UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt er faktisk vanskelig. Jeg har hatt en veldig fin uke, så det er utrolig mange punkter jeg kunne skrevet her. Reisen til Stavanger, Tønsberg, alle fine kommentarene jeg får, osv. Livet mitt er så utrolig bra for tiden, noe jeg setter stor pris på. Jeg har millioner av grunner til å smile. 

UKENS OPPTUR
Ukens opptur var å reise hjem til Tønsberg å møte gamle bekjente igjen, og ikke minst være sammen med Julie. Jeg gleder meg til juli da alle begynner å kommer hjem, og vi skal samles på Slottsfjell. Jeg får virkelig ikke sagt det nok, Tønsberg er så fantastisk om sommeren. Kom kom kom ♥

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur var helt klart det at jeg ikke fikk sett konserten til Justin. Det var rett og slett umulig å komme seg gjennom folkemengden. Vi måtte faktisk ha vakt, noe jeg aaaldri har opplevd før. Jeg ble derfor værende inne i glasshuset Betsson hadde ved siden av konserten. 
Jeg setter veldig pris på alle dere som kommer bort for å ta bilde og snakke med oss, så ikke misforstå meg her. Det er ikke ment slemt i det hele tatt 🙂 Det kommer uansett flere muligheter 😀

UKENS TV-SERIE
ORANGE IS THE NEW BLACK ER ENDELIG PÅ NETFLIX IGJEN ♥♥ Det skal mye til at jeg får dilla på en serie, men denne er jo så bra. 

UKENS SANG
Camila Cabello – Crying in the club. Jeg likte den ikke de første gangene jeg hørte den, men nå er den utrolig bra. Helt klar en favoritt. 

UKENS CRAVINGS
Skulle nesten trodd jeg var gravid, for jeg har hatt unormalt cravings på mango de siste ukene. Jeg skrev mango forrige uke også, og jeg skriver det igjen. Jeg spiser mango nesten hver eneste dag, gjerne flere ganger om dagen. Ps.. Jeg er ikke gravid, så slipper dere å spekulere 🙂

UKENS TANKE
Jeg tenker stadig på hva jeg kan skrive om for å gjøre denne bloggen bedre. Jeg vet ikke om det er noe dere savner? Eller noe dere ønsker at jeg skulle skrevet mer om ? Det er selvfølgelig min blogg, og jeg kommer til å skrive om de tingene som interesserer meg. Likevel er det viktig å ta vare på leserne sine, så dere må veldig gjerne komme med innspill 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå sitter jeg på flyet på vei til Bodø. Vi klarte selvfølgelig å forsove oss i dag, noe som gjorde at vi fikk veldig dårlig tid. Derfor må jeg prioritere å blogge istedenfor å sove som jeg har veldig lyst til nå. Jeg har uansett bare klart å sove en gang på fly, så jeg hadde mest sannsynlig ikke fått til å sove uansett. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
MIN FØRSTE GANG
JEG BLE SYK AV Å DRIVE MED FITNESS
HVA SKJEDDE ETTER AT JEG SJEKKET UT AV PARADISE HOTEL?

16 kommentarer

16 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Hehe….nå kommer et hvorfor spørsmål: Hvorfor var du ikke der da Hallgeir var i kollektivet?

  2. Kjempe bra blogg du har. Elsker og lese denne bloggen 🙂
    Du snakka om serie på Netflix om du ikke har sett the 100 anbefaler jeg den på det sterkeste 😊 Kanon bra. Ha ett fint opphold i Bodø 😊

  3. Kan du skrive et innlegg om forholdet til deg og Rebecca i dag? Trodde egentlig at det var hun og Morten som kom til å bli sammen, og jeg hadde inntrykk av at de likte hverandre (men det kan jo selvfølgelig bare være klippingen til Paradise produsentene), men jeg lurer på om det har ført til dårlig stemning mellom dere?
    Digger bloggen din mer og mer for hver dag som går, og det å lese den er definitivt blant høydepunktene i løpet av mine dager, så det tror jeg du har full kontroll på! Jeg liker veldig godt at du skriver om dine opplevelser- både på godt og vondt da jeg ofte merker at jeg kan relatere til deg. Da føler jeg meg ikke så alene som jeg av og til gjør 🙂

  4. Håper ikke du er en av personen Martine beskrev i innlegget fordi det er hjerteløst.. har en følelse av at det var det, pga på mystorien din skrev du gratulerer Kevin osv

  5. Kan du lage et respons innlegg på det site blogginnlegget til Martine. Vet det var rettet mot deg og Andrea

  6. Anonym: Vet veldig mye du 🙂 Hva andre velger å dele på bloggene sine får være opp til de. Jeg synes alt er veldig privat, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor mye av dette skal utleveres til offentligheten. Alle skal få lov til å skrive akkurat det de vil, jeg orker bare ikke å slenge meg på bølgen 😀

  7. var i tbg i september, og jeg savner stedet så sinnsykt mye!! var så utrolig fint der, selv om det var overskyet og regn hahah, klarer ikke se for meg engang hvor vakkert det er der om sommeren! hadde jeg ikke vært blakk, og “venneløs” hadde jeg tatt meg en tur dit så fort som mulig

  8. Kan ikke du lage noen sminkevideoer?:) Og ellers produkt-tips (hva du faktisk bruker, ikke reklame) <3
    Og legge ut noen enkle oppskrifter?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *