JUSTIN BIEBER, HERE WE COME

Categories Ikke kategorisert

Jeg hadde virkelig trodd at jeg skulle vokse fra det stadiet der jeg fortsatt elsker Justin Bieber. Jeg vet ikke hva det er med han, det er bare et eller annet. Han er kjempe flink, og det er virkelig imponerende hva han har fått til i en alder av 22 år. Vi er nå på vei til festivalen her i Stavanger, og målet for kvelden er å møte Justin Bieber. Jeg vet selv at det mest sannsynlig aldri kommer til å skje, men det er da virkelig lov å håpe, haha. Vi snakkes ♥

Jeg har ingen anelse hva jeg gjør med hånden, so don’t ask <3 <3 <3

12 kommentarer

12 thoughts on “JUSTIN BIEBER, HERE WE COME

  1. Dette er jo en spunset reise. Hvorfor opplyser du ikke om at det er Betson dere reiser med og at det er sponset. Alt som er sponset og som er reklame skal merkes

  2. Jeg vil ikke virke slem elns. Men han er 23 år nå😂 Og jeg håper du koser deg kjempe masse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *