IKKE HELT ETTER PLANEN

Categories Ikke kategorisert

Akkurat nå prøver jeg alt jeg kan for å multitaske. Jeg skal ordne meg, drikke og skrive blogg samtidig. Jeg er virkelig i feriemodus, for akkurat nå er ingenting på stell. Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg engang, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke har med meg noe heller. Jeg visste vi skulle ut denne helgen, men jeg var fast bestemt på å shoppe mens vi var her. Jeg har ikke funnet noe annet enn en Justin Bieber genser, så det sier seg vel selv at jeg ikke kan bruke den på byen. Jeg kunne sikkert gjort det, men jeg er typen som liker å pynte meg litt når jeg først skal ut. Jeg er så sløv ellers, så jeg synes det er morsomt de få gangene jeg orker. Dere skjønner sikkert at dette ikke gikk helt etter planen, og nå sitter jeg her å stresser med hva jeg skal ha på meg. Det hjalp iallfall ikke å skrive om det, for det gjorde meg bare enda mer stresset, haha. 

Jeg er utrolig spent på å teste utelivet i Bodø, og hvordan folkene her er. De jeg har møtt hittil er utrolig hyggelige. Jeg vet ikke hva det er, men jeg liker nordlendinger utrolig godt 🙂 De er veldig åpne og kjempeflink til å ta i mot nye mennesker, det liker jeg. Vi har mye å lære vil jeg tro. 



Toppen er fra Zara <3 

19 kommentarer

19 thoughts on “IKKE HELT ETTER PLANEN

  1. ” Jeg er så sløv ellers, så jeg synes det er morsomt de få gangene jeg orker ” hvorfor bruker du ordet morsomt i den setningen egentlig? Begynne å skrive som Lunde gjør.. er det noe du har fått av hun?:)

  2. Jeg elsker Bodø <3 <3
    Det var byen min i tre år siden jeg studerte der. Var et utrolig bra studentmiljø og de tre beste årene i mitt liv. Føles som kjærlighetssorg hver gang noen sier de er i Bodø, for jeg savner tiden der så enormt. haha.
    Ha en strålende kveld, Sofie!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *