STRESS, STRESS, STRESS.

Categories Reise

Det er lenge siden jeg har hatt en så stressende dag som i går. Jeg hadde mildt sagt tusen ting jeg måtte få unnagjort før vi dro til Bodø, noe som gikk utover nattesøvnen min. Jeg hadde avtaler jeg måtte få i boks, mail og innlegg skulle skrives, videoblogg skulle spilles inn og redigeres og jeg skulle pakke. Jeg vet ikke helt når jeg la meg i natt, men jeg kan virkelig kjenne at jeg ikke har sovet noe særlig. Jeg er helt avhengig av å søvn for å fungere, så dette tror jeg virkelig kan bli en tung dag. Det var mildt sagt en grusom natt i går. Dere vet når man egentlig ikke klarer å holde øynene åpen, men må likevel? Sånn hadde jeg det i sikkert 3 timer 🙁 buhu, stakkars meg. 

Nå burde jeg egentlig komme meg på trening, men det rekker jeg dessverre ikke. Nå som jeg endelig har kommet i rutiner igjen er det kjipt å ikke få trene, den følelsen er det lenge siden jeg har hatt. Det er egentlig litt deilig å kjenne på den igjen, for de siste månedene har jeg vært lykkelig over å ikke trene. Nå må jeg virkelig hive meg rundt. Vi snakkes i Bodø ♥

9 kommentarer

9 thoughts on “STRESS, STRESS, STRESS.

  1. Tonje mener: Hvorfor blir ikke du sett like mye på Paradise Kollektive som de andre? Vi ser deg nesten ikke❤️

  2. Du får ha god tur te Bodø, og kos deg kjempe masse 😊 du må seifra her på bloggen om dokker finnut at dokker fær en tur te Lofoten også 😀

  3. Jeg lurer på det samme ang paradise kollektivet. Det er flere anledninger at alle er sammen unntatt deg tilstede🤔 Feks når luksusfellen mannen var der…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *