HVORDAN ENDTE VI OPP I NARVIK?

Categories Reise

For rundt 2,5 timer siden skulle vi landet i Bodø, men akkurat nå befinner vi oss i Narvik. Det var så mye tåke i Bodø at vi ikke fikk til å lande etter 3 forsøk. Jeg har aldri opplevd at et fly ikke kan lande før, så jeg ble selvfølgelig kjempe redd. Jeg vet dette er helt normalt, men det er vanskelig å si til en person med flyskrekk, haha. Flyet fra Bodø er nå på vei til Oslo, mens Morten og jeg sitter igjen her i Narvik.

Bagasjen vår er også på vei da vi ikke fikk hentet den av flyet, på grunn av at det skulle returnere til Oslo. Det siste jeg orket nå var å dra hele veien tilbake til Oslo, for å så dra tilbake til Bodø. Det vil ta like lang tid å kjøre bil, så vi har derfor bestemt oss for å gjøre dette nå. Det tar rundt 5 timer med bil og vi må også ta ferge, haha. Denne turen ble ikke helt som planlagt, men vi må bare gjøre det beste ut av det. 

30 kommentarer

30 thoughts on “HVORDAN ENDTE VI OPP I NARVIK?

  1. Hehe må le..😂
    Kjenner meg igjen å bli forvirret/fortapt i Nord Norge .
    Skulle til Harstad da jeg gikk der på skole .. havnet først i Bardufoss , så ned til Mosjøen føre jeg omsider kom meg til Harstad ..ca 30 timer etter skjema , men gud så morsom opplevelse vi lo godt av i ettertid .
    God tur til flotte Bodø …Når du omsider kommer deg dit .
    Nyt oppholdet i det flotte landet vårt.
    Klem <3

  2. Lol feil å bli starstruck når dere er så og si ved hjemstedet mitt (ballangen)? Kjipt at dere ikke fikk landa i bodø, men jeg synes selv kjøreturen nedover fra ferga er veldig fin, så dere får kose dere:)

  3. Dere er ikke i Narvik men i Evenskjer altså i Harstad siden jeg bor i Harstad som e sånn cirka 35 min unna

  4. Hvorfor var du så bedriten mot Martine etter at hun vant? På det hotellet etterpå.. Virkelig en dårlig taper du er a !!! Du sa selv at du ikke ønsket at Kevin skulle vinne. Så jævlig dobbelmoralsk er du!

  5. Altså det er jo ikke feil å havne i Narvik i dag 😊 Været er supert!😊 skulle ønske jeg fikk møtt dere ass! Kunne lekt guide i Narvik og omegn og vist dere masse ydilliske plasser som Håkvikdalen (fjellet den sovende dronning er eksempelsvis ett vakkert skue), Skjomen Ol 😊
    Ha en riktig fin kjøretur og kos dere i finværet vi har 💜☀️

  6. Hei!
    Nå har jeg lest innleggene til andrea, Henriette og Martine om hva som egentlig foregikk “bak lukkede dører” etter innspilling, og syns det er veldig trist. Hva mener du oppi alt dette? Hadde likt å få ditt synspunkt på det. Tror de fleste lurer på hva du tenker.
    Ellers vil jeg si at jeg unner deg alt godt, og kos dere i nord!

  7. uff, stakkars deg!!
    Jeg blir utrolig fort bilsyk, så jeg blir kvalm bare av å lese dette, haha 🙂
    Lykke til<3

  8. Elisabeth: Jeg tar helt avstand. Jeg synes ikke man skal dele privat drama uansett om det er PH, venner eller familie. Alle har jo sine problemer uansett om det er PH eller ikke. Jeg synes det skal være mellom de det handler om. Jeg orker ikke å blande meg inn i dette, så får de som skriver innlegg stå for det selv. Så lenge man snakker om ting som omhandler seg selv ( som Martine Lunde) så synes jeg det er greit. Synes bare ikke man skal dra opp drama man ikke er en del av engang. Derfor jeg trekker meg helt ut 🙂

  9. Hei Sofie å Morten 🙂
    Så synd dere ikke fikk landa i Bodø i dag.
    Men det er kjekt med bil å, så får dere jo sett litt av landet 🙂
    Hva skal dere gjøre i Bodø? 🙂
    Klem fra Camilla 🙂

  10. åååh! Kos dere på veien da. Foresten, du vet den greia med at du hele tiden tenker du har en buse i nesa? Samme!! Hahah life struggle as. 😉

  11. Vi har hatt et nydelig vær i Bodø frem til idag, så dere hadde litt uflaks der gitt 🙂 Håper dere får noen fine dager i Bodø, selv om været er litt grått.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *