HVILKE EGENSKAPER ELSKER OG IRRITERER JEG MEG OVER?

Categories Personlig

Jeg har fått veldig mange spørsmål om jeg kan lage et innlegg der jeg skriver hvilke egenskaper jeg liker med Morten. Jeg har også fått spørsmål om jeg kan skrive hvilke egenskaper som irriterer meg. Jeg synes dette var en veldig morsom ide, da jeg regner med at vi begge har ting vi både elsker og irriterer oss over med hverandre. Dette er selvfølgelig et helt uskyldig innlegg, og alt i alt er Morten verdens beste gutt ♥ Jeg tenkte at Morten kunne skrive et innlegg på min blogg der han skriver om mine beste og irriterende sider. Hva tenker dere?

DET JEG ELSKER MED MORTEN

Han er omsorgsfull
Morten er utrolig omsorgsfull, og bryr seg veldig mye om menneskene rundt seg. Det er veldig godt å ha sånne mennesker i livet sitt. 

Han er morsom
Morten er utrolig morsom og han får meg alltid til å le. Du vet de dagene der du egentlig ikke føler for å smile eller le? Morten får meg alltid til å le på sånne dager, og det setter jeg utrolig stor pris på ♥ En dag med Morten er aldri kjedelig, for vi har det utrolig morsomt sammen. Jeg er heldig som har en som han i livet mitt. 

Han er spontan
Jeg er veldig spontan av meg, derfor elsker jeg når jeg møter mennesker som er lik meg. Da vi reiste til Roma spurte jeg Morten om han ville være med meg på tur, dagen etterpå satt vi på flyet på vei til Roma. Hvor morsomt er det ikke å bare kunne reise til et annet land når man føler for å komme bort? Thanks Morten for at du blir med meg på spontane turer ♥

Han er snill
Denne er jo veldig standar da, men Morten er veldig snill. Det er mange som mener han er alt for cocky på tv ( han er cocky i virkeligheten også hehe), men man kan være både cocky og snill ( man er ikke slem selv om man er cocky, men dere forstår hva jeg mener). Jeg liker at han er en god blanding, for det hadde blitt kjedelig om han bare skulle vært snill. Jeg liker at man kan være litt begge deler, for det er det som gjør Morten til Morten. Han er veldig snill mot de rundt seg, og jeg synes Morten er veldig flink til å ta vare på andre mennesker. 

Han tar godt vare på meg
Morten får meg alltid til å føle meg bra. Han er veldig flink til å ta vare på meg, om det er noe jeg trenger ordner han alltid det. Han har kanskje blitt en liten tøffel? ♥♥ “Morten kan du hente vann til meg?”Morten kan du lage mat?”Morten kan du gå ut med Celine?”. Jeg kan være alt for lat selv noen ganger, og da er det veldig hyggelig å ha Morten som gjør sånne ting for meg. Jeg burde vel egentlig ha noen som sier nei, for jeg kommer vel til å bli bortskjemt om han fortsetter sånn. Det skal sies at det går begge veier, men Morten er nok litt snillere enn meg. 

DET SOM IRRITERER MEG. 

Han er utrolig sta
Jeg er selv veldig sta, men jeg vil kanskje si at jeg har møtt min overmann. Dere kan tro når vi først begynner å diskutere, for begge er alt for sta til å gi seg. Det er likevel litt morsomt, for vi har vel bare godt av en utfordring i blant. Hadde ikke jeg vært så sta som det jeg er, så hadde det kanskje ikke vært like irriterende, haha

Han elsker å ha rett
Jeg tror ikke jeg har møtt et menneske som er mer glad i å ha rett enn Morten. Forrige uke da Celine var syk ble jeg kjempe stresset å tok henne med til dyrelegen to ganger. Den andre gangen sa Morten at det var helt unødvendig, og jeg ble kjempe sur på han for at han kunne si noe sånt. Vi kom til dyrelegen og hun sa nøyaktig det samme som Morten. Dere skulle sett hvor fornøyd han var da han fikk bekreftet at han hadde rett, haha. 

Han er konstant trøtt
Jeg tuller ikke når jeg sier at Morten kunne sovet seg gjennom en hel dag og likevel vært trøtt. Morten er trøtt 24/7, og benytter hver eneste mulighet han har til å sove. Han er også utrolig vanskelig å vekke, så man må kanskje beregne rundt 10-15 minutter fra man starter å vekke han til han har stått opp. 

22 kommentarer

22 thoughts on “HVILKE EGENSKAPER ELSKER OG IRRITERER JEG MEG OVER?

  1. jeg lover deg, dere er drømmeparet! Først når jeg så dere begge på paradise i første episode tenkte jeg at morten var den herligste og kjekkeste gutten, og du var den godeste og peneste jenta. Ble så skuffa når dere ikke var partener, for jeg tenkte dere hadde vært et så utrolig fint par. Mer deg og morten her på bloggen, for dere virker så herlige

  2. Høres ut som at Morten trenger å sjekke B12 og jern lagrene sine. Men, utrolig koselig å lese at to mennesker har funnet hverandre! At dere tar hverandre som dere er. Sånt liker vi!

  3. Det virker som om du er mer forelska i Morten enn hva han er i deg. Håper du ikke blir såret! Morten er nok en flørtepus med litt innabords

  4. elsker dette innlegget, så fint og morsomt og se hva du liker og ikke liker med Morten 🙂 synes dere begge er nydelige 🙂

  5. Uenig i kommentaren over;) Dere drakk jo flere dager i uka inne på hotellet, men det virket ikke som Morten var den som var opptatt av å skulle flørte med jentene der inne (bortsett fra deg da;) Synes han virker veldig ordentlig og moden for aldern! Og veldig livlig:-D At han er sta kom godt fram på ph, men synes bare dt fikk han til å fremstå positivt. Men kanskje det er noe annet utenfor ph, haha:-D Uansett er dere heldig som fant hverandre:)

  6. Uenig meg kommentaren som sier at Morten flørter med alle! Føler han har såååå kontroll på sånne ting. Når gutta sikler etter fine, er han helt normal. Det med at kanskje Sofie likar han mer, er jeg også uenig med! Folk uttrykker seg forskjellig og tror Morten kan være kosete og på, men ikke foran kamera 😌

  7. nawww dere er så søte <33
    jeg heiet på dere hele veien og jeg er så glad for at dere 2 fant hverandre <3 ulikheter er bra i et forhold og dere virker som ment for hverandre :)) stå på ! <3 jeg har hund selv og det er ikke noe tvil at jeg også hadde gått til dyrlegen. bedre med en tur for mye en en tur for lite spør du meg C: ho er heldig som har deg <33

  8. Hei Sofie,
    Du virker til å være en super oppegående, sosial og ambitiøs jente, men din blogg virker litt innholds-tom? Jeg kan godt forstå Morten er trøtt. At dere alle er trøtte. Full fokus på dere unge mennesker i medierne må være virkelig være tøft. Bruk nå denne muligheten godt – oppsøkt dyreværns organisationer og bli ambassadør hvis det er dyr du brenner for – ta kontakt med firmaer – jeg er sikker på at de vil lytte til deg – og jeg er sikker på at du vil få mye mere livskvalitet og energi av å gjøre noe mere meningfyldt med din tid. Hepper på deg!

  9. Dreamteam! Dere er så søte sammen og utfyller hverandre så utrolig bra. Håper Morten vil lage et slikt innlegg om deg, det er så koslig å lese slike innlegg. Håper dere får en fin dag videre xx

  10. Morten burde sjekke blodet sitt, spesielt B12 og D, jeg ble veldig syk etter å ha lave verdier over lengre tid for noen år siden, Unner ingen å oppleve det samme. Man kan skade nervene permanent. Håper han får tilbake energien sin <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *