE LYST

Categories Reise





i går var vi å spiste lunsj på Graffi som ligger på Solsiden. Jeg er så utrolig lei av Graffi da Julie har dratt meg med hit i 3 år. Jeg synes Graffi er Oslo sitt svar på Fridays, og jeg er ikke så fan av sånne restauranter. De har god mat, men menyen er lite varierende også er det sånn typisk sted alle drar. Jeg er mer fan av de små restaurantene da de gjerne har bedre mat og services. De må virkelig jobbe for å holde på kundene sine, og derfor er gjerne opplevelsen bedre. 

Nok snakk om mat og restauranter nå, haha. Andrea tvang med med på RBK kamp i går, noe jeg egentlig ikke hadde lyst til. Jeg synes det er i overkant mye å bruke 450 kr på noe jeg har null interesse for. Jeg ble likevel overtalt, og utrolig nok hadde jeg det veldig gøy. Jeg kan ikke så mye om fotball, så jeg brukte vel halve kampen på å spørre om hvorfor de gjorde sånn og sånn, haha. Jeg er ganske sikker på at de som satt rundt meg var lei av meg etter etterhvert, sorry!



Nå skal vi komme oss ut av hotellrommet å ha litt omvisning i Trondheim. Andrea har lyst å se mer av Trondheim, så jeg tenkte å vise henne litt. Vi snakkes i morgen ♥
 

7 kommentarer

7 thoughts on “JEG HADDE EGENTLIG IKKE LYST

  1. Hvorfor bruke så mye penger på en billett, når du 1: kunne ha fått den billigere 2: når du ikke har den store interessen for fotball?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *