NEI BETYR NEI

Categories Reise

Jeg må si at det aldri stopper å sjokkere meg hvordan enkelte mennesker kan oppføre seg. Hvordan noen menn tar seg friheten til å tafse og kysse på jenter som åpenbart ikke ønsker det. Jeg sier ikke at ikke jenter kan oppføre seg sånn også, men i dette tilfelle snakker jeg om menn da jeg ikke har hatt noen ubehagelige møter med jenter. Det virker som at enkelte tror de har rettigheter til å gjøre absolutt alt mot et annet menneske, også skal det liksom være greit.

I går kom det en gutt bort til oss som begynte å prøve seg på Julie, ikke på den sjarmerende måten om jeg kan si det sånn. Han var først veldig intens og ikke minst plagsom, og det ble ikke noe bedre da han begynte å kysse hun nedover ryggen. Det endte med at jeg ba han slutte før jeg tok med meg stakkars Julie som ikke visste hva hun skulle gjøre. Denne sjarmerende mannen fulgte selvfølgelig etter oss kun for å kjefte på meg som dro hun vekk fra han. Jeg prøvde å forklare at Julie ikke ønsket oppmerksomheten hans, og da ble jeg møtt med at dette ikke var min sak. Altså, unnskyld meg? haha. Dere som har sett meg på TV har vel kanskje forstått at jeg kan å si ifra, noe jeg gjorde i dette tilfellet. NEI, betyr NEI. Så enkelt er det.

Over til noe helt annet så ligger jeg i hotellsengen å blogger for øyeblikket. Jeg skal være ferdig blogget og sminket til klokken 21.00 så jeg begynner virkelig å få dårlig tid. Jeg hater virkelig å stresse, men jeg skal virkelig ikke klage etter en veldig avslappende dag. Det eneste vi har gjort hittil er å shoppe, spist og solt oss. Når vi først er inne på mat, så har vi bestemt oss for å spise Tapas idag. Jeg har fått anbefalt endel restauranter, så vi har mye å velge i. Etter det skal vi nok en liten tur ut, så vi snakkes imorgen ♥

13 kommentarer

13 thoughts on “NEI BETYR NEI

  1. Opplevde det samme på Mallorca. En gutt prøvde seg 100 ganger. Jeg så nei hele tiden. Han hørte ikke på meg.
    Og så kom en av guttevennene mine bort og ba han holde seg unna.
    Dette ble respektert med en gang, og han forsvant. Hvorfor hadde han respekt for kompisen min, og 0 respekt for meg?
    -.-

  2. Sofie, du må aldri gi opp blogg 👋🏼 Da blir jeg super lei meg! Har blitt en fast leser, som går inn på bloggen din 24/7😭 Ta vare på Morten 🤗

  3. Er det sant at du nektet morten å være med på paradise kollektiv fordi samboeren hans var der og du er ekstremt sjalu på hun?? Isåfa,dont be. du er jo like vakker=)

  4. har du hatt pircing i overleppa og vært en helt annen jente, om jeg kan si det før du ble kjent? Rykter går. Håper du koser deg på tur og klarer å koble av fra alle dumme kommentarer?:)

  5. Så ekkelt! Stakkars dere! Ikke en behagelig situasjon å være i…
    Jeg har forresten vært i Barcelona flere ganger og vil gjerne anbefale at dere tar dere en tur til Parc de la Ciutadella! Det er så vakkert der!

  6. Åååå haha jeg og bestevenninna mi ble så plaget av sånne situasjoner at når vi f.eks spiste, så spiste vi med munnen åpen og pilte oss i nesa.
    De sluttet umiddelbart.
    😂💪

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *