FORTJENER JEG IKKE EN PLASS PÅ TOPPLISTEN?

Categories Ikke kategorisert

Det er på dager som dette jeg setter ekstra stor pris på jobben min. Jeg kan sitte i baksetet i en bil mens jeg ser på en nydelig utsikt, Nord- Norge er vakkert. Akkurat dette kan jeg nyte samtidig som jeg skriver innlegg til dere. Jeg kan faktisk jobbe uansett hvor jeg befinner meg. Jeg er så heldig. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor takknemlig jeg er. 

Uansett hvor takknemlig jeg måtte være, så leser jeg støtt og stadig kommentarer om at jeg ikke fortjener min plass på topplista. Det har også vært oppfordringer til å ikke lese bloggen min og innlegg der enkelte ber alle som leser dette om å slutte å trykke seg inn bloggen min. Jeg er først å fremst veldig spent på å høre hvorfor jeg ikke fortjener en plass på topplisten? Jeg er så utrolig lei av å høre at jeg ikke jobbet med opp selv, men at det var Paradise som gjorde at jeg fikk denne plassen. 

Ja, jeg hadde aldri vært her jeg er i dag uten Paradise. Paradise er en stor del av dette, men det hjelper faktisk ikke bare å ha vært med på Paradise. Det er ingen selvfølge å havne på toppen kun for at jeg har vært med på et TV-program. Jeg jobber faktisk utrolig hardt for å få til denne bloggen. Jeg legger meg sent, står opp tidlig, leter etter ideer, åpner meg for dere og prøver så godt jeg bare kan å gjøre denne bloggen så bra som overhodet mulig. Jeg tror ikke dere kan tenke dere til hvor mange timer jeg bruker på denne bloggen, dere ville nok fått sjokk.

Burde vi heller ikke være glad for nye mennesker på topplisten? De som ligger der har vært der i mange år, og det er på en måte aldri noe nytt. De ligger der av en grunn, nettopp for at de er flinke og gjør en god jobb. Jeg personlig liker forandring, og jeg synes alltid det er like gøy når jeg ser nye navn på topplisten. Jeg har lest mange Paradise blogger, og aldri har jeg tenkt at de ikke fortjener det. Alle ligger på topplisten av en grunn, og det er rett og slett for at man gjør noe riktig. Jeg er utrolig stolt over hva jeg har fått til, og jeg vil fortsette å jobbe for å holde meg her jeg er i dag. Motstand gir meg bare enda mer motivasjon, så tusen takk til alle dere 😀 Ikke minst, tusen takk til alle dere som trykker dere inn hver eneste dag. Dere som legger igjen fine kommentarer, og dere som gjør dette mulig for meg. Dere er best ♥

92 kommentarer

92 thoughts on “FORTJENER JEG IKKE EN PLASS PÅ TOPPLISTEN?

  1. Hvorfor ser vi deg ikke så mye på paradise kollektivet?
    Hvor er du?
    Jeg vil se deg mer på tven❤️

  2. Du fortjener så sykt og være på topplisten. Jeg leser mange forskjellige bloggere, men din er absolutt den beste og som jeg må gå innpå flere ganger for dagen! Så ikke hør på de menneskene som sier at du ikke fortjener å ligge på topplisten. For det gjør du<3

  3. Hei Sofie!
    Jeg pleier aldri lese blogger, men må si at jeg er en fast leser hos deg. Du skriver mye bra og interessant. I tillegg virker du som en god og ærlig person som ønsker alle godt. Ønsker deg masse lykke til videre! 😊❤️

  4. Du fortjener plassen på topplista mer enn noen andre. Er egt litt lei meg for at ikke jeg fant frem til bloggen din tidligere for jeg elsker den virkelig!!😍 Håper dette er noe du kommer til å holde på med lenge fremover og at du oppi alt stresset med den også finner glede!!❤

  5. Alle “nye” bloggerer, får alltid den kommentaren av idiotiske mennesker. Som ikke har noe annet å gjøre. Du er heldig som er på topplisten. Så vær fornøyd med det frøken:) Jeg like å lese bloggen din. Fortsett med å vær på topplisten👍🏻 Kos dere masse i nord. Heilt fantastisk plass😍

  6. Men har du vurdert å investere i et litt bedre kamera:D? Det er jo som du sier jobben din, og ikke vondt ment men bildene din er jo ikke av TOPP kvalitet – selvom de funker fint:-) Tror det kunne gjort bloggen enda bedre!

  7. Fortjener å være på toppen 😀 for du veldig bra blogg og mye Bra innlegg:)
    Kose deg på tur:)

  8. Du fortjener absolutt å være på topplista💘💘 Hvis bloggen din ikke hadde vært bra, hadde ikke så mange lest den og det burde jo alle skjønne!! Og dere som sier sånn, derd trenger ikke si alt dere mener hvis det ikke er snilt!

  9. Kjenner ingen av dere fra året sesong fra paradise hotel, men hvordan ser du på deg selv som person? Virker som du skal prøve å framstå som et veldig omsorgsfullt menneske, men hvordan er du egentlig?

  10. Sofie. Stå på. Du er kjempeflink og fortjener dette fullt ut. Lykke til. Dere er kjempesøte begge to:) Som vanlig er det mange som er misunnelige, som er “stinne av selvtillit” når de sitter bak skjermen. Men de vokser opp og det blir folk av dem og (de fleste av dem), de må bare bruke litt lenger tid, og møte veggen noen ganger først. Noen av dem blir det ikke folk av, de ender opp gjerne med en “blogg” hos politiet i stedet, altså et flott rulleblad. De ender gjerne også som uføre eller går på arbeidsavklaringspenger, og de er gjerne også godt kjent i psykiatrien. Men heldigvis, håper og tror jeg at flertallet av de relativt mange som kaster av seg dårlige kommentarer på blogger (ikke bare din), lærer seg at dette ikke går i lengden. De prøver gjerne å trekke andre ned for å føle seg bedre.
    Sofie. Du har en fin blogg. Og alle som er på topplisten, fortjener å være der. Man må komme med ideer som du sier, man må gjerne by på seg selv og si ting man ellers ikke ville delt med offentligheten. Jeg syns også det er bra at du ikke gjør hva som helst for å få klikk. Jeg vil ikke kritisere noen, men det er vel en hvis mamma der ute som stort sett alltid har overskrifter uten sammenheng med innholdet for å “lure” leserne inn for å tjene penger. Mange kaller henne “klikk-hore” har jeg fortstått. Absolutt ikke greit å lure leserne på den måten den mammaen driver med, men alle, inkludert henne, du og alle andre bloggere, fortjener å bli behandlet med respekt. Det er bare å slutte å lese bloggen, heller enn å skrive dårlige kommentarer.
    Syns du gjør en veldig fin jobb med bloggen. Og igjen. Lykke til med kjærligheten og fremtiden. Alt kommer til å gå bra.
    Til alle dere andre. Tenk dere om et par ganger før dere trykker “send”. Er det virkelig nødvendig? Føler dere dere bedre etter å ha sendt? Hva tror dere mennesket på andre siden som utleverer seg vil føle når hun leser dette? Vil hun/han føle seg bedre? Hvis hun/han ikke vil føle seg bedre, er dette bra eller mindre bra? Det er viktig med en sunn debatt, men det er samtidig viktig å reflektere over hva man uttrykker slik at man unngår å såre andre mennesker. Dette er hverken bloggeren, den som skriver kommentaren, eller jeg som leser tjent ved. Ingen ønsker å bli behandlet slik. Og dens som skriver dette, har det ofte heller ikke bra med seg selv.
    Ha en fin dag alle sammen. Og hei, Sofie har lenge vært på toppen, sammen med Martine, Andrea, Sophie Elise, mammaen og flere andre. Alle fortjener å være der:-) Med en gang de ikke fortjener å være der lenger, ja da forsvinner de faktisk fra listen. Enkelt og greit. Dere skal ikke undervurdere leserne. Leserne leser de bloggerne som er best.
    Skrive heller snille kommentarer til hverandre. Bygg hverandre opp. Det er mye mer positivt:)
    Ble en lenger kommentar enn planlagt det her:)
    Hilsen
    Medisinstudent som har vært i kontakt med flere innen emnet og som kjenner godt til problemstillingen.

  11. Jeg syns så absolutt at du fortjener å være på topplista♥️Det er veldig mange som har blogg etter paradise, men ikke like mange som kommer på topplista og ikke minst holder seg der! Jeg elsker bloggen din og vloggene dine, du burde være stolt for du gjør en utrolig bra jobb! Hvis ikke så hadde ikke jeg klikket meg inn her hver dag, så bare fortsett med det du gjør!

  12. Det bunner bare i misunnelse og onskap.
    Bare vær den du er Sofie, du er ei herlig jente 💕👌
    Håper Nord Norge ferien blir super ☀️👍

  13. Greia med og oppføre seg sånn mot Martine egentlig? At du og Andrea er sjalu på Martine forstår jeg godt for å si det sånn mtp hvor pen og god hun er men og danne klikker og oppføre seg som om mann gikk enda gikk på ungdomskolen blir for domt.
    Ja, Martine vant Paradise hotel og fortjente det like mye som noen andre. Ja, hun slapp kula og valgte og dele med de (2) hun var mest glad i. Ja, hun ser 16x pener ut en derre men og holde på sånn forde blir for lattis. Vær snille mot hverandre isteden for sjalu.

  14. ekstremt mange som oppfattet deg og Andre som mobbere siden dag 1 på Paradise hotel så ikke akkurat noe sjokk om dere to står bak eller hvertfall er noen av dem som har holdt på sånn mot Martine. Voks opp dere begrunner jo selv så flott at det er tross alt et spill men da må dere ikke glemme at det faktisk er det også, selv også når det ikke går deres vei!

  15. Har et spm ang. Innlegget Lunde skrev om at nesten ingen pratet med henne og at hun følte seg skuffet/såret på finalefesten når flere skrek “kevin, kevin” og tok bilde av han på snap der man bare gratulerte han. Hvorfor gjorde du det? Hva var hensikten liksom? Så selv at du skrev på snap “GRATULERER KEVIN!!❤❤❤” og at det heller var du som skulle stå med han i finalen. Skjønner bare ikke greia, hvorfor være ufin mot et menneske man tydelig misunner? Hun vant, hun stod med kevin, hun slapp kula, hun fikk pengene og både hun OG kevin vant.

  16. Skjønner ikke hvorfor du ikke skulle fortjene en plass på topplisten! Man kommer jo ikke dit bare fordi man har vært på TV…. du jobbet jo for å gjøre den bra.
    Stå på !

  17. Synes det er latterlig at folk oppfordrer på sosiale medier til å slutte å lese bloggen din men jeg må nok si meg enig i at det er mye mer imponerende med de bloggerne som faktisk ikke har vært med på noen TV programmer men startet opp i det små og til slutt fått mange lojale lesere fordi de har spennende og interessante blogger som gir de lyst til å lese bloggen i lang tid. Tror du er enig i at det utvilsomt er lettere å starte å blogge om din egen tilværelse i paradise som så mange følger med på og derfor får mange som blir nysgjerrig til å lese om hva du skriver enn en person som ikke er med i noe program men kun kan skrive om sitt eget liv. Uansett ønsker deg lykke til videre Sofie. Dersom du er en flink blogger så beholder du leserne dine imotsetning til de fleste andre som mister mange lesere etter paradise livet

  18. Stå på!! Du fortjener virkelig en plass på topplisten. Du svarer på kommentarene dine i kommentarfeltet. Du lager så og si alle ønske-innlegg. Du lytter til leserne dine 🙂 sånt man setter pris på hos en blogger. På samme måte som alle andre er man nødt til p jobbe hardt for å holde seg på toppen. Det er langt i fra alle PH-deltakerne som er på toppen. Vær stolt av hva du har fått til! Heier på deg, stor klem!

  19. Du fortjener det så absolutt! =) Jeg er inne på bloggen din å leser hver gang du legger ut noe nytt =) Du er bare en utrolig bra som person (ut i fra det jeg leser i bloggen din) og du har en veldig ærlig og fin blogg =) Stå på videre! =)

  20. Jeg synes du gjør en fantastisk jobb med denne bloggen. Har aldri før funnet en blogg som er like interessant å lese som din.

  21. Synes du fortjener den! Lett å komme på topplista pga paradise hotel men du må jobbe for å holde deg der! Det klarer du! <3

  22. du fortjener virkelig en plass på topplista!! elsker bloggen din <3 bare lurer men hvorfor er du ikke alltid med på tingene i kollektivet? 🙁

  23. Jeg synes absolutt du fortjener det 🙂 Du har en bra og ærlig blogg, uten clickbait! Paradise fikk deg kanskje på topplisten, men for å holde seg der må man ha noe bra å levere 🙂

  24. Hei Sofie!
    Jeg er en godt voksen dame, og jeg pleier aldri kommentere på noen av de bloggene jeg leser, men nå måtte jeg bare. Du fortjener så visst å ligge på toppen. Du er flink til å oppdatere og ikke minst flink til å ordlegge deg. Syns du gjør en god jobb, og fortsett med å være sikker på deg selv og at du gjør en god jobb.La det prelle av som vann på gåsa. You go girl!

  25. Hvorfor mener du selv at du fortjener en plass på topplisten? Jeg tror at veldig mange finner deg interessant fordi du fremstår så sinnsykt manipulerende, narsissistisk og egoistisk på Paradise. Misforstå meg rett. Når jeg skriver manipulerende, narsissistisk og egoistisk, så tror jeg at du i virkeligheten er det. Du kan skrive hva du vil på denne bloggen. At alt er fremstilt annerledes på TV. At du blir framstilt feil. Men come on. Ingen kjøper det. Ditt sanne jeg kommer virkelig fram i fylla. Dine følelser for Morten. Og ditt behov for å kontrollere alt. Tror du at en fremtidig arbeidsgiver vil sette pris på dine egenskaper og personlighetsstrekk? Tror du virkelig det? Guess again. Og, en ting til. Hvis du vil beholde plassen på topplista:
    1. Fortsett med klikkhore-opplegget (tydelig kopi av sraad)
    2. Ansett en som kan rettskrive deg. “Først å fremst”. Hallo. Trenger man å si noe mer? Der ser du. “Å” skal foran noe i presens. Kanskje det hadde vært forfriskende med et norskkurs for barneskole-elever?
    3. Forholdet til deg og Morten. Ja, Morten framstår som en arrogant, selvsentrert person. Men du slår virkelig han. Veldig interessant.
    Ellers håper jeg alt står bra til. Du utgjør en spennende karakter, Keep up the good work. Lots of love

  26. Grunnen til at disse jentene skriver innlegg om drama mellom deltakerne, er jo for å oppnå klikk. Det å slenge en venn under bussen på den måten for egen vinning, syntes jeg er skikkelig kynisk.

  27. Du er den som fortjener det best!
    1) Du har blogget siden du var 13( passion)
    2) Du er utrolig flink
    3) Du er et godt forbildet
    4) Du har blitt fremstilt som en “mobber” på TV, fått mye unødvendig hat, men takla det på en utrolig bra måte! 💙

  28. Du virker ikke så veldig reflektert. Egentlig veldig lite, det irriterer meg. Og man finner fort ut om du er på topplisten på grunn av ph, for da er du glemt om et år. Jeg er redd det skjer da

  29. Bloggen din er vel ikke direkte dårlig, men jeg synes absolutt du har endel å forbedre, og da særlig med språket ditt. Du har et noe begrenset ordforråd, og ganske “enkel” setningsoppbygging, noe som gjør at det blir lite utfyllende og til tider gjentakende. Hvis man søker på ordet “virkelig” på din blogg, får man opp mot 40 resultat. Og “utrolig” fikk jeg opp 79 treff på! Gjorde det samme på flere andre toppblogger, der var resultatene varierende fra 3-20 treff. Tenk på det, du.
    Du må tørre å følge din egen vei og være annerledes. For akkurat nå virker det som om du “gjør det alle andre gjør”, og det er nesten ingenting som gjør at bloggen din skiller seg ut. Og jeg tror det er derfor det er lett å stemple deg som en paradise-blogger.
    Jeg prøver ikke å være slem, men jeg har sluttet å besøke bloggen din fordi jeg synes den ble kjedelig å lese. Og det er absolutt ikke det jeg vil. Jeg har så lyst til å følge deg videre, Sofie! Jeg vet du kan, for du er en fantastisk jente. Lykke til videre!

  30. Hva var greia med mystoryen din på finalefesten egntlig? Er du virkelig så umoden? makkan til oppførsel ass

  31. Anonym: Bare sånn at du vet det så ser jeg IP-adresse. Så hvorfor du tar deg tid til å skrive 3 ganske like kommentarer på under et døgn kan jeg ikke forstå. Det som er morsomt er at ingen reagerte på den snapen når jeg la den ut, men nå er den plutselig så grusom. Jeg sto med Kevin, og tok derfor et bilde av han. Hadde jeg stått ved siden av Martine hadde jeg gjort akkurat det samme. Martine og jeg er venner, så jeg anbefaler deg å vite fakta før du beskylder noen. Lykke til 😀

  32. Alex: Det er jeg heelt enig i 🙂 Det er mye mer imponerende så absolutt. Synes likevel at så lenge du har kommet deg på topplisten og klarer å holde deg der så synes jeg at man fortjener det 🙂

  33. Ida: Hahah herregud. Jeg tok den snapen for at jeg sto ved siden av Kevin. Hadde jeg stått ved siden av Lunde hadde jeg gjort nøyaktig det samme. Det var INGEN som reagerte da den snapen ble lagt ut, og nå er det plutselig så big deal. Jeg gratulere Lunde når jeg møtte henne senere. Dere må slutte å ta konklusjoner før dere vet sannheten 🙂

  34. Eva Holm: Tusen takk for en veldig fin kommentar <3 Jeg er så enig i veldig mye av det du skriver, og jeg skjønte etterhvert selv hvilke mennesker som står bak sånne kommentarer 🙂

    <3 <3

  35. Jeg har sendt deg en litt privat dm på Instagram og lurte på om du hadde sett den. Skriver hva jeg heter i e-posten.

  36. Syns nå bloggen din er helt grei å lese, jeg. Det er begrenset hva man kan oppnå i form av innlegg og slikt. Er jo ikke slik at man opplever noe nytt hver eneste dag, og om man gjør det er det jo ikke nødvendigvis spennende. Utover det er det en liten ting jeg reagerer på, og det er responsen til alle som skriver hatinnlegg. Jo’a, det er sikkert deilig å få ut litt frustrasjon eller være litt sassy, men det tjener jo ikke noe godt formål? Du gir dem jo akkurat det de vil ha, en respons. Så mitt tips til å beholde lesere er å prøve å kun fokusere på de positive/konstruktive kommentarene, heller enn alle som er tastaturtøffe. 🙂 xoxo

  37. Anna: Jaa, det er veldig sant. Vet ikke med de andre, men jeg har dessverre ikke et så interessant liv, haha!
    Jeg skjønner hva du mener, veldig godt. Det er likevel noen situasjoner der jeg føler for å forklare meg, og da velger å jeg å gjøre det.

  38. føler noen av de andre deltagerne liker å hinte til drama (som ikke eksisterer) for å være på topp!
    Sofie ståååå pååå!

  39. Jeg synes du burde være på topplisten siden du er mitt forbilde og du skriver ikke noe vondt om andre på din blogg og du tenker på alle menneskene rundt deg og det tror jeg alle setter stor pris på❤Du er beste Sofie😊

  40. Jeg synes du burde være på topplisten definitivt❤️ Du gjør ingenting galt og æ har heia på dæ hele paradise oppholdet og fulgt bloggen din hele tiden og andre er bare misunnelig så ik tenk så mye på d, du setter andre foran deg selv og det trur æ folk setter pris på❤️ Bare fortsett m det du gjør😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *