HVORDAN ER DET Å BO MED ANDREA?

Categories Personlig

Skal jeg være helt ærlig med dere, så er det faktisk helt grusomt å bo med Andrea. Hun er sjefete, rotete og kranglete. Haha, neida! Jeg har hatt to roomier før Andrea, og hun er helt klar den beste jeg har bodd med. Ikke for at de andre ikke var bra, men Andrea og jeg er mer like. 

Jeg er over gjennomsnittet opptatt av at det skal være ryddig, og heldigvis er Andrea en veldig ryddig person. Hun er også veldig flink med Celine, og hjelper meg alltid. Hun både passer, går turer og gir henne mat. Vi begge er også veldig glad i å ha besøk, men det kom vel kanskje ikke som et sjokk da det alltid er mennesker her? Noen ganger kan vi bli litt lei, men som oftest så synes vi begge det bare er utrolig hyggelig. Ikke nok med at vi har besøk all the time, så bor jo også Morten hos oss. Andrea tror jeg er det første mennesket jeg har møtt som ikke irriterer seg over gutter som er på besøk hver eneste dag. Hun er faktisk helt motsatt, da hun ber Morten sove over de dagene jeg ikke er hjemme. Noen som er redd for å sove alene? haha

Alt i alt så er det veldig bra å bo med Andrea. Jeg kommer til å bli utrolig lei meg om hun i nærmeste fremtid skal finne på å flytte ut. Så sær som jeg er kommer jeg nok til å flytte for meg selv da, for jeg kommer garantert ikke til å finne en ny roomie som er like bra som Andrea. Herregud så heldig jeg er som møtte Andrea i Mexico, det er jeg evig takknemlig for. Jeg har virkelig fått meg en venn for livet 🙂

7 kommentarer

7 thoughts on “HVORDAN ER DET Å BO MED ANDREA?

  1. Hei!
    Kunne du laget et innlegg med antrekk du ville gått med på festival? Gøy med inspirasjon! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *