HVORFOR FLYTTET JEG?

Categories Personlig

Da er en langhelg i Trondheim over, og jeg vil virkelig takke for en fin helg. Jeg har hatt det utrolig morsomt her, selv om det føles mer som at jeg er hjemme enn på ferie. Jeg bodd her de 3 siste årene, så jeg “etterlot” utrolig mye den dagen flyttebilen kjørte avgårde med tingene mine. Hvorfor flyttet jeg egentlig? Jeg har aldri hatt det kjipt her i Trondheim, det kan vel denne helgen bekrefte ganske bra. Store deler av vennekretsen min er her, likevel flyttet jeg fra dem. Jeg hadde egentlig tenkt å flytte for 2 år siden, men da møtte jeg min daværende kjæreste. Etter at det ble slutt følte jeg meg ikke hjemme her mer, jeg trengte virkelig en ny hverdag. Trondheim er en stor by, men samtidig ikke. 

Det var aldri lett å flytte, for jeg flyttet fra mennesker som jeg virkelig er avhengig av. Jeg angret utrolig mange ganger, men da følte jeg at det var for sent. Jeg kunne ikke ta med flyttelasset tilbake igjen, så nå måtte jeg bare bite i det sure eplet. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å bite i det sure eplet, for jeg var i Trondheim konstant. Jeg sa ikke opp jobben min i Trondheim da jeg uansett var her i flere måneder. Det merkelige var at jeg flyttet for at jeg trengte noe nytt, jeg var så utrolig lei av Trondheim. Så endte jeg likevel opp her igjen, måned etter måned. Jeg måtte faktisk reise til Mexico å være med på Paradise Hotel for å ikke ønske meg tilbake hit. Med engang jeg fikk livet mitt på avstand ville jeg gjøre endringer. Jeg fikk så verdens beste Andrea med på å finne oss en leilighet i Oslo, så flyttet jeg en måned etter at jeg kom hjem. 

Det å gjøre en såpass stor endring i livet mitt var akkurat det jeg trengte. Jeg har det bedre nå enn noen gang, og jeg stortrives i Oslo. Nå nyter jeg helgene jeg har her i Trondheim sammen med vennene mine, og det er mer enn nok for meg. Nå håper jeg bare at noen av de som enda bor i Trondheim velger å flytte til Oslo etterhvert, da vil virkelig livet mitt bli komplett. Ja, dette er et hint Julie 😉

10 kommentarer

10 thoughts on “HVORFOR FLYTTET JEG?

  1. Hva som er så bra med oslo da? Bedre lønn ? Finere leiligheter? Mer folk å velge i når du skal ha sex?

  2. Hei! Du er helt nydelig<3333 men jeg syns noe er litt uklart nå. Jeg vet du bor med Andrea, og har vært en weekend i Trondheim. Men hvor bor du nå? Og hvem bor du med akkuratt nå? Julie, Andrea? Trondheim? Oslo?❤❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *