I DAG REISER VI TIL..

Categories Reise

Det er ikke mer enn 5 dager siden jeg kom hjem fra Barcelona, og i dag skal jeg reise igjen. Denne gangen går turen til Stavanger for å være med på sommerfesten med Justin Bieber og Martin Garrix. Vi er en hel gjeng som skal til Stavanger, blant annet Morten, Petter, Kevin, Stine, Eileen, Martine Lunde, Aleks og Isabelle. Jeg tror dette kommer til å være noen morsomme dager i Stavanger. Jeg gleder meg!

Nå skal jeg på vippetime å få ordnet vippene mine før vi reiser. Vi snakkes senere ♥

34 kommentarer

34 thoughts on “I DAG REISER VI TIL..

  1. Så gøy! Håper dere har pakket med dere gode klær for di har lovt forferdelig regnvær til i morgen. Jeg skal også der, håper på å se dere!

  2. Gikk du virkelig hjem fra byen fordi en kommentar på bloggen og ble sur på Morten?? Uff…
    Håper folk ikke slenger dritt men ikke la bloggen gjør at du blir en annen person mot Morten heller!! <3

  3. Anonym: Haha, det var en gang i fylla. Ble heller ikke sur, hadde bare ikke lyst å være ute. Tror nok ikke vi er alene når det kommer til å diskutere i fylla. Dessverre ganske normalt i forhold 🙂

  4. Så en gammel video på YouTube nettopp. Den er en omvisning på rideskolen Lefdal…så så jeg en jente så både så ut som deg og hørtes ut som deg? Kan dette være deg? Hehe❤️

  5. Å så kjekkt at dere kommer ned hit 😊❤️
    Dere må kose dere mye på konserten 😁❤️💃

  6. Forferdelig regnvær er å ta litt hardt i.
    I dag kan det i hvert fall meldes som sol og 22 grader i Stavanger.
    Velkommen skal dere være 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *