HVORDAN ER FORHOLDET MITT TIL MAMMA?

Categories Personlig

Den siste tiden har jeg fått spørsmål om hvordan forholdet mitt til mamma er, og om vi ikke har kontakt. Jeg kan faktisk forstå hvorfor dere spør, for hun nevnes aldri på bloggen. Sannheten er at jeg ikke har sett mamma siden jul, og det begynner virkelig å bli mange måneder siden. Mamma bor i Tromsø og jeg bor i Oslo, og det er den eneste grunnen til at vi enda ikke har møttes. Vi begge har hatt utrolig mye å gjøre siden jeg kom hjem, noe som har gjort at vi ikke har hatt tid til å reise.

Så til alle dere som lurer, vi har et utrolig bra forhold. Jeg snakker med mamma nesten hver eneste dag på telefonen, ofte flere ganger om dagen. Etter alt som har skjedd i livet mitt ville jeg aldri vært her jeg er i dag uten henne. Hun har vært verdens beste mor og ikke minst støttet meg gjennom alt. Mamma kommer til Tønsberg i dag, men da er jeg selvfølgelig ikke hjemme. Jeg skal rett til Tønsberg med engang jeg kommer hjem, og da skal jeg endelig få møte mamma igjen ♥

Dette er en av få bilder jeg har sammen med mamma. Denne nydelige damen hater å bli tatt bilde av, og klager på absolutt alle bildene hun er med på. Derfor ender det opp med bilder som er 4, nesten 5 år gammelt. Jeg skal prøve å få med mamma på flere bilder når jeg reiser hjem til Tønsberg, så kanskje dere også kan bli litt bedre kjent med henne 🙂

21 kommentarer

21 thoughts on “HVORDAN ER FORHOLDET MITT TIL MAMMA?

  1. Hun så kjempe herlig ut, og for et herlig og lykkelig smil! Kos deg masse videre i sommer skjønneste Sofie! 🙂

  2. Har du og rebbeca krangla om Morten fordi henote skrev på bloggen at det var noen av deltagerne som hadde krangla om sammen gutt

  3. Ble kjempe glad nå! Et godt forhold mellom mor og datter er viktig❤️ Synes folk som i dag ikke har en mor, er utrolig sterke 💙

  4. Du skrev at du skulle i konfirmasjon til broren din da du kom hjem fra Roma. Er det faren din sin gutt med en annen dame? Du har også skrevet at faren din døde for 4 år siden. Sikkert sårt for deg å svare på hva han døde av. Men var det sykdom eller døde han i en ulykke?

  5. ååå moren din ser seriøst ut som en utrolig herlig dame!! dere får kose dere masse sammen når dere møtes igjen<3

  6. Anonym: Det er med en annen dame ja 🙂 Hva som skjedde velger jeg å holde privat da det er flere involverte i denne saken. Er kanskje ikke alle i familien som synes det er like gøy at jeg deler alt på bloggen 🙂

  7. Hva er forholdet ditt til Rebecca etter At dere kom hjem og hun fikk vite st du også hadde begynt og holde på med morten?

  8. Mamma er på akkurat samme måten! Så har veldig få bilder sammen med hun, noe som er Kjedlig. Vil jo ha minner med henne også! Om mammaen din leser denne kommentaren så skal hun vite at hun er veldig vakker og har ingen grunn til å vri seg unna bilder <3

  9. Når du skal hjem til Tønsberg, hvor bor du da? I og med at moren din bor i Tromsø 🙂
    Vakre damer begge to <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *