UTROLIG IRRITERENDE

Categories Reise


Dere som følger meg på Snapchat (sofieeec) har sikkert sett alle videoene om såret jeg har fått på foten. Grunnen til at jeg fikk dette såret var rett og slett for at vi måtte gå rundt hele Barcelona i går. Vi kunne ikke finne taxi noen steder, og vi kom selvfølgelig ikke på at vi kunne ta buss før skaden allerede hadde skjedd. Vi tullet hele veien med at alle taxiene i Barcelona hadde streiket da vi ikke kunne se en eneste en, og vet dere hva? DET VAR SANT!! Akkurat nå er det taxi streik i Barcelona, noe som er utrolig irriterende. Vi bor veldig langt fra stranden, og det er der vi har oppholdt oss mest. Streiken skulle heldigvis være over 18.00 i dag, så vi får krysse fingrene for at vi snart ser taxi i gatene igjen. Jeg forstår meg ikke på bussene her, so i need a taxi. Mye mer behagelig også, haha. 

I går spiste vi lunsj på Brunch & Cake som jeg har fått anbefalt av dere lesere. Jeg er så glad for at dere er så snille å deler tips med meg, for jeg tror aldri jeg hadde funnet denne restauranten uten deres hjelp. Det var et utrolig kult konsept med et veldig hyggelig lokale, og maten var helt fantastisk. De dekorerer maten på en utrolig fin måte, samtidig som du får servert mat i kakeformer og skjærefjøler, haha. Jeg elsker restauranter som gjør det lille ekstra for å skille seg ut, det gjorde virkelig denne 🙂



7 kommentarer

7 thoughts on “UTROLIG IRRITERENDE

  1. Jeg bodde i Barcelona i 3 måneder for noen år siden. Et tips er å bruke metroen. Da kommer du deg rundt byen på en rask og effektiv måte. Den er veldig enkel å finne ut av 😉 Og om dere ser etter bra uteliv vil jeg anbefale Sutton, Opium og CDLC. Disse klubbene er veldig bra, to av de ligger langs stranden 🙂
    Kos dere videre i drømmebyen Barcelona 😀

  2. Metroen og buss er super lett å skjønne seg på i barcelona, kommer deg fort fra a til b også

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *