NÅR DU IKKE PLANLEGGER

Categories Ikke kategorisert



De fleste fikk sikkert helt med seg min lille bloggpause på fredag. Jeg har sett litt kommentarer her og der, der enkelte mener at det var en clickbait. Om noen virkelig tror jeg blottlegger privatlivet mitt for en clickbait så skal dere få lov til å tro det. Jeg skrev i innlegget at jeg hadde en kjip dag der jeg ikke klarte å konsentrere meg om noe som helst, jeg skrev også ” vi snakkes i morgen”. Jeg hadde aldri planlagt å ha en kjempe lang pause fra bloggen, jeg hadde tenkt å ha en pause så lenge jeg følte behovet for å ha det. Heldigvis var ikke det mer enn en dag 🙂

Det hjalp mye å få så mye støtte fra så mange fantastiske mennesker, samtidig som jeg har verdens beste venninner som tar så godt vare på meg. Jeg hadde en helt fantastisk dag sammen Julie og Andrea, noe jeg virkelig trengte. Planen var egentlig å sette seg i parken, men vi endte istedenfor opp på Lawo Terrasse. Vi skulle egentlig bare kjøpe en flaske, nyte solen og kose oss skikkelig. Dessverre ble en flakse til veldig mange flere, og før vi visste ordet av det var vi ute på byen. Selv om dette var alt annet enn planlagt, så hadde jeg en veldig morsom kveld. Det er noe rart med det, men jeg har det alltid så morsomt når jeg gjør ting jeg egentlig ikke har planlagt. Det ligger vel noe mer i det, eller hva tror dere? 

12 kommentarer

12 thoughts on “NÅR DU IKKE PLANLEGGER

  1. hei søtings. du virker veldig jordnær. 🙂
    VIrker ofte som du er sjalu på “martinejoh” som også har blogg, fordi du må kommentere at det er stygt og rotete hos henne, at du ikke er sjalu, at morten velger å være med deg fremfor henne ol ol ol.
    Tror du morten (som skal være “best” og ha rett i hver situasjon) er en du kan gifte deg med? syntes han fortjener martine, og du noe annet <3

  2. mia: Takk for det 🙂
    Martine er en av mine nærmeste, så jeg er absolutt ikke sjalu på henne når det kommer til Morten. Martine og Morten bor sammen, det er derfor vi snakker om hvor rotete det er der, noe som er sannhet også.
    Jeg tenker at Morten og jeg passer veldig godt sammen, og glad er jeg for det 😀

  3. Hva syntes du om at Linni Meister anbefaler alle å gå på sirkus i videoen på bloggen sin hvor hun selv hadde vært å sett dyrene lide?

  4. Alle tenger en pause av og til, plutselig er man litt i en annen verden og klarer rett og slett ikke konsentrere seg og være helt til stede!
    Men syns det er helt supert at du er tilbake og at det bare var en kort pause!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *