MINE PINLIGSTE ØYEBLIKK

Categories Om meg

JEG SLO EN FREMMED MANN PÅ RUMPA.
Jeg har en kjempe rar uvane med at jeg slår folk på rumpa om jeg skal hilse ( i fylla vel og merke), haha. Jeg var ute på byen da jeg plutselig så en kompis av meg som jeg ikke hadde sett på kjempe lenge. Jeg løp bort til han å slo han på rumpa mens jeg ropte “HALLAA” og kastet meg rundt han. Denne kompisen var en helt fremmed gutt med en sint kjæreste som sto rett ved siden av. Det ble selvfølgelig veldig kleint da jeg innså at jeg hadde slått en fremmed mann på rumpa som ble helt satt ut av min opptreden. Jeg ble så flau at det eneste jeg klarte å gjøre var å smile kjapt før jeg så løp avgårde, hahah. Jeg fikk høre senere at kjæresten hans trodde at han hadde vært utro med meg, så eneste grunnen til at jeg løp fra stedet var for at hun sto der. Uff, stakkars gutt som fikk den skyllebøtta for noe han absolutt ikke hadde gjort. 

MOREN TRODDE VI SKULLE GJØRE HÆRVERK
Da jeg bodde i Trondheim var vi en gjeng som alltid pranket hverandre. På den tiden Julie, Stine og jeg bodde sammen våknet vi opp med at det sto et fotballmål utenfor ytterdøren vår, i tillegg til at det hadde blitt bygd en mur av potteplanter på trappen vår. Så barnslige som vi er skulle vi selvfølgelig ta hevn, derfor kjørte vi hjem til han ene med masse kvister, papp og annen søppel som vi skulle plassere på trappen hans. Det vi selvfølgelig ikke tenkte på var at han bodde i kjellerleiligheten til foreldrene sine, så det var kanskje ikke det beste stedet å skulle pranke noen. Moren hans oppdaget oss selvfølgelig i det jeg sto med masse kvister i armene mine, og hun var ikke spesielt happy, forståelig nok. Det ble ikke noe bedre da vi måtte forklare hvorfor vi gjorde dette, for hun synes virkelig ikke det var en god ide. 

VI MÅTTE BEKLAGE FOR AT NOEN HADDE TISSET PÅ BILEN TIL NABOEN
Man skulle tro i en alder av 20 år at de fleste er voksen nok til å ikke urinere på andre sine ting. Jeg vet ikke om det er normalt at man urinerer på andre sine eiendeler, jeg håper virkelig ikke det. Da Julie, Stine og jeg flyttet sammen bestemte vi oss for å ha innflyttningsfest med vennene våre. Jeg kan si så mye som at festen ble en katastrofe og hele nabolaget hatet oss etter den dagen. Det verste var ikke at alle naboene så stygt på oss i det vi forlot huset, det var vel heller det at en av de som hadde vært på festen bestemte seg for å TISSE på bilen til naboen. 
De var selvfølgelig ikke veldig blid, og vi måtte ringe på døren deres for å beklage oss for at en av vennene våre hadde tisset på bilen. Var ikke dette ydmykende nok så måtte vi også vaske bilen deres for de ville selvfølgelig ikke bruke den før tisset var borte fra håndtaket 🙂

JEG GIKK HALVNAKEN MENS FAREN TIL EKSEN MIN MÅTTE FØLGE ETTER
Alle som er og har vært i forhold kjenner vel til den berømte fyllekrangelen som gjerne oppstår uten noe spesiell grunn ( denne gangen var det en god grunn til mitt forsvar, haha). Eksen min og jeg hadde mange av disse, og som den dramaqueen jeg er tok jeg det av og til til nye høyder. Jeg skulle veldig ofte reise hjem til Tønsberg, og denne kvelden var ingen unntak. Søsteren til eksen min passet hunden min denne kvelden, og vi hadde selvfølgelig begynt å krangle på byen. Vi klarte ikke å ordne opp i det vi kom hjem, så jeg bestemte meg for å hente hunden min å reise til Tønsberg. Da vi var naboer med søsteren hans tok jeg på meg skoene å trasket av gårde. Av en eller annen grunn var kjolen dratt over puppene mine, så jeg gikk ut midt på natten i bare trusa. Faren til eksen min fikk med seg dette, så han ble selvfølgelig bekymret for meg. Derfor fulgte han etter meg mens jeg gikk halvnaken ned til søsteren hans for å hente hunden min. Heldigvis er søsteren hans en god venninne av meg, så jeg slapp å være klein for både søsteren og faren 🙂 virkelig drømmejenta han hadde funnet seg, haha.

KONA SLO HAN DA HAN KIKKET PÅ MEG
Jeg var på Zara i Stockholm da jeg skulle være vitne til noe veldig ubehagelig og ikke minst kleint. Jeg merket plutselig i sidesynet mitt at jeg ble stirret på, og denne stirringen fortsatte og fortsatte. Jeg snudde meg til slutt for å se hvem som stirret på meg, og i det jeg snudde meg møtte jeg blikket til en mann med en veldig sint kone ( jeg vet ikke hva det er med meg å sinte kjærester). Hun snakket et annet språk, men jeg er ganske sikker på at hun kjeftet på han mens hun pekte på meg. Det endte opp med at hun slo han hardt i ansiktet, og både jeg og resten av butikken ble jo vitne til dette. Jeg tror alle vi som så dette fikk et lite sjokk, og jeg må ærlig innrømme at jeg følte med mannen. Nå vet ikke jeg hva bakgrunnshistorien deres, men om hun ble så sint for at han kikket på meg synes jeg veldig synd på han. 

9 kommentarer

9 thoughts on “MINE PINLIGSTE ØYEBLIKK

  1. Kult at det finnes jenter som tafse gutter på ræva og ikke kun omvent ,guttet får alltid tyn for sånt

  2. Hvis du liker det brune håret så godt er det rart du bruker bilder fra du hadde lyst hår heie tiden.
    1.er det ikke rart å prioritere å bo med ei venninne fremfor kjæreste i din alder?
    2.hva krangler du mest med folk om?
    Gleder meg til svar

  3. Pm meg når du syns det er helt ok at kjæresten din står å sikker etter en annen dame mens dere er ute å shopper hahah

  4. hahahaha, det er mer vanlig enn uvanlig å bo med en venninne framfor en kjæreste når man er 21!!
    og så bør man jo ha vært sammen med kjæresten en god stund før man flytter sammen og 😛

  5. på dette bilde med rød leppestift har du tegnet brynene dine helt forferdelig! se på lengden, kjære deg. De går jo ned mot skinnet. Helt grusomt! bare et tips!!!
    Hva syns du om at Morten stortrives i selskap med Isabell inne på PH? De har garantert rotet rundt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *