JEG REISER PÅ SØNDAG

Categories Reise

For noen dager siden skrev jeg et innlegg om at jeg kanskje skulle reise til New York, men at jeg var usikker på grunn av at det skjer mye hjemme i Norge på dette tidspunktet. Vi ble derfor enige om å møtes i Barcelona istedenfor, så på søndag reiser Julie og jeg.

Vi skal bare være der til torsdag på grunn av finalefesten, og den må jeg nesten møte opp på. Hadde det ikke vært for finalen hadde vi nok vært der i en uke, for det er utrolig mye jeg har lyst å se å gjøre i Barcelona. Jeg vet ikke hvor mye tid vi får til å utforske byen da vi ikke reiser dit for å være ferie, men mulig en ny avtale som er såå spennende. Jeg krysser uansett fingrene for at vi får nok tid til å utforske litt, så gjerne del deres tips til ting man må gjøre i Barcelona ♥ Jeg har aldri vært i Barcelona før, så jeg trenger all hjelp jeg kan få. Jeg skal også booke hotell i kveld, så gjerne kom med tips. 

36 kommentarer

36 thoughts on “JEG REISER PÅ SØNDAG

  1. Hvor mye skal du reise da? 😂 Jaja kos deg .
    Jeg tror kanskje du kommer inn og vinner PH. Siden du drar så mye på ferie. Men det kan jo være at du får en del penger pågrunn av at du har mye lesere på bloggen din som jeg elsker❤️

  2. Man skal jo aldri grave i andres økonomi og vet at det er frekt. Men må
    Bare spørre; hvor får dere PH deltagere alle midlene fra? Til å reise+++ Er det fordi dere tjener godt på bloggen, eller er det spons av noe slag? For all del, det kan jo også bare være sparepenger. Du har liksom nettopp vært i Roma og gjort alt mulig der, vært hos frisør, ordnet vipper osv og nå skal du til Barcelona? 🙂 Er ikke meningen å være frekk, er egentlig bare syyykt misunnelig! 😛 Masse god tur 🙂

  3. Barcelona Princess Hotel! Var der i påskeferien, og det er et kjempe fint hotell. Vegg i vegg med stort shopping senter, 5 minutter unna stranda og hop on/hop off busser stopper rett utenfor hotellet. Disse bussene frakter deg til alle attraksjonene som er verdt å besøke!

  4. Drar til Barcelona i morgen tidlig og blir der til søndag.
    Kan anbefale og bo i en av leilighetene i THE STREETS APARTMENT BARCELONA som ligger 5-10 min unna et stooooort kjøpesenter.
    Kos dere:)

  5. Du må dra på Hard rock cafe å spise!!!! Den i Barcelona har spesielt mye god mat🍔 Du må også dra i Gaudi parken💛 Bygningene der er helt fantastiske!!!!

  6. Det lurer jeg også på, det er jo ikke vanskelig å se at Morten og Isabelle er på hverandre da de sitter sammen og koser osv. Hva synes du om det egentlig?
    Håper du kommer inn og vinner hele greia!!

  7. La sagrada familia!! Men tror at hvis man skal ha sjans til å komme inn på man bestille biletter i forveien. Anbefaler dere også å gå i hovedgata husker ikke hva den heter. litt utenfor byen er det er helt utrolig stort kjøpesenter som jeg anbefaler dere å dra til!! husker ikke hva det heter men er litt utafor byen så man må ta taxi dit. Masse butikk utvalg osv..

  8. Park guell!! Til å anbefale på det sterkeste for det var sååå fint der😻 Og matmarkedet i den shoppinggata:) og er det kjøpesenter der som har PRIMARK! Husker ikke helt hva kjøpesenteret heter men du kan Søke det opp. I tillegg er det en park med en sånn labyrint som er så fin!

  9. Synes du må ta med deg Morten i bagasjen til Barcelona. Dere er jo så søte og herlige på tur. Digger å se bilder og snapper fra turene dere er på 😀👍💗💗

  10. Spent på hva du skal;) Gleder meg til å se
    både finalen og selve festen deres. Lyst å se flere bilder av deg og Morten her på bloggen <3 i tillegg til Andrea.

  11. Vil anbefale å dra på markedet på la rambla, maasse god mat. I tillegg må dere få med dere magic fountain, som er kjempe fint! (på kveldstid vel og merke).

  12. Anonym: Jeg tjener penger på bloggen, det er vel ikke så mye mer å si enn det 😀 hva de andre tjener penger på må nesten være opp til hver enkelt om de vil si eller ikke.
    Tusen takk <3

  13. Spis på Brunch and cake, ultimate spisestedet for bloggere!! maten ser så fin ut, og er også fantastisk god.

  14. Så gøy at du skal til Barcelona. Håper du får det kjempebra der!;) Spent på hvem som vinner PH – finalen jeg! Ikke lenge igjen heldigvis! 😉

  15. Bodde et år i Barcelona! Ville he tatt turen innom L’Ovella Negra Ramblas 🙂 det er en tapasbar som ligger veldig sentralt, der har de også utrolig god hjemmelaget Sangria. Er ikke så mange turister der heller!

  16. Du bare må besøke det store akvariet i Barcelona, var der sommerferien to år siden. BESTE MINNE JEG HAR ER DERFRA, så utrolig kult

  17. Misunnelig! Kom hjem fra Barcelona på lørdag, og savner byen allerede 🙁
    Mange gode tips ovenfor her. Anbefales virkelig og gå ihovedgaten La Rambla<3 og ned til den kjente, milelange stranda. Vi bada der første dagen (faktisk varmt vann nå) :p
    God tur og kos dere masse 😀

  18. Du må dra til handlegaten midt i Barcelona!!! Kanskje du finner noe fint som du kan legge til den utrolig kule stilen din!!!❤🌸

  19. Barcelona er min stooore favoritt og har egentlig alt for mange tips.. :p
    Gå i barri gothic og el born. Det er inn gatene til venstre om du går fra toppen av la rambla og nedover. Det er lett å rote seg litt bort da, da gatene ikke går rett i det hele tatt og er smale.
    Sagrada familia ville jeg ikke brukt tid på hvis dere ikke har god tid.
    Ta en tur opp på tibidabo. Fjellet som har en kirke og et gammelt tivoli på toppen, og helt rå utsikt! Kan også anbefale det andre fjellet, Montjuic, dit går det taubane.
    Elsker det søte popcornet de selger nede ved havna!
    Nå må jeg bare stoppe, ellers blir det nok litt mye :p

  20. Har bodd i Barcelona ett halvt år nå, og de resturantene jeg virkelig kan anbefale er:
    -Brunch & Cake (perfekt for lunsj)
    -Flax & Kale
    -Tropico
    -Vicino
    -Rosa Negra
    -Maka maka
    Du må også dra å se Plaza Espanya og montjuic, (Perfekt på kveldstid da det er fonteneshow). Tibidabo, Parc Guell, Sagrada Familia, El Born område, Barrio Gothico osv 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *