FRA SOMMER TIL MIDNATTSOL OG KULDE

Categories Reise

JEG HAR ALDRI TENKT OVER DET FØR, MEN NORD-NORGE ER EGENTLIG UTROLIG FINT.


Etter å ha vært 2 dager i Bodø har jeg allerede begynt å like meg her. Jeg kunne aldri tenkt meg å bo her da jeg er alt for glad i  Sør-Norge og aldri kunne tenkt meg å flytte. Likevel setter jeg pris på å komme meg vekk fra Oslos travle gater. Det er deilig å kunne gå ut døren uten å bli omringet av mennesker, trikker og biler. Jeg føler ofte stress når jeg er i Oslo, for det er det Oslo er. Uansett hvor du går møter du på stressende mennesker som har et eller annet de skal rekke. Her virker alle så rolige, jeg elsker det

Jeg elsker å kjøre bil her, for det er alltid noe nytt. Ironisk nok da dette er et veldig lite sted, og vi kjører ofte forbi de samme stedene. Det er kanskje derfor jeg legger merke til nye detaljer, som jeg kanskje ikke så første gangen. Vi har kjørt forbi dette stedet minst 2 ganger, likevel har jeg ikke sett hvor fint det egentlig er. Jeg ba Morten stoppe sånn at jeg kunne ta bilder for å vise dere. Uheldigvis er det aldri like fint på bilder som i virkeligheten. 


Det er selvfølgelig kjipt at vi dro fra sommer til vinter, men akkurat nå har det ikke så mye å si. Jeg gruet meg faktisk til midnattsolen, men nå elsker jeg den. Selv om den er irriterende når man skal sove ( og ødelegger døgnrytmen min), så er den likevel spesiell. Den gir meg også utrolig mange fine bloggbilder, som bildene vi tok i går rundt klokken 00.00. Er det ikke merkelig at det er så lyst midt på natten? Jeg visste at det kom til å være lyst, men dette hadde jeg aldri forventet. 

Jeg tror kanskje jeg må flytte hit om sommeren for bloggens skyld. Tenk så utrolig mange bilder jeg kunne tatt døgnet rundt, for lyset er nesten fint 24/7. Jeg synes det er helt merkelig at vi tok disse bildene på natten, for det ser virkelig ikke sånn ut. Jeg skal vise dere flere senere, om jeg får lov av Morten til å legge ut bildene av han også. Jeg er en ganske god fotograf, så det ble utrolig mange kule 😉


39 kommentarer

39 thoughts on “FRA SOMMER TIL MIDNATTSOL OG KULDE

  1. Hvorfor sier du at du bryr deg så mye om alle andre, men så har du og andrea sittet å gjort narr av soph? Det viser vel bare at du ikke gjør det? Og at du føler deg såpass usikker at du må rakke ned på andre for å føle deg bedre selv:(

  2. Jeg elsker Bodø!💕Nesten hele familien min EEr fra bord-Norge, og en del fra Bodø💛Det er kjempe fint. Kos dere masse.

  3. Anonym: Vi har igjen beklaget oss mange ganger. Andrea, Soph og jeg ordnet opp etter dette. Vi har vært venner og hun har sovet hos oss ETTER dette. Så hvorfor dette kommer opp nå skjønner jeg ikke. Vi har beklaget oss til henne, mer kan vi dessverre ikke gjøre

  4. Synd dere ikke var i Bodø forrige uke! Da var det sol og skikkelig sommer! Men sånt er jo vanskelig å planlegge da:) Kos dere

  5. Fra sommer til vinter? 😆 Vi har da hatt 20-25 grader i bodø nå i en stund.. nettop blitt drittvær.. 15 grader nå og da på sommeren i Oslo også 😉 🌞 God sommer til dere 🌞

  6. hmm. Soph fortsetter med inleggene sine? hva gjør dere iforhold til det? er jo ikke greit av hun.

  7. Du er så flink til å blogge, digger at du virkelig setter bloggen foran ting – det merkes <3 Stå på!

  8. Det er bra at dere koser dere her og at du liker det, bare synd at dere kom med en gang finværet forsvant😕 Skal dere noe spesielt i morgen?❤️

  9. Synd at dere kom når finværet forsvant.. men det er fortsatt fint i Bodø da, uansett vær.Kos dere!😍 Hva skal dere imorgen?❤️

  10. synd du gikk glipp av det fine været vi hadde i forje uke, men sats på at det er bra neste gang du kommer nordover, da burde dere dra til Mjelle (litt utenfor byen) rundt 00:00 for å se skikkelig midnattssol! 😀

  11. Fint du kosa dæ i Bodø og vakre Nord-Norge 😊 Neste gang ta turen te Sulitjelma på sightseeing. Plass med mye bra historie og på det gamle industriområder har kunstnere fra upNorth tagget veggen. Dødskule! (Google plassen da vel).
    Ellers vil æ anbefale en middag på Bjørk, Ohma eller Lille Café på City Nord (de har sykt god kyllingtoast der).
    Klem te dæ😊

  12. Lol du sier soph vill ha fler klikk det er du som lager dramatiske overskrift alt du skriver er bullshit soph skriver hverfall ærlig

  13. Anonym: Bare sånn at du vet det så får jeg opp IP-adresse, så du trenger ikke kommentere flere ganger sånn at det skal se ut som flere kommentarer fra forskjellige personer. Bare et lite tips så sparer du deg for tid og energi 🙂 det er bare en t-skjorte, chill 🙂

  14. Koffor skriver du som om du aldri har vært i nord-Norge eller sett midnattsol? Du er jo fra tromsø? 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *