JEG ER PÅ VEI TIL GARDERMOEN, IGJEN.

Categories Reise


Jeg føler nesten at Gardermoen har blitt mitt nye hjem, jeg har vært der 3 ganger bare den siste måneden. Det er ingen hemmelighet at jeg er utrolig glad i å reise, og det kommer nok dere som leser bloggen min til å merke veldig godt etterhvert. Jeg skal kanskje på en 2 ukers reise i slutten av  juni sammen med Morten om alt går etter planen. Om dette ikke blir noe av så har vi jo planlagt å reise til Bali etter sommerferien, så jeg skal absolutt ikke klage 🙂 Det er uansett utrolig mye som skjer i sommerferien da jeg skal til Tønsberg, Stavanger, Bodø og kanskje Tromsø. 

Jeg sitter nå på flytoget og det er bare litt over to timer til flyet går. Jeg har aldri vært i Barcelona før, så jeg er utrolig spent. Jeg har hørt så mye fint om Barcelona, ååh som jeg gleder meg. Jeg er virkelig klar for sommer, strand og god mat. Jeg er veldig spent på å smake skikkelig tapas, for det er virkelig en av mine yndlingsretter. Julie og jeg har ikke vært på tur sammen siden LA, så jeg tror vi begge er klar for en skikkelig jentetur igjen. Vi snakkes i Spania ♥

 

33 kommentarer

33 thoughts on “JEG ER PÅ VEI TIL GARDERMOEN, IGJEN.

  1. Kanskje Litt rart å skrive det her, men heier på deg å Kevin! Håper du kommer inn igjen, å vinner alt:)

  2. Hei Sofie😊
    Så du skrev på bloggen at du skal til Bodø i sommer.
    Når i sommer tror du at du kommer?
    Hadde vært trivelig å møtt deg, for jeg synes du virker som ei veldig trivelig jente
    Klem fra Camilla.

  3. Hei Sofie😊
    Så du skrev på bloggen at du skal til Bodø i sommer😊
    Når i sommer tror du at du kommer?
    Hadde vært trivelig å møtt deg, for jeg synes du virker dom EO veldig trivelig jente😊
    Klem fra Camilla😊

  4. Hvordan var det og reise fra Morten? Var det overraskende vanskelig? Hvordan var følelsen når du kom hjem igjen å så han?
    Kan du kanskje skrive et innlegg om dette når du kommer hjem for hadde vært koselig og høre. Da jeg skal reise fra kjæresten min noen dager på ferie om noen uker. Hadde kanskje hjulpet følelsene mine litt ❤
    Mvh
    En jente som er utrolig inspirert og glad for at du tørr å vise hvem du er!!!

  5. Hvis dere har lyst på skikkelig god tapas i Barcelona, sjekk ut cerveceria catalana. Cera 23 har også sinnsykt god mat, og Seafood paella på Cal pinxo 😃👍🏼

  6. Kos dere så masse på tur!! Har vært i Barcelona flere ganger og jeg elsker den byen der!!😍

  7. Blir så utrolig lei meg når jeg ser hva folk finner på å skrive til deg. I mine øyne er du bare god og jeg digger personligheten din. Var ved regjeringskvartalet 22.07, og bloggen din har virkelig hjulpet meg i ettertid. Etter alt du har vært gjennom, at du har klart å reise deg igjen og overvinne frykt står det stor respekt av og du er en enorm inspirasjon
    Håper at du i perioder der det er vanskelig at du klarer å se på alle de positive kommentarerne du får på bloggen din også. Se etter tingen som trekker deg opp og ignorer menneskene som trenger å trykke andre ned for selv å komme seg opp.
    Føler du gjør det enkelt å kjenne deg gjennom bloggen og du skriver utrolig bra. Håper du fortsetter å holde motivasjonen oppe og at du kan leve av bloggen din så lenge du ønsker det.❤❤❤

  8. Anonym: Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar <3 <3 utrolig leit å høre at du var ved regjeringskvartalet, det kan ikke ha vært enkelt. Jeg håper du har det bedre nå, og ønsker deg alt godt <3

  9. Hvem reiser du sammen med når du skal til Stavanger, Bodø, Tønsberg og Tromsø?
    Btw….dere burde ta taubanen der dere får utsikt over store deler av byen. Og når turen er ferdig kommer du til en veldig bra resturant på toppen. Det er også fantastisk utsikt der, og et urolig fint område for og ta bilder.

  10. Hei Sofie 🙂
    Er så glad for at du svarte meg 🙂
    Så bra du skal skrive det på bloggen med en gang du veit når du kommer til Bodø:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *