UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt har rett og slett vært Barcelona turen sammen med Julie. Vi hadde det utrolig morsomt, samtidig som det var utrolig deilig å få slappet av litt. Jeg har hørt noen rykter om at jeg reiste til Barcelona for å komme meg vekk fra Paradise (alltid like gøy å høre rykter om seg selv), noe jeg kan avkrefte med engang. Skulle jeg kommet meg bort fra Paradise måtte jeg ha stengt kommentarfeltet mitt også, noe jeg ikke gjorde før hjemreise. Vi hadde en avtale i Barcelona, som jeg kanskje velger å fortelle dere om 🙂 

UKENS OPPTUR
Ukens opptur var å se Morten igjen. Det er nesten litt skummelt hvor avhengig man kan bli av hverandre når man er vant til å se hverandre hver eneste dag. Finalefesten var også utrolig morsom da det var veldig godt å være samlet igjen. Jeg lagde tydeligvis en snakkis med kjolen min, som både ble kalt for nattbind, noe man kun bruker foran kjæresten, en kjole bare Beyonce kan gå med og gudene vet hva. Jeg kledde tydeligvis ikke kjolen, og brukte den kun for oppmerksomhet. Jeg må bare le. Dere skal få lov til å mene akkurat det dere vil. Jeg elsker kjolen min, og jeg følte meg såå fin den dagen ♥

UKENS NEDTUR
Det er vel ingen hemmelighet at forrige uke var en tøff uke for min del. Jeg måtte ta litt avstand fra bloggen og faktisk gå så langt som å stenge kommentarfeltet mitt. Jeg skal ikke legge skjul på at det var tøft å få så mye hat, selv om jeg klarte å se bort fra mange av kommentarene. Det er dere som tar dere tid til å skrive fine ting til meg som faktisk betyr noe. Love youu ♥

UKENS TV-SERIE
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg tar med dette punktet, for jeg er kanskje den som ser minst på TV-serier av alle jeg kjenner. Jeg har aldri sett Friends før, for de få episodene jeg har sett virker kjempe dårlig. Jeg har heller ikke sett alle sesongene eller episodene av Sex and the city, hehe. Jeg er med andre ord veldig dårlig på å se serier, og den eneste serien jeg har sett den denne uken er Skam, wohoo. Sikkert helt alene der 🙂

UKENS SANG
Zak Able – Unstable ♥ igjen en deppesang, men det er virkelig noe av det beste jeg vet. Jeg høres ut som tidenes kjipeste person akkurat nå, men men. 

UKENS CRAVINGS
MANGO ♥ ♥ ♥ Jeg tror ikke det finnes en bedre frukt enn mango, den er så god. Jeg prøver å spise mindre godteri (da jeg har spist det hver dag siden jeg kom hjem fra Mexico..), så da hjelper virkelig det å spise frukt istedenfor. 

UKENS TANKE
Jeg har veldig lyst til å hjelpe de som trenger det, og tenker mye på hva jeg kan gjøre. Jeg vurderer enten å gjøre noe her i Norge, eller så har jeg lyst å reise til et U-land å jobbe på barnehjem. Et eller annet skal jeg finne på dette året iallfall. Jeg har lyst å gi noe til de som ikke har vært like heldige som meg. 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå ligger jeg i sengen å blogger. Morten og jeg har virkelig en helt forferdelig døgnrytme, så jeg har enda ikke stått opp.. Vi må virkelig skjerpe oss!!!

UKENS MEST LESTE INNLEGG
I DAG ER DET EKSTRA URETTFERDIG
KOMMENTARFELTET ER ÅPENT
ANDREPLASS PÅ PARADISE HOTEL 

39 kommentarer

39 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Hei, eg og liker å sjå på skam 🙂 Eg synes den serien er bra! 🙂
    Finnes fleire serier som er gode 🙂
    Pretty Little Liars har eg sett litt på og mykje ant 🙂
    Eg syns kjolen var veldig fin 🙂
    Mvh Elisabeth

  2. Hei Sofie,
    Vet at det er lett å sitte bak et tastatur å fortelle deg ditt og datt. Men, det vil alltid være haters der ute. Du må bare blokkere de ut av sinn og skinn, så godt det går. De er ikke verdt en kalori, og i hvert fall ikke gi dem spalteplass i bloggen din.
    I mange tilfeller er det ren misunnelse.
    Du har så utrolig mye å være stolt av. Hev hodet å lev det livet du kan og vil.
    ❤️❤️

  3. Håper det roer seg litt her inne med alt hatet fra nå av. Du fortjener bare gode ord, og ikke negativitet på grunn av et spill. Håper du har det mye bedre nå <3

  4. Synes det er teit at folk skal reagere sånn over en kjole! Du såg fantastisk nydelig ut i den og du ingen kunne kledd den bedre en deg. Ser opp til deg fordi du tør å ta valg som mange Kansje ikke hadde tørt, og du er i min mening modig og tøff som ikke tar til deg alt hatet du får sendt din vei!❤️

  5. Hei! Jeg bare lurer på hvor den hvite bh/braletten du har på i headeren din er fra! Den er så fin!!!

  6. Du jeg liker sang smaken din forrige uke hadde du It’s gotta be you jeg sjekket den opp og elsker den har blitt en av mine favoritter. Hvis du liker deppa sanger burde du sjekke denne sangen som heter Say you won’t let go -James Arthur. Og synes du er veldig pen, og dere som har hatet i det siste på Sofie at dere har så mye fritid og skal sitte og rakke ned på andre personer det er sykt teit jeg synes ikke Sofie fortjener det og ikke bry deg Sofie synes du er fin som du er 💜

  7. Du er så utrolig fin og jeg leser bloggen din hver dag!<3kjolen din på finalefesten var kjempefin og du og Morten er perfekte sammen

  8. Jeg blir så lei meg av all dritten du blir sendt. Tenker folk sitter å er usikre på seg selv og misunner deg at du tør å gå i en sånn kjole. Du så ut som en million og det gjør du uansett hva du har på! Drit i sånne folk, de har det ikke noe godt med seg selv.. Stor klem til deg 💜

  9. Hei Sofie!
    Vil bare si at du var min favoritt gjennom hele sesongen! Jeg syns du er en flott jente, med utrolig god moral og veldig gøyal humor. Ikke minst, merker man at du bryr deg veldig om andre. Du fortjener ikke hate, ingen gjør det og du skal heller ikke høre på det negative folk sier bak skjermen. Håper alt er bra med deg nå!
    Klem.

  10. Nei kødder du Sofieee 🙀 Ikke sett Friends??? Du må bare!! 😍 Tror faktisk du hadde digget serien om du hadde satt i gang å se! Anbefales virkelig.

  11. Tenkte faktisk først “oi, det var en spesiell kjole”. Men likte den bare bedre og bedre og du var drit fin i den! Tror få personer ville kledd den bedre enn deg. Jeg er 28 og egentlig alt for gammel til å følge med på PH og på bloggen din, men jeg digger den og deg!

  12. Ikke kall det U-land… det å jobbe på barnehjem for å føle man “gjør en nytte” er egentlig ikke så bra. Barna knytter deg veldig til de frivillige, som kun er der over en viss periode før de forlater dem for å reise tilbake til sine komfortable liv. Barna mister omsorgspersoner gang på gang, fordi hvite middelklasseungdom ønsker å “gjøre noe godt for verden”. Jeg driver et barnehjem selv, og har sett hvordan barna reagerer og blir mer og mer avstumpet.

  13. hei! jeg lurer på noe…. har du shavet underlivet før du tok på denne kjolen? det ser nesten ikke sånn ut

  14. Hei 🙂 Kjolen din var veldig pen! Men det ser ut som du ikke har shavet der nede..har du det, eller glømte du? Setter pris på svar:)

  15. pernille: Hei både Zara og Pernille. Ser du skriver fra samme IP, så gir deg svar til begge da du er over gjennomsnittet interessert i om jeg har shavet underlivet mitt. Ja, jeg shavet underlivet mitt. Jeg har på meg en blondetruse, og det er da ganske normalt å shave seg først 😀 Siden du har studert underlivet mitt, så legger du vel merke til at det er lyst øverst og mørkt nederst, dette er bare skygge.
    Ha en fin dag 😀 <3

  16. det er så sykt! Du er den eneste personen jeg noengang har hørt om som liker friends! Aldri sett det selv. Bare noe innimellom, men kommer ikke helt inn i det liksom, og syns det virker kjedelig og lite underholdende. Heller aldri sett sex and the city! Aldri litt engang.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *