HVA SKJEDDE ETTER AT JEG SJEKKET UT AV PARADISE HOTEL?

Categories Paradise Hotel


Her er utsikten fra en restaurant vi var å spiste på <3 

Jeg skal ikke legge skjul på at de 8 dagene jeg var utenfor hotellet var utrolig tøffe. Det skjer noe med deg når du er inne på hotellet i 9 uker sammen med 10 mennesker, hver eneste dag. Så skal du plutselig være helt alene, uten å vite noe som helst.

Jeg bodde først to dager i en veldig øde by som lå ca en halvtime fra Paradise Hotel. Her var det absolutt ingenting å gjøre utenom å ligge på stranden. Det var kanskje det verste stedet jeg kunne bli plassert på, for når jeg ikke har noe som helst å finne på begynner jeg alltid å tenke. Jeg tror jeg aldri har tenkt så mye som det jeg gjorde mens jeg var på utsiden. Det er helt merkelig, for du er i boblen uten å være i boblen. Jeg fikk etterhvert bytte til et bedre hotell, som lå i en by der jeg kunne finne på litt ting. Her var jeg så heldig å få meg en stalker, så crewet måtte flytte meg på nytt da han ble alt for intens. Han gikk etter meg overalt, oppsøkte meg, spurte etter meg på hotellet og vekte meg når jeg lå å sov på stranden. Han prøvde å massere meg flere ganger, selv om jeg takket nei. Veldig merkelig og ikke minst ubehagelig oppførsel. 


Å bytte hotell igjen var faktisk det beste som kunne skje meg på dette tidspunktet,  for der møtte jeg Aleks og Sophie. Jeg husker enda når jeg så de igjen og Aleks ropte ut ” DET ER SOFIE, JO” mens han løp mot meg. Hadde det ikke vært for disse to menneskene så hadde jeg nok krevd å bli sendt hjem, for jeg var så utrolig lei på slutten. Jeg holdt på å gå på veggen de dagene jeg var alene, for det var absolutt ingenting å gjøre. Jeg fikk ikke telefonen min heller, så det eneste jeg gjorde var å sove, tenke og sove. Det var også Aleks som fortalte meg mye av det som hadde skjedd inne på hotellet den uka jeg røk, så der har dere litt av grunnen til hvorfor jeg var gal når jeg sjekket inn igjen, haha. Jeg hadde også fått vite litt av hvert av Sophie, som dere så i den episoden der jeg snakket med Morten. Helt ærlig, så skulle jeg ønske at jeg aldri hadde fått vite noe som helst. Det var uansett jeg som var nysgjerrig, så jeg har vel bare meg selv å takke.

Etter noen dager sammen med Soph og Aleks måtte Aleks og jeg plutselig bytte hotell på nytt. Hvorfor vet vi ikke, men det var likevel godt med en forandring. Når du ikke har noe som helst å finne på blir hotellet du bor på plutselig veldig kjedelig. Vi hadde det faktisk utrolig morsomt sammen de dagene vi var alene. Vi dro på “romantisk” middag og var på diskoteket. Jeg har ikke vært på diskotek siden jeg var 12 år, så det var virkelig en opplevelse i seg selv.

Vi lå også våken hver eneste natt for å snakke om Morten og Martine. Det var utrolig godt å snakke med Aleks om dette, for vi var i nøyaktig samme situasjon. Han var den eneste som forsto meg, og motsatt. Vi var så spente på hva som kom til å skje når vi kom hjem, for ingen av oss visste om dette bare var bobla. Alt blir veldig forsterket der inne, og ingen av oss visste om vi kom til å takle presset med forhold når vi kom hjem. Det som er litt morsomt er at Aleks og Martine fant hverandre, og det gjorde Morten og jeg også. 

13 kommentarer

13 thoughts on “HVA SKJEDDE ETTER AT JEG SJEKKET UT AV PARADISE HOTEL?

  1. Morten fant jo også Rebekka og Isabell =D og Alex fant martine ganger 2. Lurer på hvordan det hadde blitt med kjærleiken om Rebekka og martine2 hadde blitt lenger på hotellet =D

  2. Men grunnen til at det ikke ble noe er vel fordi dere begynte å drive med en gang dere kom hjem? Eller?

  3. Anonym: Liker at du tar deg tid til å både jodle om meg OG skrive på bloggen baby <3 eller honey som du skrev sist 😉
    Jeg er lei av å snakke om PH, men jeg gir leserne mine svar på det de lurer på. Jeg er dessverre ingenting uten leserne mine, og da er det viktig å gi dem det de ønsker 😀

  4. Ehh jg har ikke ikke skrevet noe om deg på jodel? Har ikke jodel engang har bedre ting og gjøre enn og være på jodel

  5. Liker og høre om PH, både hva som skjedde inne på hotellet og på utsiden! Er jo ikke alt vi har fått med oss på TV, og da er det jo kjekt og høre om det på bloggen din! Regner også med at du får mye spørsmål om deg og Morten også, men jeg bare lurer på når du fant ut av at du var forelsket i han, og når ble dere sammen? ❤❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *