DET GJØR MEG LYKKELIG

Categories Reise

Jeg satt nettopp å bladde gjennom bildene mine fra Roma, herregud som jeg savner det. Det er ikke så lenge siden vi kom hjem og jeg lengter allerede tilbake. Roma er virkelig et av de fineste stedene jeg har vært, og det ble bare enda bedre når jeg hadde med meg Morten. Jeg trives så godt i Morten sitt selskap så vi hadde virkelig en morsom tur. Jeg føler meg så heldig som har så fine mennesker i livet mitt ♥

Siste kvelden i Roma spiste vi på Ristorante Roof Garden som var en veldig fin og ikke minst romantisk restaurant. De hadde utrolig god mat, service og ikke minst en nydelig utsikt. Det var også en som spilte piano live, så utrolig koselig ♥ Etter vi hadde spist dro vi å besøkte Trevifontenen da jeg fikk anbefalt av en av dere lesere å besøke den på kveldstid. Jeg må bare si tusen takk for det tipset, for det var utrolig fint. Det er utrolig mye som skjer hjemme i Norge i sommer, så jeg vet ikke om vi kommer til å reise utenlands i nærmeste fremtid. Vi har uansett planlagt en veldig spennende destinasjon etter sommeren, og det gleder jeg meg masse masse til. Neste gang vi reiser skal vi lage vlog, så irriterende at jeg ikke tenkte på det i Roma 🙁


Det er veldig mange som har spurt meg om hvorfor jeg reiser så mye etter at jeg fortalte dere at jeg skal til Barcelona på søndag. Det er ingen spesiell grunn, det gjør meg bare så lykkelig. Jeg elsker å reise, og det er ingenting som er bedre enn det. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å ha vært veldig mange steder i denne verden når jeg blir gammel, det er i alle fall et mål jeg har. 

8 kommentarer

8 thoughts on “DET GJØR MEG LYKKELIG

  1. Hei, kan du ha spørsmålsrunde snart? Elske bloggen din, du er drit kul😀 Og ikke minst lattern din!😂😀👌🏽

  2. Hva tenker du ang. Morten og Isabell? Fortalte han deg noe på forhånd? Er det vondt å se på?
    Håper forresten så sykt at Morten kommer videre til finalen, ofrer partneren sin mot deg også vinner dere finalen sammen <3 Har heiet på deg siden dag 1! u da bomb

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *