UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt er at Julie og jeg reiser til Barcelona i dag. Jeg har aldri vært i Barcelona før, så jeg er selvfølgelig veldig spent. Jeg har hørt utrolig mye bra om byen, utelivet, stranden og maten. JEG GLEDER MEG!

UKENS OPPTUR
Ukens opptur er helt klart alle dere som leser bloggen min. Jeg føler meg så heldig som har så mange fine mennesker som følger med på livet mitt, i både oppturer og nedturer. Dere er best ♥

UKENS NEDTUR
Jeg føler det er mye jeg kunne skrevet her, men jeg synes det har vært litt mye fokus på det negative de siste dagene. Jeg vil derfor ta en så teit ting som at jeg har fått tilbake min forferdelig døgnytme som jeg fikk etter Mexico. Jeg må ha på alarm om jeg ikke skal sove til klokken 13-14, det er nesten litt flaut å innrømme. Kanskje ikke så rart når jeg ikke legger meg før 03-04.00. 

UKENS TV-SERIE
Denne uken har jeg ikke fulgt med på en eneste serie, mest sannsynlig for at jeg synes det er stressende å følge med på serie. Jeg blir så sykt oppslukt når jeg først begynner, så da bryr jeg meg ikke om noe som helst annet. Jeg tror jeg heller må begynne å se dokumentarer, mye mer lærerikt og ikke avhengighetsskapende. 

UKENS SANG
Isaiah – It’s gotta be you. Jeg har alltid hatt en greie for deppesanger, og denne er såå fin. Jeg elsker melodien, stemmen, teksten og alt. Anbefales virkelig ♥

UKENS CRAVINGS
Vegetar kjøttbollene fra Coop Obs med ost og chilli. Jeg elsker at vi endelig har begynt å få litt mer utvalg i vegetarmat her i Norge også, det var virkelig på tide. Dere burde virkelig teste ut disse “kjøttbollene” om dere har lyst på en veldig god middag. 

UKENS TANKE
Jeg har tenkt utrolig mye på hvor heldig jeg faktisk er. Jeg har fått til bloggen, jeg har masse muligheter foran meg, jeg er frisk, jeg har masse gode venner og en fantastisk gutt. Jeg har også verdens beste mamma, herregud så heldig jeg er. 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå sitter jeg på Gardermoen å stresser med å få dette innlegget ut. Flyet vårt går om 1.20 min, hehe. Alt for bloggen, ikke sant? 🙂

UKENS MEST LESTE INNLEGG
SPØRSMÅLSRUNDE MED MORTEN DEL 1
JEG TAR EN PAUSE
DU KAN IKKE BLI LIKT AV ALLE

 

15 kommentarer

15 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Fine Sofie! Håper turen til Barcelona får deg vekk fra de vonde og negative tankene❤ Du fortjener virkelig alt godt, kos deg masse på tur!!✈️

  2. Hva er egentlig vitsen med å filme dere under lunsj/middag på ph hvis de ikke kan bruke materiale? Er det bare for å overvåke dere, og passe på at dere ikke snakker taktikk?

  3. Hvordan klarer du å ikke la hatkommentarer gå inn på deg og hvor lang tid tok det før du “ble vant til det”?

  4. Flotte, herlige Sofie. Kos deg masse i Barcelona <3 Det fortjener du! Gleder meg til updates! 😀 <3

  5. Er det sant at Morten ble irritert av det du la ut på snap? Det bildet med guttene som du sletta ?

  6. Hei Sofie! Siden du opprinnelig har brunt hår,lurte jeg på hvordan du fikk håret ditt så lyst og fint? Vil du fortelle litt hvordan du har gjort det og hvor ofte du behandlet håret ditt når du hadde det lyst? 🙂

  7. Andrea: Hei 🙂 jeg gikk til Gøril som jobber på Hår som ligger på Sirkus shopping i Trondheim. Hun bleket det en gang, så fikk jeg det sånn. Brukte bare blåshampoo og hårkur 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *