UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Hvor høy er du ? 
Veldig mange som spør dette spørsmålet av en eller annen merkelig grunn. Ser jeg veldig høy eller lav ut på TV? Jeg er iallfall 172 🙂

Hva skjer med stemmen din? Prøver du å etterligne Andrea?
Jeg prøver absolutt ikke å etterligne Andrea, men det er vel ingen hemmelighet at man tar etter de man er mye med. Jeg har ikke lagt merke til det selv, men det kan godt være at jeg snakker litt som henne. WIII JAAA, UNICORNS <3 <3 KLAPP KLAPP

Kan du skrive mer om hendelsen på Utøya?
Jeg tenkte faktisk å lage en videoblogg der jeg snakker om alt som skjedde. 

Kommer ikke du og Morten til Tønsberg snart?
Vi reiser faktisk til Tønsberg i morgen 🙂

Hvorfor er ikke du med Rebecca?
Jeg har fått utrolig mange spørsmål om akkurat dette. Det er ingen som spør hvorfor jeg ikke er med Teele eller Henote, det er kun Rebecca. Vet ikke hvor denne nysgjerrigheten kommer fra, haha. Det er ingen spesiell grunn til at jeg ikke henger med Rebecca. Det er noen man får bedre kontakt med enn andre, og sånn er det jo med oss alle. Jeg møter nesten ingen av de andre heller, da jeg er mye opptatt. Så det er ikke dårlig stemning mellom Rebecca og meg 🙂

Hvor er badedrakten fra? 
Den er fra Elsa Swimwear 🙂

Hvordan er forholdet ditt til Grunde i dag?
Jeg regner med at dere har sett at Grunde og jeg har hengt sammen etter PH, og det er ikke sånn at vi plutselig blir uvenner etter en episode på Paradise. Vi fikk snakket om det som skjedde i Mexico, og vi ordnet opp da. Grunde er ikke den jeg har mest kontakt med, men vi er venner 🙂 Alltid like hyggelig å være med Grunde. 

Er du og Morten kjærester?
Haha, jeg regner med at dette spørsmålet aldri kommer til å ta slutt før vi eventuelt forteller at vi er kjærester. Dere er veldig søte da ♥ Som jeg har nevnt tidligere så skal jeg gi dere mer informasjon om forholdet vårt når jeg føler for det. Vi har det veldig bra sammen, og det er det viktigste 🙂 Så er det jo dere som tror at Morten er flau over meg, det er jo veldig morsomt. Dere må huske at man er forskjellige, og viser følelser på forskjellige måter. Jeg er nok litt mer åpen enn Morten. Så har vi også en humor som kanskje er litt vanskelig å forstå seg på. Btw, så ser jeg det er mange som kommenterer at vi har gått ut i SE&HØR med at vi er kjærester. Dette stemmer ikke da vi aldri sa noe om det til SE&HØR, det var nok de som var veldig kreative med overskrift 🙂

Hvor den sorte jakken fra?
Den er fra Bikbok 🙂

17 kommentarer

17 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Dere er jo sammen😂 I den videoen du la ut sist av dere to på bloggen sa han jo “det er derfor jeg er sammen med deg”🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

  2. Jeg skal være hos kjæresten min i helga og han er fra Tønsberg, håper jeg ser dere i helga her! 🙂
    Du og Morten var mine PH favoritter <3

  3. Er det så vanskelig å si at dere er sammen? Skjønner meg ikke på folk som ikke skjønner det heller, dere har jo lagt ut bilde der det er ganske tydelig 😂

  4. Du røpa dæ vell ganske greit i siste videon ja 🙈 Hehe!
    Men kjempekoselig! Alltid heia på dæ og Morten! ❤️

  5. ): Er absolutt ikke vanskelig å si det. Vi har sagt at vi er mer enn bare venner, og det finnes da virkelig en mellomting mellom å ikke være sammen og være sammen. Vi er på det mellomstadiet 🙂 Jeg regner med at de fleste kysser, legger ut bilder sammen og henger mye sammen når man dater eller holder på. Vi er nok ikke alene der 😀

  6. Takk for alle svarene❤Elsket videoen til deg og Morten om dilemmaer! Når kommer spørsmålsrunden ut og kan du og Morten lage en video der han sminker deg?❤❤

  7. Dere burde gå innom Verftet på Kaldnes (ved siden av Støperiet). Rolig og stille der og god kaffe. De serverer tapas som er veldig god og billig!

  8. Det ser ut som du er redd for og si at dere er sammen men Morten sa at dere var sammen i den videon så jeg Kjønner ikke hvorfor du ikke Bare kan si st dere er sammen

  9. Kan jeg spør hvor mye du veier? Vi er like høye og aner faktisk ikke hva som er normalt å veie til den høyden, haha.. kjempe fin blogg foresten

  10. Så fine svar 🙂 dere er så herlige :). utøya var helt forferdelig, var jo 3 fra min by som omkom også, kjenner søsteren til en av dem og det gjør forsatt vondt, og var der ikke selv engang

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *