EN KVELD UTEN SOSIALE MEDIER

Categories Ikke kategorisert

Etter å ha vært 2 måneder uten mobilen sin, hadde jeg virkelig trodd at jeg skulle klare meg fint uten den hjemme i Norge også, men så feil kan man altså ta. Jeg er alt for ofte på mobilen min, og bruker store deler av dagen på å stirre inn i en skjerm. Jeg synes det er utrolig trist at jeg velger å bruke så mye tid på sosiale medier, istedenfor å faktisk være med de menneskene rundt meg. Tenk alt vi går glipp av, kun for at blikket vårt et festet ned i en skjem av snaps, Instagram, blogg og Facebook. 

Naturlig nok bruker jeg sosiale medier mer enn før, da dette har blitt jobben min. Det tar mye tid å drive en blogg, men jeg kan likevel være flinkere til å ta noen timer fri. Morten og jeg bestemte oss derfor for å legge vekk telefonene våre og ha en skikkelig kosekveld. Vi så på Max Manus (ikke en veldig hyggelig film, men spennende) og kuttet opp masse frukt. Det var utrolig deilig å endelig kunne følge 100% med på en film og nyte hverandres selskap. Jeg skal så absolutt begynne med dette oftere, for det siste jeg vil er å være alt for avhengig av mobilen min. Snakk om sola så sitter vi nå på hver sin side av sofaen, Morten på mobilen og jeg på macen, haha. 


Mye kjærlighet i et bilde, hehe 

21 kommentarer

21 thoughts on “EN KVELD UTEN SOSIALE MEDIER

  1. Plager det deg ikke at Morten først fant deg attraktivt ETTER Rebekka ikke var der lenger? Ikke missforstå jeg mener bare at han ”falt” jo for hun før deg og dere begge var jo der inne så bare lurer

  2. VI er på hver VÅR* side
    DE er på hver SIN side
    Unnskyyyld jeg MÅTTE bare! Har en sånn lidelse der jeg bare MÅ rette på feil når jeg legger merke til det.
    Liker deg utrolig godt Sofieguurl <333

  3. Sofie og morten er bare helt fantastiske💞dere er årets par❤så dumt at det ikke ble dere to som vant paradise men bra kjempet opp til en fortjent 2. Plass. Vell fortjent👍dere er sikkert drit kule folk å henge med begge to❤mange klemmer fra Malin👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *