BEHIND THE SCENES

Categories Ikke kategorisert


“La oss sjekke om det er bra lys”


I går dro jeg ut på en liten photoshoot sammen med Morten og Stian. Jeg kan love dere at det ikke er bare bare å ta bilder sammen med disse to. Det var et par bilder jeg ikke kunne bruke på grunn av Stian som virkelig gikk inn for å prøve å få meg til å le, noe han selvfølgelig fikk til. Jeg skal være så ærlig å si at jeg var heldig med bildet jeg la i ut går, for vanligvis ser jeg ikke sånn ut når jeg ler. Det ble uansett en utrolig morsom photoshoot, selv om jeg holdt på å fryse ihjel. Det er utrolig hva 1,5 time på fly kan gjøre med temperaturen. Det er lenge siden jeg har hakket tenner, noe jeg har gjort de to siste dagene her i Bodø. Winter all over ♥

Det ble veldig mange fine bilder, så jeg kan gjerne legge ut flere om dere ønsker det? 🙂 Jeg hadde jo med meg to kjekkaser, så jeg kan garantere mye bra. 

21 kommentarer

21 thoughts on “BEHIND THE SCENES

  1. Anonym: Hei du 🙂 Jeg har sagt at vi kan spille inn en sånn video, men aldri når. Så det kan jeg dessverre ikke si noe om helt enda. Vi skal gjøre det med engang vi har tid og mulighet 😀

  2. Fine bilder! Vil se flere bilder av deg og Morten sammen også da for dere er så søte 😀 <3

  3. Tror serr jeg er forelsket i tredjehjulet her, ler hver gang han dukker opp på snap. Er han singel?

  4. Har du følelser for Stian, fordi det ser sån ut på snapp og her på bloggen,for på snap så kysser du han og på bloggen så sitter du på fangen Hannes

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *