OSLO LIVET + IRRITERENDE VIDEOBLOGG

Categories Ikke kategorisert



Topp – Zara / Shorts – Cubus

Er det en ting jeg elsker med å bo i Oslo så er det denne såkalte “park-kulturen”. Jeg elsker hvordan alle bare møtes i parken for å grille, drikke og nyte sommerværet. Vi har vært utrolig heldig med været de siste dagene, så det er vel ingen hemmelighet hvor jeg har oppholdt meg. Jeg hadde såå lyst å dra i parken i dag, men Andrea la seg for å sove (sjokk) og Morten er opptatt med noe på pcen. Jeg er derfor all by my self, for ingen vil joine parken 🙁 Jeg føler alle skal ut i dag, men jeg er så alt for lei av å drikke alkohol nå. Jeg synes alkohol gir mer vondt enn godt, så nå kjenner jeg virkelig at det er på tide med en liten pause.

Heldigvis ville Andrea bli med i parken i går, så vi hadde en utrolig koselig dag sammen. Det er så godt å bare komme seg ut, grille pølser og slappe av. Det er ingen hemmelighet at jeg bruker utrolig mye tid foran pc-skjermen for tiden, og da er det veldig godt med en pause i blant. Andrea og jeg har sagt alt for lenge nå at vi skal bli sunn igjen, bildet med maten vår forklarer vel veldig godt at vi ikke er helt klar for det enda. Jeg stresser uansett ikke, for nå skal jeg nyte sommeren 🙂


Jeg har fått en del kommentarer på at det var irriterende å se videobloggen til Morten og meg for at jeg tok meg mye i håret og for at jeg hadde tyggis i munnen. Det med tyggisen skal jeg si meg enig i, og jeg skal droppe den til neste videoblogg. Likevel synes jeg det er ganske morsomt at enkelte irriterer seg så mye over at jeg tar meg i håret? Jeg skjønner at det ikke skal så veldig mye til for å irritere enkelte da med andre ord, og jeg synes det egentlig bare er komisk. Jeg tar meg mye i håret, og jeg har ingen god forklaring på hvorfor jeg gjør det. Det er nok bare en rar uvane. Det plager uansett ikke meg, og jeg synes ikke det at jeg tar meg i håret er et alvorlig problem. Jeg kommer nok dessverre til å fortsette å ta meg i håret, så da må jeg nesten bare miste noen seere på det. Tyggisen skal bort da, det lover jeg 🙂
 

20 kommentarer

20 thoughts on “OSLO LIVET + IRRITERENDE VIDEOBLOGG

  1. Hei, jeg er hørselhemmede. Jeg lurer på om er det mulighet for dere og lage en video blogg med tekst inni? Elsker bloggen din og leser den daglig, men blir kjipt for meg å ikke få med meg hva det du/dere sier på video uten tekst.

  2. Sånn serriøst, jeg elsker deg, stilen din, bloggen din og alt ved deg! Du er så utrolig kul, pen og morsom. Forresten, gratulerer med at bloggen din er mellom top 10 mest leste blogger i Norge! :*

  3. Synes du var flink på video, du er bra nok 🙌🏽💛 folk som er negativ, er ofte de som sliter med seg selv :// never mind them. i 💛 you girl

  4. Gratulerer med finaleplass da, vises godt etter dagens klipp at det er Morten som kaster kula i bakken først.

  5. Elisabeth: Hei Elisabeth ! Veldig hyggelig å høre at du liker bloggen min 🙂 <3 Jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal få tekstet videoene mine, men jeg skal selvfølgelig undersøke om det er en måte vi kan løse dette på. Skjønner godt at det er kjedelig å ikke høre hva vi snakker om!

  6. Oi, ble litt overrasket her. Jeg er helt enig i at hvis du vil ta deg mye i håret så gjør for all del det. Men jeg så videoen selv, og syns det ble alt for mye fikling i hår og fjes, det forstyrrer rett og slett.. Hvis du vil at denne bloggen skal holde på følgerne og ikke minst bli bedre foreslår jeg at du heller tar til deg litt konstuktiv kritikk og sier “huff det er en uvane jeg har, skal prøve å gjøre det bedre neste gang.” Følte svaret ditt her var veldig uproft fra en blogger som ønsker å leve bloggen sin.
    Hilsen en leser som ble litt paff 😊

  7. Utrolig hva folk henger seg opp i! Jeg leste dette innlegget før jeg så videoen, men alikevell klarte jeg ikke finne noe irriterende i den videoen. Alle jenter tar seg i håret, og det fins heller ikke noe unormalt med å tygge en tyggis. Syns du er kjempe flink jeg Sofie! Stå på 😀

  8. Enig i at det var syykt irriterende at du tok deg i håret hele tiden haha og tror det er ganske normalt å irritere seg over sånne ting, mange som gjør det. Men enig med Veronica at du heller kan ta det med et smil og ikke gå i angrepsmodus..selv om det selvfølgelig ikke er “kjempe alvorlig” 😉 men ellers en veldig morsom og gøy video

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *