VIDEOBLOGG – SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

Categories Videoblogg

Etter mye om og men har jeg endelig fått ut videobloggen. Jeg brukte rundt 6 timer på å spille inn, redigere og få lagret den på macen. Jeg var nære på å gi opp noen minutter helt til Morten kom å reddet meg, så dere kan takke han for at den endelig er ute, haha. Jeg håper dere fikk svar på det dere lurte på ♥ så må dere gjerne komme med forslag til fremtidige videoblogger. 

PS, jeg har valgt å ikke delta i dette Paradise dramaet som pågår nå. Jeg synes vi burde være voksne nok til å ta det opp med hverandre om det er noe som plager oss, og ikke dele det med offentligheten. Jeg synes det er synd at noen velger å tråkke ned andre for å få flere klikk på bloggen sin. Jeg kunne sagt mitt jeg også, men jeg ønsker ikke å henge ut andre på denne bloggen. Det dere også må huske er at det er ALLTID, og da mener jeg ALLTID to sider av en sak. Takk for meg!

130 kommentarer

130 thoughts on “VIDEOBLOGG – SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN

  1. Du syns dere skal være voksne nok til å holde dramaet privat, men ikke voksne nok til å behandle hverandre bra?

  2. synes det er frekt av andre å gjøre det! spesielt nå!! herregud det er jo en stund siden det var finale! Du takler det supert, og ikke heng deg opp i det!

  3. Ellen: Som jeg sier, det er alltid to sider av en sak. Jeg tror ingen som har vært med i år kan si at de har helt ren samvittighet, og skulle virkelig alle begynt å brette ut om alt som har skjedd så hadde dere hatt noe å ta på alle av oss. INGEN av oss er perfekte, noen velger å dele og andre ikke 🙂

  4. Jeg tror helt ærlig jeg ville luftet mine tanker, om jeg var deg. Dette blir det mye hat av, og det er som du sier, to sider av en sak. Er bare vanskelig å se begge, når den ene er helt stille?

  5. Syns det er feil og bruke argumentene “alle gjør feil, ingen er perfekte og at det er to sider av en sak” til alt, hvertfall når dere har mobbet en annen person. Når Soph velger å sende seg selv hjem fordi dere oppførerer dere dårlig og til å med har blidt snakket til av redaksjonen, mener jeg personlig at det går for langt. Spesielt når dere fremstiller dere selv helt motsatt. I tillegg reagerer jeg på at dere blir sure på andre for ulike ting som dere gjør selv, og at dere prøver å lage et falsk bilde av hvordan ting er. Syns heller dere skal legge dere flate og faktisk komme med en ordentlig forklaring og unnskyldning, for etter hvordan dere beskriver dere selv er dette den rette tingen. Istedenfor å forsvare, indirekte henge ut og bli sure for at andre forteller sannheten.

  6. Ikke godkjen første kommentaren jeg skrev. Fant ut at det ble feil å skrive navnet til den ene personen. Uansett Sophie er ikke noe bedre. Hun satt høyt på utestedet å snakket masse dritt om deg. Hun lo også av øynene til en annen deltager, så hvordan hun kan kalle andre mobbere er ekstremt dobbeltmoralsk.

  7. men nå sa du jo ditt likevel, på en ganske ufin måte? seff er det to sider av en sak, men din og andreas sak er så veldig mye tynnere enn martine sin. får helt vondt i magen på vegne av henne av det lille du skriver, som likevel stikker mer enn noen av hennes ord. snakk om å “ikke ta det i offentligheten”. hadde du klart å si snakke med noen direkte hvis du ble fryst ut, opplevde avvisning og mobbing? tror ikke det..

  8. Jeg har så lyst til å skrive verdens fineste ting til deg<3 Om hvor perfekt du er på alle måter ALDRI GLEM DET❤Du aner ikke hvor god og vakker du er😘Din personlighet er gull verdt❤Jeg ser opp til deg,du er sterk og helskjønn!!!Masse lykke til videre❤U go girl🤗🌹❤

  9. Stå på<3 elsker videoene dinne kjempe gøyt og se på lag flere❤ PS: vi har samme navn ❤

  10. Hvor gamle er søskna dine? Er de eldre eller yngre enn deg?
    Bare elsker bloggen din Sofie. Du skriver så sinnsykt bra❤️

  11. soph drev å latterligjorde highlighten til isabelle, med et bildet.. hvorfor fikk hun ikke hat da? eller et innlegg av isabell?
    lool folk er sååå bitre av å se deg på topplisten! Noe gir ikke mening i det dramaet…. som om noe mangler

  12. Digger både deg og bloggen din<33Du sier og skriver ekstremt mye bra! Liker spesielt videoblogger!

  13. Jeg synes så synd på deg og Andrea for jeg føler at etter de 4 bloggerne har nevnt om drama så tror alle automatisk at det er dere to! Jeg må bare si en ting og det er at de skulle aldri begynt med og skrive det uansett. Drama er mellom personer privat. Og jeg blir så irritert når jeg ser folk skrive om drama mellom folk bare for de er offentlige personer! For det første tenker jeg bare at de bare vil ha clickbait og det andre er jo at de gjør sånn at folk begynner hate de det er drama med! Men uansett du er så utrolig flink og fin og alt<3 så håper du bare driter oppi de som skriver dritt om deg og i hvert fall de som blogger om drama og! De kommer ingen vei med det

  14. Herregud, etter innlegget til de andre deltagerne ser vi hvor jævlig fake du og Andrea er. Dere dreit dere ut med den snappen ass, blir flau på deres vegne. Haha her sitter du med bloggen og er ekte? Lol, begynn å voks opp. Du snakker om at du ikke er en mobber når du absolutt er det, og ser ned på de andre.

  15. Stå på Sofie, du er en så syykt god person. Mitt STØRSTE forbilde<3<3<3 Du er perfekt akkurat som du e. Ikke bry deg om personer som bare er misunnerlig. Du er best<3

  16. Charlotte: For min egen del kunne det nok vært lurt, men personlig tjener jeg ingenting på å tråkke ned andre. Som sagt er det mye jeg kunne sagt, men jeg velger å la være. Soph bodde hos oss under finalefesten, og jeg tror ikke hun ville vært med Andrea og meg om vi hadde mobbet henne. Vi har også ordnet opp så jeg skjønner virkelig ikke hvor dette kommer fra !

  17. Gi gjerne beskjed når du har tenkt til å gjøre drømmen om å lage et shelter for hjemløse dyr i utlandet til en virkelighet 😉 Det har vært den største drømmen min siden jeg var liten og håper jeg får det til en gang i framtiden. Dyr trenger virkelig flere forkjempere!

  18. ganske teit å lage videoblogger hvor man henger ut andre mennesker for klikk også, eller hva?
    Lykke til med håpet om å få venner i oslo fordi dessverre er det ikke så mange her som er gira på å bli bff med paradise-folk. Med mindre man har vært det selv;-)
    Og et tips hvis du vil steppe opp bloggen til et profesjonelt nivå og overleve litt lenger enn perioden etter PH hvor folk fortsatt husker deg; begynn å ta bedre bilder!! Bildene dine suger, iphone og snapchatbilder er ikke ok for blogg og du tar rett og slett bare ræva bilder. Og btw vippene dine ser ikke fine ut, ALT FOR LANGE.
    Ha en fin dag

  19. Fortsett å hold deg god, er ikke vits å synke på nivået dems 🙂 viser bare mer av deg, at du er voksen. Digger deg

  20. Veldig fine videoer! Både alene og med andre!<3 kjempefin blogg oh wr inne og du og Morten er et herlig par! Kos derr masse i Bodø og nyt dagene! Håper at du kan skrive litt om hvordan du har det i Bodø og alltid
    gøy og se på snappevideoene! Fortsett sånn. Du er herlig og veldig gøy og lese bloggen din

  21. Elsker å lese bloggen og se videoen dine stå på😆😆 jeg heiet på deg og kevin fra start til slutt. Folk sier mye rart men jeg tror at de liker deg de og. De leser jo gjennom hele bloggen din. Folk jeg ikke liker prøver jeg bare å holde meg vekk. Vell vell ville bare si at du R et supert menneske å det må du fortsette med❤️

  22. Altså du sier vi slenger dritt men hva vil du si du og Andrea gjorde med bilde av soph når dere gjorde narr?
    Dere er ikke særlig bedre ❤️

  23. Fyfaen, jeg har så sympati for deg og dere akkurat nå. Jeg har selv opplevd å bli hengt ut på nett, men da var det kun snakk om et fåtall av mennesker. Jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan det er å bli hengt ut fremfor hele Norge, og ikke minst av voksne mennesker. 🙁 Selv om jeg mener at ut fra det som er blitt vist nå fra snapchatsamtalen i pærra-gruppen så har dere kanskje ikke alltid vært så grei, synes jeg likevel det er helt for jævlig at du nå blir hengt ut på samme måte som andre får fremstilt at dere har gjort. Synes det er ekstremt ukult og håper at du og dine støtter hverandre og klarer å la være å ta dere nær av dette, jeg heier hvertfall på deg! <3

  24. Lar være å si “din side” av saken fordi du vet at det du gjorde var dumt? Er bare å legge seg flat kjære du, ærlighet varer lengst (og da vare ikke du særlig lenge).. 😉
    Syntes også det er litt morsomt at du sier at andre skriver om dramaet for å få flere klikk på bloggen, men hvem er det som skriver en million innlegg om dagen med helt sykt spennende overskrifter, men med 3 dødskjedelige setninger som innhold?
    Kos deg med blogglivet, PH-statusen forsvinner og så er døgnflue-karrieren over.

  25. Har lest bloggen din en stund nå, og har følt jeg har fått et bilde av deg som person, og det bildet er/har vært positivt. Derfor håper jeg virkelig at du kan oppklare litt for oss nå, bare sett ting i perspektiv. Ikke noe hetsing av andre. For når man får så mye negativt i hytt og pine går det jo absolutt utover deg og ditt rykte. Og det er, enkelt og greit, driiiiitkjipt for deg! Må jo gå skikkelig inn på deg som person? 🙁 De anklager deg/dere for mobbing men så driver de jo med uthenging selv. Screenshots fra personlig medier er faktisk ikke lov å dele uten samtykke.. jaja. Kjære vene, når skal dette ta slutt😂 Håper du ikke lar dette ødelegge dagen din!

  26. utifra all baksnakkinga du driver med blir jeg rett og slett bare såra på de rundt dei sine vegne:// Ta og mann dei opp nok på bloggen til å si sannheten sånn som de andre jentene, og ikk bare gjem dei bak den perfekte fasaden for da bli du bare en jævla klisje. Synd for du virker som en herlig person bare tatt litt feil valg. Stå på<33

  27. Synes også Nathaniel er et fint navn❤ Har du fått inspirasjon fra Gossip Girl eller😂😂❤? Jeg eeeeeelsker den serien❤❤❤

  28. Anonym: Hvilken baksnakking har jeg drevet med? Er vel kanskje ikke jeg som burde ta det opp med personene det gjelder, for det er ikke jeg som har skrevet masse blogginnlegg.
    Ellers, Tusen takk 😀 <3

  29. Syns det er voksent gjort av deg 🙂 Syns innleggene til Martine og Henote var greie, og ingenting å si på det i og med at de ikke nevnte navn, men nå det kommer til drittslenging og uthenging så syns jeg soph sitt var litt på kanten! Men det er nå bare min mening 😉
    Du virker som ei super herlig jente, og har alltid oppfattet deg som positiv og blid, både på tv-skjermen, snap og her på bloggen <3

  30. Maria: Jeg vil ikke utlevere andre på en offentlig blogg med over 20.000 lesere. Det skaper kun spekulasjoner og dårlig stemning. Sånn som innlegget til Martine L, alle trodde automatisk det var meg, noe det ikke var. Skriver jeg et innlegg vil folk kanskje folk igjen tro at det er noen som ikke har gjort noe som helst. Om jeg ikke hetser, så er det fortsatt uthenging når jeg skriver om andre mennesker, og jeg vil ikke være den personen.

    Ja, akkurat det innlegget synes jeg var dobbeltmoralsk. Hun sov også hos hos for noen uker siden, og har vi mobbet hun som hun mener så ville hun aldri ha sovet over. Det er vel ingen som vil tilbringe tid med en som har mobbet deg? Neppe.

  31. At du velger og ikke skrive noe om den saken, skjønner jeg godt, siden dere har vært ufine mot et annet menneske.
    At enkelte skriver innlegg for å få klikk på bloggen?
    Hva er du ute etter da, med alle snapinnleggene dine om hva du har skrevet om på bloggen din?
    “Rette ræva som feis”

  32. Morsom video! 🙂
    Det er bra at du ikke henger deg opp i de stygge kommentarene du får. Jeg har fått helt sjokk av de få jeg har lest! Men det er viktig å huske på at disse kommentarene kommer fra folk som ikke kjenner deg 🙂
    Stå på <3

  33. Altså. Kanskje du burde si din side av saken for akkurat nå står dere i et jææævlig dårlig lys. Måten dere snakker i chatten er rett og slett kvalmt. Sannheten har endelig kommet fram juhu<3

  34. Jeg bestemte meg for å legge igjen en kommentar!
    Må først innrømme at på slutten av denne paradise sesongen satt jeg ikke igjen med et så godt inntrykk av deg, men det var et spill og du er så mye mer enn den personen man så på TVskjermen.. Det har du vist gjennom denne bloggen. Håper alt går fint med deg, se bort i fra alt av stygge kommentarer <3 Stå på videre, så håper jeg og tror man garantert ser deg på bloggerne!

  35. Veldig glad for at du hever deg over dramaet. Det blir for barnslig, rett og slett.
    Du har bedre ting i livet ditt som er verdt å bruke tid på! <3

  36. Det står jo i chatten deres at det er Andrea som har gjort narr? De skriver jo navnet hennes. Sorry meg, men det er ganske klart og tydelig at det er dere to, og at den eneste grunnen til at du ikke skriver om det er fordi du ikke har noen gode argument. Dere dreit dere rett og slett ut!

  37. Du skriver at du vil holde ting privat, men da burde du ikke skrive at andre “tråkker” på andre for da ser det ut som at det skal være synd på deg fordi de legger ut sin side av saken. Du er sikkert en bra jente, ingen er noe “bedre” enn andre, men dette er skikkelig umodent.

  38. Veldig dårlig gjort av soph.. hun er 25, oppfører seg som 15!! Skulle virkelig ønske at det hun skrev kom rett fra hjertet, men det tviler jeg på! Hvorfor venter hun helt til nå?? etter at hun har sovet over hos de hun uttaler som mobbere?? latterlig og rett og slett barnslig.. synes synd på sofie.. så mange som er sjalu på jenta og gjør alt for å fremstille henne som en fæl person.. ekkelt dette assa! Alle gjør feil, og hvis jeg hadde vært 25, hadde jeg konfrontert personen som har vært “fæl” mot meg FACE 2 FACE!!! Og det at folk støtter henne for dette er komisk!!!
    Jeg kan ærlig si at hun under ph følte seg ensom og det er trist.. men det var jo også på grunn av måten hun spilte på… Sofie og andrea fikk masse dritt av folk basert på måten de spilte på.. jeg så ingen som støttet dem under den tiden(offentlig) Med støtte mener jeg en rød strek for mennesker som slang overdrevent dritt., Men så fort soph graver etter sympati og gir det folk ønsker å høre, stiller alle deltagerne opp.. vell både henote, martine l, og aleks kunne stått med soph i hotellet.. hvorfor nå???

  39. Chill folkens. Soph sov hos Andrea og Sofie for sånn 2 uker siden. Du sover ikke hos noen som har mobbet deg. Desperat etter klikk kalles dette 🙂

  40. Det blogginnlegget til soph viser jo bare at hun overhode ikke er noe bedre en de hun prøver å henge ut uansett.

  41. Stå på Sofie<3 helt enig med deg om at slikt "tåpelig" drama skal fikses utenfor det offentlige. Ikke akkurat bra for rykte til paradise-deltakere når slik drama oppstår haha. Jaja, er veldig spesielt av soph å legge ut om dette nå, er jo ganske tydelig at hun vil ha oppmerksomhet og klikk på sin blogg.
    Uansett, er det viktig å holde på viktige verdier i livet som det virker som du gjør. Du virker som en helt herlig person, som ikke fortjener slikt dritt. Jeg er så glad på deg og Morten sine vegne<3 kos dere i Bodø, det fortjener dere! Jeg kommenterer aldri på blogger, men du skal vite at jeg digger bloggen din og du fortjener virkelig plassen på topplisten! stor klem fra meg<3

  42. Soph er jo med på å skape mobbing selv da hun godkjenner alle stygge kommentarene som kommer om deg og Andrea på innlegget sitt.

  43. Hvis du tror på like rettigheter for kjønnene, er du feminist. Synd at så mange forbinder ordet med ekstreme protesterende

  44. Alle som ytrer sin mening burde tenke seg om to ganger. Hvis de jentene som klager over stemningen sin på bloggene sine virkelig hadde syntes dette hadde vært et ille problem som tærte på de, hadde de tatt det opp en eller annen gang på de seks månedene disse jentene har kjent hverandre.
    At det plutselig er veldig sårt tema, et halvt år senere, når innspillingen er ferdig og bloggene deres er på vei nedover er for meg veldig rart og lite troverdig. Jeg vet akkurat hvordan dette fungerer selv, og jeg kjenner også flere av deltakerne i år og vet at dette burde alle vi som leser bloggene til alle disse deltakerne bare le av, for dette er ikke reellt. Hadde de virkelig syntes dette var så kjipt hadde de tatt deg opp med psykologer og andre i teamet rundt dem og fått hjelp til å løse dette for et halvt år siden. Takk for meg.
    Stå på Sofie, det er ikke rart resten av gjengen blir sjalu på din suksess❤️

  45. Ikke fall for en eventuell fristelse av å kommentere Sofie. Du gjør helt rett i det <3 Dette kommer til å blåse over.

  46. Jeg prøvde å skrive noen saklige kommentarer på innlegget til soph som ikke støtter den uthengingen og mobbingen hun selv skaper nå, de kommentarene ble selvfølgelig ikke godkjent av hun.. men kommentarer hvor du og Andrea blir hetset og kalt opp det godkjenner hun visst over en lav sko.

  47. Herreguuuud, kan folk slutte å legge seg opp i privatlivet til folk? Hvis Sofie ikke ønsker å dele det, så slutt å mas.
    Og det at dere sier hun er mobber og slenger hun full i dritt gjør ikke dere til noe bedre 🙂
    Heia deg. Drit i haters! Liker bloggen din og hadde jeg bodd i Oslo kunne jeg vært din venn. Over og ut✌🏽❤️

  48. Hvis hater mobbing hater du seg selv da?? Men du og Andrea kan ikke nekte om hva dere gjorde mot soph hun har jo bevis kjøre deg voks opp bloggen din er jo bare fake forventet dere at hun ikke skulle blogge om det endelige kom den sanne deg frem voks opp!

  49. Det er jo bilder av en chat. Og der virker det som det er deg og Andrea, ‘en hvis det ikke er dere, hvem er det som skriver det da?

  50. hahahahahahaha, you girls are all two faced bitches…
    Hadde sansen for deg, heia på deg, men i etter tid så har du bare blitt mer og mer patetisk….
    Ta deg en time off å bli deg selv igjen, fame dosen’t suit you verry vell.

  51. Kjekk video med gode svar! <3 Du fortjener ikke de stygge kommentarene! Digger deg, og bloggen din!

  52. Du skriver at du ikke synes noe om at de henger ut dere på bloggen pga “klikk” – men du og Andrea tenkte jo også å henge ut Soph og de i denne videoen for å få “klikk”? Altså, du sier jo bare imot deg selv Sofie. Vær så snill, vær litt voksen å stå opp for det du har gjort, kan du ikke bare innrømme at dere sendte denne snapchaten ved en feiltakelse og legge dere langflate for det?! Du sier stadig at du er en person som tørr å si ifra og er deg selv fult og helt, men når du har gjort noe selv tørr du rett og slett ikke å innrømme det og fortelle at den ble sendt ved en feil på denne gruppen, du lyver heller det vekk med at dere skulle lage en videoblogg. Altså, hvorfor lagde dere en “videoblogg” på snapchat da, hvorfor snappet dere det om det var en videoblogg? Det gir ikke mening.

  53. Sarah: Hadde du sett videoen hadde du funnet ut at dette var en helt vanlig videoblogg der jeg svarer på spørsmålsrunden jeg hadde for litt siden. Jeg kommer ikke til å stå for noe jeg ikke har gjort, det hadde nok heller ikke du gjort 🙂 Hadde vi vært så forferdelige mennesker ville nok ikke Soph sovet hos oss for 3 uker siden.

  54. Hehe, jeg mener ikke DENNE videobloggen, jeg snakker om den videobloggen dere liksom hadde tenkt å lage der dere skjelte ut soph og de andre deltakerne.

  55. Ja det var jo tydelig at dere gjorde det på denne snappen i innlegget hennes, og på reaksjonene ifra de andre deltakerne i snapchatten (:

  56. Hvorfor legger du deg ikke bare flat og beklager her ovenfor soph? Istendenfor å indirekte vri skylden her over på henne?
    Bare beklage? Er det så vanskelig?
    Trist at du fortsetter mobbingen selv når programmet er over. Håper at du tar til deg noe av selvkritikken som flere ph deltagere og lesere har kommet med.

  57. Synes helt ærlig denne greia med alt dramaet på bloggene er til å le av. Det at folk bare antar at det er deg og Andrea det er snakk om sier egentlig ganske mye om de enn om dere. Soph har jo både bodd hos dere og vært med dere etter innspillingen av PH, og at hun skulle gjort detet etter at dere hadde “mobbet” henne gir hvertfall ingen mening for meg.
    Håper du klarer å heve deg over hatet Sofie for du er ei herlig jente <3 Digger både deg og bloggen din<3

  58. Julie: Ja, vi har fått skylden for alle blogginnlegg som har blitt lagt ut, så det er jo litt spennende, haha 🙂 Så sant det du sier! skulle ønske flere så det som du gjør.

    Tusen takk <3

  59. Anonym: Nr 1. Dette skjedde for en god stund siden. Andrea og jeg beklage oss masse masse til Soph. Alle vi tre fikk ordnet opp og alt var greit.
    nr 2. Hadde vi mobbet Soph så utrolig mye, hvorfor i alle dager skal hun ringe å spørre meg om hun kan få sove hos oss da? Ville du overnattet hos noen som har mobbet deg? NEPPE. DEtte var for 3 uker siden.

  60. Utrolig barnslig av Soph. Hun prøver jo å henge ut dere, men da burde hun vell skjønne at hun ikke er så mye bedre selv når hun hetser på en offentlig plattform.. Off, haha jeg må le. Hun prøver jo å leke den uskyldige, men hun har jo vært den som nesten har mobbet mest. Skjønner dere ikke gidder å forklare dere, for hva er vits. Da kan man heller ta det privat. Ikke vits å gi hun den offentlige krangelen som hun ønsker.
    STÅ PÅ SOFIE OG ANDREA<3

  61. Så Soph har sovet over hos dere ETTER det snapchatgreiene?
    Da skjønner jeg ikke helt hva hun prøver på nå nei, og da ser jeg det mer litt fra ditt ståsted.

  62. Okei, da beklager jeg virkelig for den forrige kommentaren min. Dette var veldig umodent av henne, da må hun jo bare gjøre dette for å få ingenting annet enn oppmerksomhet.
    Er alltid to sider av en sak, det har du rett i 🙂 stå på sofie!

  63. Så fette kleint når voksne jente ska lage mer drama enn alle leseran på 14 år har laga ever. Men kult at du ikkje e like klein og poste det på bloggen din! U go girl.

  64. Fott av deg og Andrea å ikke gi denne “clickbait” dramaet noe energi. Synes det er rart at når en blogg begynne å miste lesere så skal man kaste bloggerne med mange lesere foran bussen. Synes det er lavtmål å kaste deg og Andrea foran bussen for at hun skal få flere lesere. Dere gjør det tydelig veldig bra uten å skive noe innlegg der dere lager drama. Det er suksess det 🙂 stå på videre ! Og ikke gi dette tullet noe oppmerksomhet. Dere er så fantastiske og elsker hvordan dere inkluderer alle inne på hotellet.

  65. Det at du skal prøve å fremstille deg selv så sykt bra, og si at du IKKE har forandret deg etter PH, og ikke er breial. Når vi to møttes i stavanger på hall toll og du sa til meg at jeg ikke fikk lov å være der dere var sidwn det ikke var en plass for meg. De som satt der inne vinket meg inn, og du står der å sier til vakten at han ikke skal slippe meg inn, hva slags oppførsel er det? Synd for deg at Alan Walker måtte gripe inn og hente meg, etterpå kommer Morten å slikker rau.
    Skjer deg, og ikke tro du er så kul bare pga PH.
    VIP område er ikke bare for dere PH folk… sorry jeg koste meg nokk mer enn deg som måtte passe på at folk du ikke syns er kule skal komme inn.

  66. <3 Stay strong, vakre du! Jeg pleier aldri å kommentere på blogger, men føler får å legge igjen ei litta kommentar her; Syns kun det står respekt av at du ikke bruker dramaet for å øke egne lesertall, særlig med tanke på at det uten tvil vil medføre en god del hat å la være. Alle kan gjøre feil, og som voksne mennesker tar man det da med de det gjelder, fremfor å la 13-år gamle jenter se at deres eldre forbilder "løser" konflikter ved å shame hverandre frem og tilbake på sosiale medier.
    Stor klem, og kos deg masse med Morten. Dere er så fine!

  67. Så fine svar du ga 🙂 haha har ikke sett den før nå jeg, hodet er ikke helt klart om dagen,godt det snart er sommerferie :).
    Nathaniel er så Koselig, kjenner 3 som heter det :).

  68. Ida: Så enig i det du skriver. Jeg vil ikke henge ut andre på bloggen min der alle kan lese, for det er absolutt ikke et godt forbilde. Da er det bedre å holde kjeft å stå i stormen. Alt gir seg til slutt uansett, så det er ikke noe jeg orker å bruke energi på.

    Tusen takk Ida <3

  69. :): Hei du 🙂
    Ser ut som at vi to har helt forskjellige syn på denne saken, og det er jo såklart veldig synd! Jeg mente aldri å såre deg eller å være slem. Saken var bare at han ene fra crewet (som hadde bordet) hadde tenkt å få deg kastet ut av vakten da han sa at du hadde prøvd å komme inn gjentatte ganger. Han sa at han fikk nok da du hadde dratt han i klærne, og vært frekk mot han. Jeg sa derfor at jeg kunne snakke med deg, sånn at du slapp å bli kastet ut. De kan å overdrive, og jeg ville derfor høre. Måten du snakket til meg på bare for at jeg spurte reagerte jeg helt ærlig på, for jeg tror ikke jeg er bedre enn andre for at jeg har vært med på PH. Det er kjipt å være en deltaker å få slengt sånn etter seg, for det er en typisk kommentar vi får. Jeg ble derfor ganske fornærmet og barnslig. Det var som sagt aldri meningen å såre deg, jeg ville bare høre om det var noe du ville. Så beklager om du oppfattet meg på en annen måte enn hva som var meningen 🙂 Bra du kom deg inn å hadde en fin kveld 😀

  70. Hahah, dette blir for latterlig spør du meg… hvorfor i all verden legge ut om dette på sosiale mediere? Synes du gjør rett i å holde hele situasjonen fra bloggen din. Ingen av leserne som kommenterer hær, vet noe om din side av saken, og ikke har de rett til å få vite noe heller. Stå på!
    Kill them with kindness 👊🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *