HVILKE EGENSKAPER ELSKER OG IRRITERER JEG MEG OVER? (GJESTEINLLEGG AV MORTEN)

Categories Om meg

Da har Morten endelig skrevet innlegget dere har spurt om. Jeg må si jeg lo litt når jeg leste gjennom noen av punktene, spesielt det med at jeg ble sur for at det var tomt for såpe. Det er selvfølgelig en historie bak alt dette, for jeg ble virkelig ikke sur for at det ikke var igjen mer såpe. Jeg var rett og slett sur og lei av at det alltid er folk hjemme hos oss, selv om jeg digger alle menneskene som er her. Natt til fredag sov vi 8 mennesker fordelt på to soverom, og dette skjer vel rundt 3-4 ganger i uken. Jeg skal uansett innrømme at jeg var en skikkelig dramaqueen, haha. Det er tomt for såpe, ååneeei :-((

DET JEG ELSKER MED SOFIE

Hun er tvers gjennom god
Sofie vil ikke noen vondt. Hun tenker på alle rundt seg, og i det fleste situasjoner setter hun seg selv sist. Alle som kjenner Sofie vil si akkurat det samme. Hun er flink til å vise menneskene rundt seg at de betyr mye. En dårlig dag blir veldig fort bra når jeg er med Sofie. 

Lik på mange måter 
Vi tenker veldig likt, i nesten alle situasjoner. Vi ler hele tiden. Når vi har samme type humor blir det meste gøy. Vi elsker å plage hverandre, så det blir aldri kjedelig i hverandres selskap. Noen ganger tar vi den så langt at det ender opp med at en av oss blir sur. Vi er veldig sosiale av oss og elsker å henge med andre. Vi er sammen med både mine venner, og Sofies venner. Vennene mine elsker Sofie, og kødder mye med henne. 

Passer meg perfekt
Personligheten til Sofie gjør hun til den hun er. Hun er snill, forståelsesfull og ikke minst omtenksom. Hun er en av mine beste venner. Jeg trives veldig godt med henne og hun er en jeg kan stole på. Vi utfordrer hverandre på en positiv måte. Jeg vil si at hun er unik og jeg er utrolig glad jeg ble kjent med henne. Jeg elsker når Sofie ler. Som sagt så ler vi mye, noe jeg setter stor pris på.

DET SOM IRRITERER MEG

Tåler ikke alkohol
Blir Sofie for full er hun veldig slitsom. Vi kan diskutere mye i fylla, alt mellom himmel og jord. Når vi først begynner å diskutere kommer vi ingen vei. Vi begge er like sta, så akkurat det er en dårlig kombo. Her om dagen ble hun sur fordi det var tomt for såpe på badet. Skulle tro det var verdens undergang. Det som er bra er at når vi våkner er vi alltid gode venner, og ler av gårdagens festligheter. 

Hun er utrolig sta
Vi begge er utrolig sta, noe vi merker hver eneste dag. Om vi skal finne veien frem til et sted kan det bli diskusjon om vi skal gå til høyre eller til venstre, da vi begge mener vår vei er raskest. Det ender selvfølgelig med at vi går Sofies vei, haha. I lengden kan dette bli slitsomt for oss begge, men heldigvis er vi klar over det. Så vi ler for det meste av det. Se for dere når vi først begynner å diskutere, da vi begge er god til å argumentere. Dette blir fort problematisk! Litt gøy da, for jeg storkoser meg når vi har en ordentlig diskusjon. I hvert fall når vi diskuterer ting som er helt meningsløst å diskutere om, for eksempel hvilken film vi skal se.

Hun tror jeg er en tankeleser
Noen ganger kan hun gå rundt å være sur for et eller annet som jeg ikke vet hva er, eller som jeg ikke har lagt merke til. Det kan gå en hel dag før jeg merker at noe er galt. Det virker som at hun forventer at jeg skal lese tankene hennes, og forstå at noe er galt. Hun er litt søt når hun er sur, det skal sies. 

75 kommentarer

75 thoughts on “HVILKE EGENSKAPER ELSKER OG IRRITERER JEG MEG OVER? (GJESTEINLLEGG AV MORTEN)

  1. Da tåle mange ikke alkohol hvis man bare trenge å bli full for å ikke tåle det og finne på mye fantaskap
    Trodde dei som blei dårlige som ikke tålte alkohol

  2. Åå dere er så søte sammen! Heiet på dere og dere fortjente virkelig å vinne ph! Dere virker så herlige og gode og en god match! Kan dere ha livestream på insta i kveld?:)

  3. Aww,for et innlegg! For et kjærestepar! Personlig hadde jeg ikke sansen for noen av dere inne på PH, men nå digger jeg dere!Ikke som deltakere av PH, men som personer og vesen. Har sett en del på youtube-videoer av dere to, og bare elsker hvordan kjærligheten deres stråler<3 Men det er noe jeg lurer på, hvordan ble dere to kjærester? Og gikk det fra å være i hver sin allianse til å kunne legge ut sånne søte innlegg på hennes blogg? Lurer på om du(Sofie)/dere kunne skrevet eller holdt en videoblogg om hvordan dere forelsket dere, og ble kjærester... Hadde vært utrolig søtt<3 Også ønsker dere masse lykke til videre i livet og som kjærester, håper det utvikler seg masse! Kan helt fint stille opp som prest, hehe!

  4. M.Ø: Så hyggelig å høre at du har endret mening om oss, det er moro 😀 Jeg vil virkelig påstå at vi er hyggelige og gode mennesker, men det er selvfølgelig hver sin smak! Det er fult mulig at vi kan fortelle dere litt mer om hva som skjedde med oss, det var en god ide 🙂 Tusen takk <3

  5. ÅÅÅÅÅÅ smeeeeeelt !!
    dokk e goals på allle mulige måter. Skjeldent eg blir fan av nogen reality-par, men dokk e noge for dokk sjøl!
    Hadde vert så gøy med en storytime der dokk fortelle koss dokk fant kverandre etter ph. Åsså lurte jeg på når trondheim videoen kommer ut?
    xoxo

  6. Dere har vært mine to favoritter gjennom hele sesongen, og det er så koselig at dere har blitt ett par. Jeg synes ikke du har fortjent all den dritten på sosiale medier, Sofie❤️ Det inntrykket jeg har hatt av deg, og som jeg fortsatt mener, er at du er ei empatisk, godhjerta og skjønn jente med masse humor og glimt i øye❤️❤️

  7. Ååååå!!! Er så glad for dere to!! Stå på sofie og selvfølgelig Morten også. Ta godt vare!! Elsker å lese bloggen din og elsker dere begge to masse masse❤

  8. Så utrolig søte sammen😍 Ønsker dere kun godt i fremtiden, og heier på dere i kjærligheten❤️ Så den grusomme kommentaren du fikk på snap og ville bare si at du er helt utrolig som takler alt så bra. Et så utrolig vakkert menneske både på innsiden og utsiden. Ha en flott helg.

  9. Ææ dere må være favorittparet! Ser hvor mye dere betyr for hverandre ❤️Sofie du er herlig, og jwg ønsker deg alt godt med både bloggen og livet i fremtiden ❤️

  10. Pliiiis si at Morten har en bror som er noen år eldre enn han, og som er like morsom og kjekk? 😀 😀

  11. aww ☺️ dere er såå søte sammen, fikk lyst på sånn forhold etter at æ leste innlegget her 😔💛 dere er seriøse GOALS 🙌🏽

  12. Åhhhh, jeg kan ikke la være å smile når jeg leser dette! Tror folk rundt meg tror jeg endelig har funnet en Hahaha neida, Dere er supersøte ❤️

  13. Jeg er 27 år og har alltid sett på paradise hotel (litt flaut nå) jeg har aldri kommentert på en eneste blogg noen gang men nå følte jeg skikkelig for å skrive et par ord. Vil bare si Sofie at jeg digger deg! Jeg syns du virker som en utrolig snill og god person! Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke orket å ofre en eneste tanke på de negative kommentarene (vet det er lettere sagt enn gjort) men vi er mange som heier på deg! (Som ikke kommenterer her) Om de minuttene jeg brukte for å skrive den kommentaren gjør at du følte deg litt bedre gjør det også meg glad! Håper du får en super pinse!

  14. Maria: Absolutt ikke flaut, det er jo smak og behag 🙂 Ellers tusen takk <3 <3
    Nei, jeg prøver å ikke legge så mye fokus på det, men noen kommentarer slår jeg ned på, da jeg synes det blir alt for drøyt!

  15. Åå dere er så søte sammen! Heiet på dere og dere fortjente virkelig å vinne ph! Dere virker så herlige og gode og en god match! Synes at dere begge gjorde en veldig fin figur på tv og dere virker som tvers gjennom gode mennesker! Gjerne ha flere videoer sammen<3

  16. Hahahahaha du er seriøst RÅ!!! 😀 😀
    Digger hvordan du svarer de som prøver å trekke deg ned. Sånn som på forrige melding.
    “Slitsomt at Morten prøver seg konstant på andre :/”
    Jeg lo høyt. Min humor.
    Dere er fine.
    Btw, Morten BØR ha lært seg når du har bursdag nå. Ref. intervjuet fra finalefesten. Hahaha

  17. Sofie, jeg ville bare si for enda et fint innlegg! Jeg liker bloggen din veldig og jeg synes det er sykt trist at du og de andre ph deltagerne får så mye hat! Synes virkelig ikke det er riktig eller rettferdig<3 Jeg håper det ikke går inn på deg, og jeg synes du og Morten passer veldig godt sammen (utfra det jeg har sett)!!!

  18. Når startet du egentlig å blogge? Syns alle på ph, har blogg, vært år🤔 Men du skriver bra innlegg, gla du begynte å blogge❤️

  19. Ingenting med innlegget til Morten å gjøre, men må si jeg syns det er helt jævlig at du skal få alt hatet du gjør. Selvfølgelig støtter jeg ikke alt du gjorde på pærra, men faen heller, folk må slutte å true deg og komme med heeeelt sjuke kommentarer. Drit i dem, Sofie. Du er så vilt mye bedre enn alle de anonyme kommentarene som kommer inn på denne bloggen. Du er både smart, hyggelig, intellektuell, omsorgsfull og må prøve å overse alt dritet du mottar. Heia deg!!

  20. Vet du forresten om vippsinga til Kevin fortsatt strømmer inn? Haha. Veldig gøy! Sponsa han litt selv, så håper han får en real trøstepremie:D

  21. Ganske vanlige kjæresteproblemer dette. Haha:p Men Morten, gikk du noe opp i vekt ila oppholdet på PH? Lean machine når du kom inn, men i uke 8 så jeg at du begynte bli litt chubby? Satser på at pandy protein gjør susen og at det hjelper på søthungeren 💪😎

  22. Er det dårlig stemning mellom deg og Rebecca eller? Ser aldri noen bilder av dere sammen, som feks fra finalefesten. Hun har lagt ut bilder med alle jentene unntatt deg… og det ene bildet hun har på Instagram der faktisk du også er inkludert er ikke akkurat det beste av deg, eller hva? Hehe

  23. Hei eg skriver vanligvis ikkje kommentarer på blogger men håper du leser dette for eg vil så sykt at du ska få med deg disse ordene altså! Eg synest du er så ekte og bare så bra! Ser det er mange som skrive masse rart men synest du er en sterk person som klare deg altså! Stå på dine drømmer Sofie, (kan du drømme det så kan du få det til også. Du har klart deg gjennom PH og gjort en kjempe jobb der. Eg har så mye bra eg kunne sakt om deg, bare med å se på PH og bloggen din så de som snakker dritt til deg er det bare synd på! Folk gir bare det de har vettdu! Er du bare god har du bare godhet å gi, og det har du vist så stå på Sofie DU kan få til utrolig masse !!

  24. Kine: Alle jentene har vel lagt ut bilder med hverandre der jeg ikke er med. Grunnen er at mesteparten av bildene ble tatt hjemme hos Andrea og meg, mens jeg satt å ble sminket. Flyet var en time forsinket så jeg kunne ikke være med på hverken vors eller bilder, det ble sminking på meg istedenfor 🙂 Er vel ikke noe unormalt å legge ut bilder der man selv synes man ser bra ut, så glemmer man gjerne å se på andre. Tror nok ikke Rebecca hadde en baktanke med det 🙂

  25. Ååå, dere er herlige begge to! Stå på, jeg heier på dere <3 Ha en superfin helg videre!
    Lurte også på hvordan det går med vippsinga til Kevin? Hvor mye har han samlet inn til nå?

  26. Hei, kan du lage et innlegg der du forteller om forholdet ditt til Grunde i dag? Jeg mener jeg har sett tidligere på bloggen din at du henger med han, men var så fæl avslutning mellom dere på PH, så lurer egentlig bare på om du kan skrive litt utfyllende om hvordan forholdet deres var i/er ettertid osv. Hvis du er komfertabel med det selvfølgelig! Jeg er bare nysgjerrig, hehe ☺️

  27. Jeg har sett at du har flere fine bodyer. Er det et spesielt sted du kjøper dem fra?

  28. Elsker dere, åå😍❤ Utrolig kjipt dere ikke vant PH, men dere vant i hvertfall hverandre ❤

  29. Deke 2 e desidert mitt favorittpar ❤ de kler kvarandre så godt! Elsker å følge med på deke 😍

  30. så fint innlegg 🙂
    men det mest episke var det bilde med katten ,haha den var så bra 🙂
    ha en fin søndag begge 2

  31. Du skulle bare visst hvor mye jeg heier på dette forholdet! Bare etter episode 2 tenkte jeg at de har vil gjøre en jævlig bra match! Og BAM!! Så ble dere fader meg ett par ♥️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *