HUN SOM SENDTE MEG UT AV PARADISE HOTEL

Categories Ikke kategorisert



Jeg fikk mye spørsmål den uka jeg røk om Ida og jeg var venner, eller om jeg var sur på henne. Hun har vel aldri blitt nevnt på denne bloggen, men det har absolutt ingenting med at vi ikke er venner å gjøre. Ida bor i Bodø, og det er derfor vanskelig å møte henne. Vi gikk faktisk utrolig godt overens på inne på hotellet, og hun var vel en av få som syntes det var kjipt å sende meg ut. Vi går like godt overens på utsiden, og det er utrolig hyggelig å henge sammen de få gangene vi har mulighet. 

Jeg følte meg som en skikkelig fotballfrue i går da jeg satt på tribunen og heiet på laget til Morten. Skal jeg være helt ærlig var jeg mer opptatt av å snakke med Ida og Monica enn å følge med på kampen. Jeg fikk derfor ikke med meg noe av det som skjedde på banen. Det endte med at vi stakk etterhvert da vi begynte å kjede oss, haha. Så jeg kan vel ikke ta på meg den tittelen helt enda, jeg tror ikke jeg hadde ønsket å ha en sånn tittel heller. Spør du meg, så er fotball utrolig kjedelig og ikke minst meningsløst. Sorry alle fotballfans <3 hver sin smak 🙂

Siden fotball ble kjedelig bestemte vi oss for å dra hjem til Morten for å slappe av. Det endte plutselig opp med at vi fulgte slavisk med på en film som heter ” My super ex-girlfriend”, som faktisk er en av de dårligste filmene jeg har sett. Det var likevel et eller annet med filmen som gjorde at vi ikke klarte å slutte å se. Jeg prøvde å bytte kanal ved flere anledninger, men det kom alltid en scene vi bare måtte følge med på. For dere som lurer så handler det om en mann som begynner å date en superhelt. Det viser seg til slutt at hun er helt gal, samtidig som han er forelsket i en annen. Filmen er egentlig bare kaotisk, men veldig underholdene. Så til alle dere som kjeder dere, denne ligger på Netflix! haha

22 kommentarer

22 thoughts on “HUN SOM SENDTE MEG UT AV PARADISE HOTEL

  1. Håpa du har det fint hær i bodø❤ Æ møtte dæ å Morten på city nord men æ turte ikke å gi dokker en klem en gang…. Hahaha men æ håpa æ ser dokker før dokker drar igjen å æ håpa du vil kom tilbake til Bodø snart❤

  2. Du og Morten er vel fortsatt sammen plissss si de eller har du blitt sammen me han kompisen til morten

  3. Kan ikke du lage en video eller et innlegg med/om celine?
    Fortelle litt om hvordan du fant rasen, hvordan hun er, hvorfor du endte opp med chihuahua?

  4. Hei!
    Jeg synes det er helt fair å ikke like fotball, men det å kalle en sport som betyr veldig mye for mange for “meningsløs” synes jeg blir litt feil, om du skjønner 🙂
    Jeg synes alle skal respektere hverandre, og selv om jeg for eksempel ikke blogger selv fordi det er noe jeg personlig ikke liker, så vil jeg ikke si at de som velger å gjøre det driver med noe “meningsløst”
    Men det er fullt lov å synes at fotball er dørgende kjedelig, og heller finne på noe annet! 😀 Bare betegnelses “meningsløst” jeg reagerte på.
    Håper ellers du koser deg i Bodø! 🙂

  5. Fotballfan: Som jeg skrev så var det min personlige mening. Det er utrolig mange som synes blogging er meningsløst, og for meg er det helt OK. Selv om jeg synes det vil det ikke si at det er meningsløst av den grunn, det er bare meningsløst for meg. Rett og slett for at jeg ikke har noe interesse for det. Kan selvfølgelig se hva du mener, men det er bare min personlige mening 🙂
    Tusen takk 😀

  6. Folkens
    Slapp av. Bare fordi hu sa at hu ikke er fotballfan og synes det er en sport uten mening. Trenger dere ikke å flippe. Folk har forskjellige meninger. Bare ha de tankene for dere selv og klapp igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *