HADET BARCELONA + FINALE FEST

Categories Paradise Hotel

I skrivende sitter jeg på flyet hjem fra Barcelona. Jeg har hatt en utrolig fin tur sammen med Julie, selv om det var veldig mye møter som tok veldig mye av tiden vår de få dagene vi skulle være her. Jeg skal absolutt tilbake igjen, for det er alt for mye jeg ikke fikk sett eller gjort. Neste gang skal jeg helt klart bo ved stranden, og ikke midt i sentrum. Vi brukte nesten alle dagene våre på stranden, noe jeg synes var mye koseligere enn å gå rundt i shoppinggaten.

Nå er det rett hjem til Oslo for å få stylet seg til finalefesten som er idag. Tenk at Paradise 2017 snart er over, herregud så fort tiden har gått. Det er vel ingen hemmelighet at jeg er evig takknemlig for at dette eventyret snart er over. Jeg kjenner jeg er klar for noe nytt, en hverdag uten Paradise Hotel. Det er helt sikkert mye jeg kommer til å savne også, men alt i alt tror jeg dette blir veldig bra. Nå skal jeg jobbe hardt for å oppnå alle målene mine og nyte tiden fremover. Jeg er utrolig stolt over alle deltakerne i år, dere har vært helt fantastiske. Jeg synes alle som står i finalen nå er verdige vinnere, så hvem som vinner har virkelig ikke så mye å si for min del. Jeg heier på oss alle, selv om jeg krysser fingrene ekstra for Morten og meg. Hadde vært utrolig kult å komme til finalen og vinne selvfølgelig. Det er uansett en seier å bare komme seg til finaleuken, så vi alle skal være stolte over oss selv. Lykke til alle sammen ♥

1 kommentar

1 thought on “HADET BARCELONA + FINALE FEST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *