DET ER NESTEN LITT FLAUT

Categories Reise

Da har vi akkurat kommet inn døren etter noen fine dager i Stavanger. Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt flau over meg selv som ikke har utforsket Stavanger noe som helst mens jeg har vært der. I går skulle egentlig Eileen og jeg shoppe litt, men det endte opp med at vi begge sovnet å våknet ikke før 14.00. Da var det egentlig bare å spise å ordne seg, for vi skulle på et arrangement med Betsson klokken 15.30. Vi rakk selvfølgelig ikke å være klar til den tid, og var ikke på konserten før 18.30. Jeg fikk heller ikke se så mye av konserten da det var helt kaos når vi prøvde å gå inn i folkemengden. Det er veldig hyggelig at så mange kommer bort å ønsker å ta bilde med oss Bare litt vanskelig å være på konserten, haha!

Alt i alt så har disse dagene gått til å sove og ikke være på konserten som var den eneste grunnen til at jeg dro dit. Jeg hadde det likevel morsomt sammen med gjengen, og det har alt i alt vært noen veldig fine dager. Jeg må absolutt reise til Stavanger igjen for å utforske byen mer, da den ser utrolig vakker ut 🙂


Nå skal jeg begynne å redigere videobloggen til Morten og meg, så skal jeg prøve å få den ut i løpet av dagen. Om det ikke går legger jeg den ut i morgen. Ha en fin dag alle sammen 

9 kommentarer

9 thoughts on “DET ER NESTEN LITT FLAUT

  1. Håper du har hatt deg fint her i Stavanger! Så deg ikke på konserten igår 🙁 Ville ta bilde ❤❤

  2. Vet ikke hvorfor, men savner deg og Morten 😍Så det at det kommer en videoblogg passer egt perfekt ✨💯❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *